Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Heeft het konijn het benauwd?
Of is hij wat rustiger?
Die van ons is ook stiller door de warmte
Ik geef hem af en toe een koud worteltjes uit de koelkast. Dan leeft hij weer wat op
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
HA, een nieuw topic, ik was jullie al kwijt .
Ik ben aan het bijkomen van een hele gezellige drukke avond,laatste bezoek vertrok pas tegen 1 uur.
Wijntje was erg lekker, samen dus ook een paar flessen leeg gedronken :hyper:

Ik wil nu eigenlijk alleen een fikse regenbui.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
27-07-2019 21:59
Bezigheidstherapie ;-D

Ik kan me niet echt concentreren op iets. Lopen gaat beter dan zitten (typisch hernia) dus ik loop al forummend rondjes door de tuin.
Ik vind het knap. Ik vind het dus zittend al lastig te Forummen op de telefoon ;)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het noorden blijft nog warm, toch? Ik ben wel weer toe aan wat zon :proud:

Wij zijn in hotel. Ik zie altijd mensen gezellig onderweg overnachten, stad nog in, vanalles bekijken. Ik wil eigenlijk niets meer nu
Maar goed, we zullen straks wel restaurant gaan zoeken, volgens mij zitten we niet ver van de binnenstad

Sterkte iedereen :daisy:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Pff voel me echt bagger. Nek voelt heel instabiel, hoofd doet zeer en ben erg misselijk. Vanmiddag met begeleider gepraat (onder de koffie) dat HMS niet alleen met gewrichten te maken heeft maar met je hele lijf. Echt fijn dat ik dat nu dan weer voel :') Ben echt zo misselijk dat ik licht in m'n hoofd ben, hopelijk moet ik snel overgeven want is niet zo fijn op deze manier.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
28-07-2019 16:58
Heeft het konijn het benauwd?
Of is hij wat rustiger?
Die van ons is ook stiller door de warmte
Ik geef hem af en toe een koud worteltjes uit de koelkast. Dan leeft hij weer wat op
Ze reageert minder, normaal wil ze wel de hele dag door eten. En ademend snel, hartje gaat snel.

Gelukkig lijkt ze nu wat rustiger en heeft ze net wat gedronken. :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, morgen 23 graden, maandag 25.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
28-07-2019 18:08
Dreamer, morgen 23 graden, maandag 25.
Uhm....morgen is maandag Suzy.
Zullen we dan maar 24 doen? Zit er mooi tussenin. :rofl:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Hier is het morgen 26 graden, dinsdag 28 graden, woensdag 22 graden.
Als dit zo blijft kan ik woensdag eindelijk de chin hokken schoonmaken.
Maar dan is het in huis nog niet afgekoeld. Nu is het 28.5 graad. Heb keukendeur en slaapkamer raam open. Ik zit buiten
Vier graden koeler al in huis :cheer2:
En gelukkig heb ik ook wat meer energie. Dat maar benut zodat ik morgen niks hoef, behalve naar de apotheek dan. En als ik dat op de fiets doe, heb ik meteen wat beweging gehad.

Ter voorbereiding op het gesprek met de jurist moet ik het epistel van het UWV nog doorworstelen, dat is geen opwekkende literatuur helaas.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik meeschrijven?

Afgelopen week gediagnosticeerd met een vorm van reuma. Heb al jaren pijnklachten maar de laatste paar maanden zijn ze behoorlijk verergerd. Weet vaak gewoon niet hoe ik moet zitten of liggen van de pijn. Slapen lijkt enigzins te helpen, maar dat kun je ook niet oneindig doen :(
Heb eind deze week nog een telefonische afspraak met de reumatoloog om te bespreken hoe we verder gaan.

Ik ga proberen even alles bij te lezen nu en regelmatig te reageren! :)
Welkom eennieuwbegin.
Alle reacties Link kopieren
Welkom, eennieuwbegin! (De gaat moeilijk worden om af te korten :p)
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
28-07-2019 21:07
Welkom, eennieuwbegin! (De gaat moeilijk worden om af te korten :p)
Enb ;)
Alle reacties Link kopieren
Welkom ENB!
Wat voor reuma heb je? Hoewel het natuurlijk nooit fijn is die diagnose te krijgen, was het misschien wel een opluchting dat het beestje een naam heeft?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Teveel gedaan vandaag. Eerst met szoon een nieuw (2e H) bed gehaald en vervolgens thuis veel gedaan, bed in elkaar en opruimen, was etc. Nou ja, in vriends huis... mijn eigen berg was moet nog ergens deze week.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Welkom eennieuwbegin!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Voor het eerst weer de behoefte om onder het dekbed te liggen. Toch aardig afgekoeld in huis.
Welkom ENB! :redrose:

Wij hadden vandaag een verjaardag. Het was geel gezellig, maar ik ben gesloopt. Ik voorzie een doorwaakte nacht met veel pijn. Gelukkig is er nog een docu die ik graag wil zien, dus ik heb iets te doen vannacht :)
Welkom Enb!

Ik had ook een feestje. Het was erg gezellig en ik denk dat ik ook slecht zal slapen van de pijn.
We zullen het zien.
Moyrrie- schreef:
28-07-2019 23:33
Welkom Enb!

Ik had ook een feestje. Het was erg gezellig en ik denk dat ik ook slecht zal slapen van de pijn.
We zullen het zien.
:cheers:
Doro75 schreef:
28-07-2019 23:49
:cheers:
:couple: welterusten!
Moyrrie- schreef:
28-07-2019 23:57
:couple: welterusten!
Tx

Docu is afgelopen. Ik ga maar eens een poging wagen.

Ik hoop dat jij al slaapt!
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal!
suzyqfive schreef:
28-07-2019 22:00
Welkom ENB!
Wat voor reuma heb je? Hoewel het natuurlijk nooit fijn is die diagnose te krijgen, was het misschien wel een opluchting dat het beestje een naam heeft?
Nu de diagnose fibro. Ik moet vandaag of morgen nog een keer bloedprikken omdat de reumatoloog nog wat anders met het bindweefsel vermoed.

Was wel een soort opluchting ja. Had al wel een vermoeden hoor, maar toch vind ik het fijn om te weten dat de pijn niet "tussen m'n oren zit". Dat het echt een naam heeft.
Alle reacties Link kopieren
Moge! Heb echt super slecht geslapen.
Echt veel wakker gelegen van de nekpijn. Zal vanmiddag eens vragen of mn fysio er wat mee kan.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven