Gezondheid alle pijlers

Voel me niet goed

05-07-2019 02:55 24 berichten
Gisteren erg drukke dag en in de loop van de dag voelde ik de hoofdpijn waar ik al een tijdje last van heb weer toenemen naar een level dathet bijna niet meer grappig is. Verder ookbenauwd/ flauw in het hoofd, en raar gevoel rond het hart. Ik kon niks skippen want s avonds rapportuireiking en afscheidsfeestje groep 8 met zoon.

Thuis in bed rillingen. En nu vreselijk warm. Hoofdpijn heftig. Ik weet dat ik morgen naar de dokter moet maar morgen laatste dag werken in onderbezet team en volgende week op vakantie. Ikben bang dathet mis is. Mijn hartziekte was een bacteriële infectie die inmiddels ver achter me ligt hoor maar ben bang voor opnieuw iets heftigs. Iemand hier om even tegen aan te kletsen voor enige geruststellende woorden?
Alle reacties Link kopieren
Meld je ziek en ga morgen naar je huisarts.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Je gezondheid is belangrijker dan een onderbezet team. Morgen ziekmelden en naar de huisarts. Of de huisartsenpost bellen als je het niet vertrouwt.
Sterkte en beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Met zulke symptomen zou ik 112 bellen.
Alle reacties Link kopieren
Jouw team is er echt niet mee geholpen als jij jezelf nu nog zieker maakt door te gaan werken. Het is vervelend om hen in de steek te laten, maar ziek is ziek. Naar de huisarts dus!
Alle reacties Link kopieren
Onderbezet team is een managementprobleem en niet jouw probleem. Wees altijd eerst loyaal aan jezelf en daarna aan anderen.
Love is the meaning of life
Lees je eigen onderschrift eens?

Ik snap je wel hoor, je wilt dat er niks is en dat het over gaat en tegelijkertijd beetje bang. Ik zou in dit geval toch even de huisarts een bezoekje brengen.
Hoe ben je de nacht doorgekomen?
Alle reacties Link kopieren
Als je ooit een bacteriële infectie gehad hebt van je hart, dan snap ik niet waarom je je zorgen maakt om je werk. Meld je ziek en ga naar de huisarts, zsm!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees veel zorgen, veel moeten (van jezelf), drukte en je over veel dingen zorgen maken (ook in je andere topic). Kijk je uit dat je jezelf niet overwerkt op deze manier? Pas op jezelf en als je het nog niet gedaan hebt maak een afspraak bij de HA. Nu.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag naar de huisarts kan je alleen maar wat opleveren; als er fysiek niets te vinden is, heb je in elk geval een zorg minder. Dan kun je de rest van de dag gebruiken om af te ronden of om je manager tips te geven hoe het onderbezet team tijdens en na je vakantie beter kan draaien.

Als het toch iets (heftig of niet) is, start je werken aan herstel vandaag al. Waardoor je de kans dat jullie van je vakantie kunt genieten vergroot.

En wie weet heb je wat aan wat ik tegen mezelf zeg als ik zo op zie tegen bv een doktersbezoek; over 12 (8, 4, 2) uur is het voorbij. En als het voorbij is, komt het nooit meer terug.
Pas je goed op je gezondheid en jezelf vandaag?
Veel wakker geweest vannacht, hoofdpijn niet te harden, heb me inderdaad ziek gemeld en ga zo de huisartsbellen
Je hoeft je toch niet direct ziek te melden. bel de huisarts en maak voor de ochtend een afspraak. Ga je daarna aan het werk.

Onderbezet team is vervelend, maar niet jouw probleem. Als het niet kan, dan kan het niet.
Vaak redt het zich wel weer.

Alleen als je heel vaak ziek bent, zou ik er als collega moeite mee hebben. Anders zou ik denken... beterschap en schouders er onder.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met alles, maar jouw gezondheid gaat voor!
Ozo.
Sterkte TO, ik hoop dat je snel terecht kunt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu?
Onveranderd. Huisarts kon zo niks vinden. Heb koorts maar ze weet niet waarvan. Net bloed wezen prikken
Wanneer krijg je de uitslag?

En groot gelijk hoor dat je je ziek gemeld hebt.
Na de bloeduitslag vond huisarts het beter dat cardioloog ook nog even keek want onverklaarbare koorts en verhoogde ontstekingswasrden. En daar besloten ze me een nachtje houden ter observatie. De koorts wordt niet erger voor mijn gevoel dus ik hoop dat ze me vandaag laten gaan. Bloed is opkweek gezet maar dat duurt lang voordat dat bekend is, ik hoop dat ik voor die tijd weg mag
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je hoopt dat je naar huis mag en ik hoop met je mee dat je je beter gaat voelen. Maar het klinkt wel logisch dat cardioloog en huisarts dit besloten hebben. Is de hoofdpijn ook minder geworden?

In elk geval Beterschap. (En de l*lige vraag; is je werk gisteren afgebrand? Zijn er dingen echt heel erg misgegaan omdat jij in het ziekenhuis lag? Of hebben ze het weten op te lossen, en neem je jezelf volgende keer eerder serieus?)
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO!
Ozo.
citronella schreef:
06-07-2019 06:29
Na de bloeduitslag vond huisarts het beter dat cardioloog ook nog even keek want onverklaarbare koorts en verhoogde ontstekingswasrden. En daar besloten ze me een nachtje houden ter observatie. De koorts wordt niet erger voor mijn gevoel dus ik hoop dat ze me vandaag laten gaan. Bloed is opkweek gezet maar dat duurt lang voordat dat bekend is, ik hoop dat ik voor die tijd weg mag

Als je nog koorts hebt zonder aanwijsbare reden dan zou ik er rekening mee houden dat je toch nog wel een nachtje moet blijven. En misschien zelfs tot de kweken bekend zijn, variërend van een dag of vijf tot een paar weken, afhankelijk van hoe ziek ze je inschatten.

Soms starten ze al wel met een breedspectrum antibioticum en kijken ze of dat aanslaat. Dan hebben ze dat alvast gehad.

Ben benieuwd wat ze zeggen. Beterschap!
Ik mocht naar huis gelukkig, na een beetje aandringen
Alle reacties Link kopieren
Hoe is t nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven