Gezondheid alle pijlers

Menstruatie tracker app

17-06-2019 19:38 26 berichten
Heeft iemand toevallig tips wat een goede menstruatie tracker is? Ik ben op zoek naar een app waarmee je symptomen kunt bijhouden, maar die na een tijdje ook kan "voorspellen" wanneer welke symptomen ongeveer weer zullen beginnen, zodat ik er beter rekening mee kan houden.

iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Clue
Vlaginvaas schreef:
17-06-2019 19:39
Clue

Die heb ik gebruikt, maar waar kun je dan de voorspellingen vinden?
Ik gebruik(te)(want nu zwanger) flo
Was ik best tevreden over. Hoewel hel mijn mijn onregelmatige cycli lastig bleef om voor een app te berekenen
P tracker
Alle reacties Link kopieren
Onder op de pagina staat een kalender icoontje, hij voorspelt drie maanden vooruit.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook Flo. Ben er wel tevreden mee.
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Flo gebruiker, ideaal! Kan er zelfs een melding voor instellen dat je een push upje krijgt om medicatie/pil te slikken.
Joe.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn kalender. Voorspeld eisprong en menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik had (want nu een spiraal) ovuview, die vond ik ook prima. Na twee of drie rondes zit er een voorspellende waarde aan. Als je gedetailleerde informatie bijhoudt wordt het vrij nauwkeurig.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
WomanLog
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Hier ook Clue.
Ik gebruik ook Flo!
Ok, ik ga ze allemaal eens bekijken, bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
WomanLog, maar ik weet niet wat die doet met symptomen voorspellen, want die vul ik nooit in.
De app die ik gebruik heet "Kalender". Hier kun je je symtomen op afvinken (of zelf een omschrijving toevoegen) en met kleurtjes en stippellijntjes zie je wanneer verwacht wordt dat je ovuleert of menstrueert. Gebruik hem sinds begin dit jaar en ben er tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Maya. Kan de symptomen zelf invullen en ook hoe ‘erg’ ze zijn en dat geeft ie keurig elke maand weer.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
18-06-2019 07:58
Ok, ik ga ze allemaal eens bekijken, bedankt :)
Gewoon allemaal installeren en bijhouden, houdt je van de straat. :-D
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Zireael schreef:
18-06-2019 13:15
Gewoon allemaal installeren en bijhouden, houdt je van de straat. :-D
Hahaa op sommige dagen is dat inderdaad wel veiliger voor iedereen :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Symptomen voorspellen? :bonk:
Weet je hoe groot de kracht van de geest is zodat je die symptoms dan daadwerke gaat voelen terwijl je het anders misschien niet eens opmerkt??
Zou dat zelf nooit invullen.
Wel vind ik het handig te weten wanneer ik ongesteld wordt.
Esri38 schreef:
20-06-2019 14:06
Symptomen voorspellen? :bonk:
Weet je hoe groot de kracht van de geest is zodat je die symptoms dan daadwerke gaat voelen terwijl je het anders misschien niet eens opmerkt??
Zou dat zelf nooit invullen.
Wel vind ik het handig te weten wanneer ik ongesteld wordt.
Volgens mij worden die symptomen gebruikt om nauwkeurig te berekenen. Als jij elke x 4 dagen voor je menstruatie aangeeft hoofdpijn te hebben, dan past die app na verloop van tijd zn voorspelling aan als jij hoofdpijn hebt die te ‘vroeg’ in je cyclus valt
En ik gebruikte ook altijd flo en was daar best tevreden over!
Alle reacties Link kopieren
Esri38 schreef:
20-06-2019 14:06
Symptomen voorspellen? :bonk:
Weet je hoe groot de kracht van de geest is zodat je die symptoms dan daadwerke gaat voelen terwijl je het anders misschien niet eens opmerkt??
Zou dat zelf nooit invullen.
Wel vind ik het handig te weten wanneer ik ongesteld wordt.


Nou ik weet graag wanneer ik belangrijkste afspraken moet plannen ivm risico op migraine. Dan is zo’n heb wel handig. Mijn geest voelt de migraine ook wanneer die niet voorstel is hoor :cry: :cry:
Alle reacties Link kopieren
On topic: ik vind flo ook goed.
Flo! Hele fijne app.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven