Gezondheid alle pijlers

Ervaringen met ketox24

02-07-2019 21:25 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ok ten eerste ik weet het! Goede voeding veel bewegen het bekende liedje I really get it!

Maar toen kwam een collega die mijn gezeur over afvallen zat was met een link. Ketox24. Reviews? Supergoed ik lees echt nergens iets negatiefs!

Alleen aan de ene kant dacht ik als dit zooooooo verdomd goed was waarom is hij dan niet zo populair? Verder de omschrijving en ervaringen gelezen... KETO ik dacht al keto iets met ketose dus link ik het aan koolhydraat arm. En inderdaad deze druppels moet je combineren met een khd leefwijze! Niks magisch hocus pocus poef a la maat 36 in 3 weken.. want van khd beperken val je toch sowieso af??? Waarom dan een flesje van 59.95 euro erbij batsen?

Moraal van het verhaal wie heeft hier ervaring mee? :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Je valt niet sowieso af van khd beperken, alleen maar als je die calorieën niet vervangt door bijv calorieën uit eiwit of vet.

Wat dat flesje betreft: dat weet je natuurlijk zelf ook wel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Wat een onzin, die afslank dingen. Mijn nicht is er doodziek van geworden en heeft er Migraine aan overgehouden...
Alle reacties Link kopieren
Echt werkzame middelen zijn niet legaal te koop.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
reviews zijn vaak nep
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
02-07-2019 21:40
Je valt niet sowieso af van khd beperken, alleen maar als je die calorieën niet vervangt door bijv calorieën uit eiwit of vet.

Wat dat flesje betreft: dat weet je natuurlijk zelf ook wel.

Ik ben toevallig lid van de khd groep op Facebook en daar zie je duidelijk resultaten van mensen die flink afgevallen zijn van khdarm..
Alle reacties Link kopieren
summerjamm schreef:
02-07-2019 22:36
Ik ben toevallig lid van de khd groep op Facebook en daar zie je duidelijk resultaten van mensen die flink afgevallen zijn van khdarm..
Maar ze vallen niet af door het beperken van khd, maar door het beperken van calorieën, dat is wat ik zeg.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
02-07-2019 22:37
Maar ze vallen niet af door het beperken van khd, maar door het beperken van calorieën, dat is wat ik zeg.
Iemand die afslankproducten serieus neemt, proberen te overtuigen? Niet aan beginnen joh....
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
02-07-2019 22:42
Iemand die afslankproducten serieus neemt, proberen te overtuigen? Niet aan beginnen joh....
Goed punt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
maar keto betekent toch koolhydraten vervangen door vet? dan komt je lichaam in ketose en blijft het (langer) verbranden.
ik vraag me trouwens ten zeerste af wat dat doet met je lijf op lange termijn...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Niet kopen!

Zoek je een quick fix en wil je daarna weer als vanouds eten, dan zou ik niet voor koolhydraatarm kiezen. De meeste mensen raken dan snel kilo's kwijt (deels vocht) en gaan dan weer eten zoals ze daarvoor ook deden en komen vervolgens de kilo's weer aan.

Wil je op termijn ook koolhydraatarm blijven eten, dan kan dat best werken.

Exogene ketonen zou ik echter niet kopen, zonde van het geld. Je lichaam is prima in staat ze zelf aan te maken als je erg laag zit in de koolhydraten (vaak minder dan 50 gram per dag, voor sommige mensen zelfs <25 gram). Dan gebruikt je lichaam ze ook daadwerkelijk.
Dat is natuurlijk wel heel erg beperkend qua eten en dat moet je maar net willen :|
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
02-07-2019 22:57
Niet kopen!

Zoek je een quick fix en wil je daarna weer als vanouds eten, dan zou ik niet voor koolhydraatarm kiezen. De meeste mensen raken dan snel kilo's kwijt (deels vocht) en gaan dan weer eten zoals ze daarvoor ook deden en komen vervolgens de kilo's weer aan.

Wil je op termijn ook koolhydraatarm blijven eten, dan kan dat best werken.

Exogene ketonen zou ik echter niet kopen, zonde van het geld. Je lichaam is prima in staat ze zelf aan te maken als je erg laag zit in de koolhydraten (vaak minder dan 50 gram per dag, voor sommige mensen zelfs <25 gram). Dan gebruikt je lichaam ze ook daadwerkelijk.
Dat is natuurlijk wel heel erg beperkend qua eten en dat moet je maar net willen :|

Ik heb khd arm gedaan ben 5 kilo "alleen maar" af gevallen in 3 maanden. In tegenstelling tot andere is dit bar weinig! Wat denk je? Ik stop ermee en ga over naar gezond, kleinere porties ben in 1.5 maand 8 kilo aangekomen!!
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
02-07-2019 22:42
Iemand die afslankproducten serieus neemt, proberen te overtuigen? Niet aan beginnen joh....

Ik neem het niet serieus. Als dat zo was had ik ze allang besteld.
summerjamm schreef:
02-07-2019 23:04
Ik neem het niet serieus. Als dat zo was had ik ze allang besteld.
Als je twijfelt, wil ik je alleen zeggen, begin er niet aan! Er zit zo ontzettend veel troep in. Zonde van je geld en van je lichaam...
Alle reacties Link kopieren
summerjamm schreef:
02-07-2019 23:03
Ik heb khd arm gedaan ben 5 kilo "alleen maar" af gevallen in 3 maanden. In tegenstelling tot andere is dit bar weinig! Wat denk je? Ik stop ermee en ga over naar gezond, kleinere porties ben in 1.5 maand 8 kilo aangekomen!!
Ik weet niet hoeveel overgewicht je hebt, maar 5 kilo in 3 maanden is toch niet slecht? Mensen verwachten soms veel te snelle resultaten met koolhydraatarm of keto, maar het verschilt per persoon. Die 4 kilo per maand heb ik ook nooit gehaald ;-D

Ik eet zelf al langere tijd koolhydraatarm vanwege gezondheidsklachten en herken het wel. Het is best lastig vol te houden en als ik eens een periode eet zoals ik vroeger deed, kom ik zo weer 5 kilo aan. Deels vocht, maar dan nog...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ik heb langere tijd (jaren) een ketogeen dieet gevolgd, en dan kon je de urine controleren met behulp van ketostix. Paarser dan lila werden de teststripjes overigens nooit. Ik had dus de indruk dat vooral veel eiwit uit alle eieren, kip, vis e.d. die ik at omgezet werd in energie, want ik at uiterst weinig koolhydraten. Als mijn lichaam uitsluitend vet had verbrand dan was het stripje heel erg paars geworden.

Later kreeg ik de indruk dat de uitvinder van het dieet zich erg vergiste, want ik kwam wel degelijk aan als ik maar genoeg at.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
02-07-2019 23:10
Als je twijfelt, wil ik je alleen zeggen, begin er niet aan! Er zit zo ontzettend veel troep in. Zonde van je geld en van je lichaam...

Doe ik ook niet hoor ik was echt enkel benieuwd naar de ervaringen. Oei ik heb zoveel afslank zooi geprobeerd dat ik echt kan zeggen GEEN ÉÉN HIELP. Dit vond ik alleen appart omdat er keto op stond en de ervaringen zeer positief waren naar later bleek dus dat je het in combi met een ketogeen dieet moet doen toen dacht ik duhh dag je gewicht verliest.
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
02-07-2019 23:15
Ik weet niet hoeveel overgewicht je hebt, maar 5 kilo in 3 maanden is toch niet slecht? Mensen verwachten soms veel te snelle resultaten met koolhydraatarm of keto, maar het verschilt per persoon. Die 4 kilo per maand heb ik ook nooit gehaald ;-D

Ik eet zelf al langere tijd koolhydraatarm vanwege gezondheidsklachten en herken het wel. Het is best lastig vol te houden en als ik eens een periode eet zoals ik vroeger deed, kom ik zo weer 5 kilo aan. Deels vocht, maar dan nog...

Helaas veel! Ben nu bezig met gezond eten althans al een tijdje alleen ik val niet af naar blijf op gewicht. 5 kilo is wel veel idd liever eraf dan eraan zeg ik altijd maar omdat ik personen zag die echt 20 kilo kwijt raakte in een kwartaal dacht ik shittt hoe dan?? Khd arm weer doen is hier moeilijk want ik hou het niet vol het is immers een leefwijze geen dieet. Respect voor de mensen die het wél kunnen volhouden. Zodra ik weer normaal begin te eten (want heb m dus al vaker gedaan) vliegen de kilo's er weer aan.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
02-07-2019 22:37
Maar ze vallen niet af door het beperken van khd, maar door het beperken van calorieën, dat is wat ik zeg.
Ik ben wel afgevallen door een deel koolhydraten te vervangen met vetten, zonder mijn dagelijkse hoeveelheid calorieën inname te verlagen. En al anderhalf jaar stabiel qua gewicht.
Alle reacties Link kopieren
meaki schreef:
03-07-2019 10:25
Ik ben wel afgevallen door een deel koolhydraten te vervangen met vetten, zonder mijn dagelijkse hoeveelheid calorieën inname te verlagen. En al anderhalf jaar stabiel qua gewicht.
Tja, ik geloof best dat er mensen zijn voor wie koolhydraten mss wat minder goed vallen, maar zolang je calorie-inname en/of je calorie-verbruik niet veranderen zal je gewicht ook niet veranderen.
Oftewel: wat jij beweert valt bij mij onder de zelf-suggestie.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
summerjamm schreef:
03-07-2019 09:38
Helaas veel! Ben nu bezig met gezond eten althans al een tijdje alleen ik val niet af naar blijf op gewicht. 5 kilo is wel veel idd liever eraf dan eraan zeg ik altijd maar omdat ik personen zag die echt 20 kilo kwijt raakte in een kwartaal dacht ik shittt hoe dan?? Khd arm weer doen is hier moeilijk want ik hou het niet vol het is immers een leefwijze geen dieet. Respect voor de mensen die het wél kunnen volhouden. Zodra ik weer normaal begin te eten (want heb m dus al vaker gedaan) vliegen de kilo's er weer aan.
Wat eet je nu dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het twee keer gebruikt. De eerste keer gratis via de een stand op de gezondheidsbeurs toen de druppels pas in Nederland werden geïntroduceerd. Ik moest destijds alles bijhouden. Alle voeding en dranken die ik per dag nam, 1x per week wegen etc. Destijds ben ik wel afgevallen maar niet spectaculair. Later heb ik het nog een keer besteld via de website en heb het samen met mijn zus gevolgd. Beide een pakketje van 24 dagen met extra detox. Trouw iedere dag de druppels genomen. Ik sport 2x in de week, mijn zusje niet. Ik ben toen iets meer dan 5 kilo afgevallen, zij bijna 9. Wel hebben beide niet gesnackt. Naar mijn idee werkt het dus wel iets, maar verwacht geen spectaculaire resultaten. Het is een ondersteuning. Gewoon lekker blijven sporten en niet te veel tussendoortjes nemen. 3x per dag eten, tussendoor een stukje fruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven