Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Ah, ik dacht al: wanneer zal Lise een nieuw topic maken :)

Sterkte met de pijn! :hug:

Dreamer, op zich ook lekker om even alleen te zijn. En andere vaders gaan inderdaad óók wel eens alleen op pad met de kinderen. Alleen maakt mijn man er meteen zo’n Ding van, waardoor ik me schuldig ga voelen, wat me dan weer irriteert etc. Afijn. Wat hij zegt moet ik gewoon van me af laten glijden. Jullie een goede reis morgen!
Bezigheidstherapie ;-D

Ik kan me niet echt concentreren op iets. Lopen gaat beter dan zitten (typisch hernia) dus ik loop al forummend rondjes door de tuin.
lise1985 schreef:
27-07-2019 21:59
Bezigheidstherapie ;-D

Ik kan me niet echt concentreren op iets. Lopen gaat beter dan zitten (typisch hernia) dus ik loop al forummend rondjes door de tuin.
Ik zie het voor me!

Zelf kan ik ook niet lang zitten, en dat is lastiger dan mensen denken. Ik lig meestal te forummen :)
Alle reacties Link kopieren
Wazze we alweer zo ver? :proud:
Happy new topic dan maar! Ahum. Voor zover mogelijk met dit onderwerp dan...

Nartjie: :applause: wat goed van je! Je kunt het hè
En met baby steps kan je uiteindelijk ook heel ver komen.

Dreamer, goede reis terug.

Lise, dat wat Doro zei van die privé MRI zat ik ook aan te denken eigenlijk laatst.

Paardje weer verzorgd en even lekker gedoucht , nu op de bank.
Het koelt hier buiten lekker af . Net de deur een tijdje opengehad maar het wordt nu donker.
En geen zin in muggen dus toch maar weer dicht gedaan. Temperatuur in huis is gedaald naar 27 graden nu . Was 28 dus tikt niet erg aan.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik lig ook vaak te forummen. Ik lig dan even mijn rug te ontzien.

Doro, het is jammer als je niet mee kunt, maar voel je niet schuldig. Ook hier gaat mijn man regelmatig alleen met de kinderen op stap.
Alle reacties Link kopieren
Lion King film is erg mooi, vond het alleen jammer dat de hyena’s niet meer zo grappig zijn.

Lise, misschien is het goed om ook met contrast te overwegen, wellicht zien ze dan toch net iets meer. De MRI doen ze toch al.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Tvp. Heel druk weekend dus later reactie.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Moyrrie- schreef:
27-07-2019 22:40
Ik lig ook vaak te forummen. Ik lig dan even mijn rug te ontzien.

Doro, het is jammer als je niet mee kunt, maar voel je niet schuldig. Ook hier gaat mijn man regelmatig alleen met de kinderen op stap.
Herkenbaar. Tvp. Was jullie al een beetje kwijt :')
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
.
suzyqfive schreef:
27-07-2019 23:37

Lise, misschien is het goed om ook met contrast te overwegen, wellicht zien ze dan toch net iets meer. De MRI doen ze toch al.
Goed punt, het is alleen niet dat ik daarin een keuze heb denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Laat ze maar lekker gek van je worden hoor, gewoon nog om vragen.

Ik heb een poosje terug meegewerkt aan een MRI onderzoek naar mensen met hoge bloeddruk die bepaalde medicatie gebruiken en daarbij kreeg ik die beelden ook toegestuurd. Het ging in dit geval om het hart maar er zaten beelden bij van de hele torso. Kon zo echt heel mooi zien hoe de doorstroming in de ruggengraat was ook. Dat zie je dan op de gewone MRI niet goed genoeg.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik heb twee van de drie MRI’s ook zelf thuis.

Ik ben maar weer meloxicam gaan slikken naast de tramadol, daardoor voel ik me nu toch iets beter.
We vertrekken zo richting zwembad.
Tvp dan maar
Alle reacties Link kopieren
Krijg je die meloxicam ook voorgeschreven Lise?
Of is het straks op is op?
Dat is dan nog wel een lastig iets. Vooral als het je helpt nog enigzins te functioneren..
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen, qua pijn gedij ik vrij goed op deze warmte. Heb zelfs geen cbdolie nodig momenteel. Alleen af en toe een paracetamol.
Dat sterkt me wel in de gedachte dat ik ander werk nodig heb. Zelfs in de zomer is het koud bij ons op het werk.

Het loopt hier weer richting de 30 graden inmiddels.
Qua energie gedij ik er wat minder op helaas.
Ben nu het huis aan het doorwerken maar toch maar even gaan zitten met een koud watertje, het zweet druipt nu al van me af.
Zo maar weer verder
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
28-07-2019 11:52
Krijg je die meloxicam ook voorgeschreven Lise?
Of is het straks op is op?
Dat is dan nog wel een lastig iets. Vooral als het je helpt nog enigzins te functioneren..
Die kan ik ook nog steeds herhalen ja.

In het water was het wel lekker verfrissend, maar nu we weer thuis zijn is het toch wel weer erg warm.
Alle reacties Link kopieren
Middag! Heb heul erge rugpijn en een spier in mijn bovenbeen is erg spastisch aan 't doen. Beetje irritant. Was pas om 12.00 wakker, dus ben nu een beetje aan het opstarten :')
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
:hello:

We zitten al in Duitsland. Net n lange file achter de rug, gelukkig rijden we niet door naar huis maar doen we overnachting (we zijn er bijna) Zitten is inderdaad lastig. Blegh
Later is nu
Sterkte kohaku

Goede reis dreamer!
Hier is het nu bewolkt en nog steeds warm.

Volgens weersverwachting is het woensdag 22 of 24 graden en dan kan ik de chin hokken doen.
Tvp
Begint nu lekker te waaien. Misschien toch regen straks, voel af entoe een druppel
Alle reacties Link kopieren
Het wordt hier ook bewolkt en wat minder warm gelukkig. Al verwacht ik geen regen.
Ik moet Nijn zijn hok nog doen.
Dat wordt morgen of dinsdag. Moet morgen, woensdag, vrijdag én de zaterdag werken.

Appelcake is een appeltulband geworden. En hij is te lekker eigenlijk.
Kan er niet vanaf blijven.
Verder heb ik een was gedraaid, gestreken, stofgezogen en eea opgeruimd. Er hangen nog 2 dingen buiten , de rest is al droog en gevouwen. En net voor het avondeten een grote schaal fruitsalade gemaakt ( zo'n 2 a 3 kilo, is hier zo weggevroten :proud: )
Nu al trek in, lekker hoor.
Dan vanavond nog het paardje verzorgen en stal uitmesten en dan ben ik best tevreden over mezelf vandaag.

Nu duik ik nog even een boek in. Ook lekker.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Hier eindelijk regen. Goed voor de natuur, alles is hier namelijk geel en dor. Konijn lijkt gek genoeg vandaag het meeste last te hebben,terwijl het nu juist koeler is. Wel benauwd.

Iemand een idee? Zou ze gewoon aan het bijkomen zijn en wennen aan de nieuwe temperatuur?

Mijn konijn is normaal activer overdag. Mmmm. :-[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven