Gezondheid alle pijlers

Nog steeds niet ongesteld

25-06-2019 07:17 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg op vorige topic:

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Wel 2x zwangerschapstesten uitgevoerd en beide waren negatief. Ik ga deze dagen de huisarts maar bellen,want ik maak me behoorlijk zorgen. Iemand anders vergelijkbare ervaringen? Is er bij jullie iets ernstigs uitgekomen?
Ik ben elke maand regelmatig. Ik temperatuur, om mijn eisprong te vinden.
Deze maand laat hij op zich wachten, ik had 'm twee weken geleden al moeten hebben.
Ik heb ergens gelezen dat sommige vrouwen een langere cyclus hebben met warm weer.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Stress kan er ook voor zorgen dat het uitblijft. Een keer een maand overslaan is nog niet zo bijzonder hoor. Pas als ik dan de tweede maand ook niet ongesteld zou worden zou ik naar de HA gaan.
Alle reacties Link kopieren
Stress kan idd zorgen dat je ongetseldheid overslaat maar ik heb het ook bij erge warmte weleens gehad. Nu ook ik ben normaal super ongesteld en ook een week lang. Nu zaterdag geworden en gisterenavond is het het al getsopt? Dat is echt super kort. Als je het niet vertrouwd idd even naar je huisarts.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
bel die huisarts nou maar, al is het voor je stressklachten
Ligt er een beetje aan hoe lang je al niet ongesteld wordt? Heb je altijd regelmatige cyclussen gehad? Één keer niet ongesteld worden schijnt niet zo'n ramp te zijn. Maar als je je zorgen maakt altijd de huisarts bellen.
Alle reacties Link kopieren
2e keer dat ik niet ongesteld ben geworden helaas... Ik doe morgen voor de zekerheid nog een test en daarna bel ik de huisarts!
Alle reacties Link kopieren
anoniem1995 schreef:
25-06-2019 08:04
2e keer dat ik niet ongesteld ben geworden helaas... Ik doe morgen voor de zekerheid nog een test en daarna bel ik de huisarts!
of je doet het vandaag even
in de tijd dat je een topic opende, kon je bellen
Ik al sinds sept niet
Na het stoppen met de pil

Nu onderzoeken bezig
Hormonen blijken niet in balans

Heb wel vaak buikpijn alsof ik ongesteld moet worden


Gewoon ff langs de ha
Alle reacties Link kopieren
Honingbloesem schreef:
25-06-2019 07:49
Stress kan idd zorgen dat je ongetseldheid overslaat maar ik heb het ook bij erge warmte weleens gehad. Nu ook ik ben normaal super ongesteld en ook een week lang. Nu zaterdag geworden en gisterenavond is het het al getsopt? Dat is echt super kort. Als je het niet vertrouwd idd even naar je huisarts.

Ik heb dat ook nu. Menstruatie verloopt anders. Minder hevig.
I wanna live my life with the volume full!
anoniem1995 schreef:
25-06-2019 08:04
2e keer dat ik niet ongesteld ben geworden helaas... Ik doe morgen voor de zekerheid nog een test en daarna bel ik de huisarts!
Waarom niet vandaag?
Wat bedoel je met tweede keer? Tweede dag? Tweede cyclus?

Ik ben met dit weer ook raar ongesteld. Week eerder, week later, veel langer... Normaal ben ik erg regelmatig, maar maak me er niet zo druk om

Sterkte en zou vandaag nog testen en de ha bellen als je je zorgen maakt.
anoniem_317665 wijzigde dit bericht op 25-06-2019 08:55
8.76% gewijzigd
Lyze88 schreef:
25-06-2019 07:21
Ik ben elke maand regelmatig. Ik temperatuur, om mijn eisprong te vinden.
Deze maand laat hij op zich wachten, ik had 'm twee weken geleden al moeten hebben.
Ik heb ergens gelezen dat sommige vrouwen een langere cyclus hebben met warm weer.
Sterkte
Ik heb inderdaad een langere cyclus met warm weer. Mijn menstruatie komt dan meestal een paar dagen tot een week later. Denk dat dat iets te maken heeft met dat ik veel vocht vasthoud bij warm weer/hitte.
Alle reacties Link kopieren
Ik sla soms gerust een maand over. Je lichaam is geen atoomklok.
En bij zorgen de huisarts maar bellen denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
25-06-2019 08:12
Ik heb dat ook nu. Menstruatie verloopt anders. Minder hevig.
Ja precies! Best wel ff heerlijk :hihi:
''Geen woorden maar daden''
anoniem1995 schreef:
25-06-2019 08:04
2e keer dat ik niet ongesteld ben geworden helaas... Ik doe morgen voor de zekerheid nog een test en daarna bel ik de huisarts!
Huisarts doet hoogstwaarschijnlijk standaard nog een testje. Zou dus gewoon bij de huisarts langs gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven