Gezondheid alle pijlers

Gebruik Rite Aid Hydrogel Pads

24-06-2019 17:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is vast een domme vraag, maar ik kan het nergens terugvinden. Ik geef sinds een week borstvoeding, en heb last van kloven. Ik heb nu op aanraden van de kraamhulp Rite Aid Hydrogen Pads (Breast Discs) besteld. Ik kan alleen nergens terugvinden of je deze nou in de koelkast moet bewaren, of dat ze uit zichzelf de verkoelende werking hebben.

Heeft iemand deze wel eens gebruikt en weten jullie of ik ze direct kan gebruiken, of dat ze toch in de koelkast moeten?

Vandaag was de laatste dag kraamzorg, dus ik kan het niet meer aan haar vragen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt altijd de kraamzorglijn nog even bellen. Heeft je kraamzorg toevallig een lactatiekundige in dienst? Dan zou ik vragen of je daar even mee kunt sparren. Ook of het aanhappen wel goed gebeurt, want zo snel kloven is wel heel ellendig!
Als je Facebook hebt, dan zou ik lid worden van de groep ‘vraag het een lactatiekundige IBCLC’ daar geven alleen lactatiekundigen advies. Ook de groep van La Leche League is heel fijn! Beterschap en een goede verdere kraamtijd gewenst

Ik zou ze overigens koel bewaren, lijkt me wel prettig.
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik weet hebben ze dat vanzelf. Zalige dingen, hallelujah.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Volgens mij werken ze inderdaad uit zichzelf verkoelend, maar ik heb ze wel evengoed in de koelkast gelegd (hoe koeler hoe beter toch?)

Het aanleggen gaat volgens mij wel goed inmiddels, de kloven zijn tijdens de eerste dagen ontstaan. Het wordt ook niet erger, het genezen gaat me alleen niet snel genoeg. Ik zal die Facebookgroepen eens opzoeken!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het aanleggen nu beter gaat. Het is ook best een handigheidje dat je onder de knie moet krijgen. Als het niet helemaal lukt, dan zou ik kijken of je een lk kunt inschakelen.

Voor nu veel beterschap! Ik hoop dat je gauw van je kloven af bent!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel! Het wordt al minder gevoelig, alleen het aanhappen is nog pijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven