Gezondheid alle pijlers

Tips katoenen ondergoed

24-07-2019 11:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
In verband met een haarnestcyste op advies van de huisarts is het beter geen synthetische slips meer te dragen. Voorheen droeg ik van die second skin slips/brazilians met een leuk printje van de Hema. Ik heb best dikke billen en met boxertjes heb ik al snel dat je de streep van mijn onderbroek door de kleding heen ziet. Dat had ik met die second skin slips niet, alleen ventileren ze voor geen meter waardoor het alleen maar meer gaat broeien/infecteren. Daarom moet ik overstappen naar katoenen ondergoed. Ik ben niet zo van de strings, maar wellicht dat jullie misschien leuk uitziende katoenen slips kennen die er een beetje vlot uitzien en die niet zichtbaar zijn door de kleding. Ik heb namelijk niet zoveel zin om sloggi’s te dragen, het oog wil ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag katoen met zo'n kanten rand. Alleen onder stoffen die heel erg tekenen zie je het zitten. Ik heb 1 model die ik heel fijn vind (HEMA), en daar koop ik er gewoon een heleboel van.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook HEMA.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is juist hoe groter hoe minder zichtbaar. Als het je hele billen omsluit vallen de naden aan de zijkant en zie je ze dus niet.

Ik ben fan van Zeeman, en dan niet Mady. Maar merkloos, hoog model, kanten randje bij je buik. Zijn er in allerlei kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Niet heel sexy maar die van de action, katoene boxers in verschillende kleuren, staat Australian op, kost geen reet , maar blijft wel goed om je reet heen zitten! Kruipt niet in je billen ofzo.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Secret1 schreef:
24-07-2019 12:14
Mijn ervaring is juist hoe groter hoe minder zichtbaar. Als het je hele billen omsluit vallen de naden aan de zijkant en zie je ze dus niet.

Ik ben fan van Zeeman, en dan niet Mady. Maar merkloos, hoog model, kanten randje bij je buik. Zijn er in allerlei kleuren.
Die heb ik ook, zitten prima.
Alle reacties Link kopieren
Katoenen boxers voor heren. De pijpen zijn langer waardoor de onder je billen en dijen aansluiten en niet omhoog rollen.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop via zalando. Je kan daar zoeken op katoen. En dan kies ik daaruit. Marco polo bevielen goed, zalando eigen merk ook, maar zitten meerder fijne tussen van katoen.
Secret1 schreef:
24-07-2019 12:14
Mijn ervaring is juist hoe groter hoe minder zichtbaar. Als het je hele billen omsluit vallen de naden aan de zijkant en zie je ze dus niet.

Ik ben fan van Zeeman, en dan niet Mady. Maar merkloos, hoog model, kanten randje bij je buik. Zijn er in allerlei kleuren.
Precies die inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd een maat groter. Zeker ook omdat katoen krimpt in de was.

Aanrader dus, liever (iets) te groot bij aankoop.
Brazilians zijn er toch ook gewoon in katoen?

https://www.hunkemoller.nl/3-paar-brazi ... gIEe_D_BwE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven