Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Bel ik net terug voor het antwoord van de huisarts, komt de assistente er nu pas achter dat de huisarts vanmiddag vrij is :facepalm:
Even een ander vragen was ook wel heel ingewikkeld maar ze gaat het proberen...

De vraag an sich vond ze al lastig. Echt he :frusty:
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
22-08-2019 16:43
Bel ik net terug voor het antwoord van de huisarts, komt de assistente er nu pas achter dat de huisarts vanmiddag vrij is :facepalm:
Even een ander vragen was ook wel heel ingewikkeld maar ze gaat het proberen...

De vraag an sich vond ze al lastig. Echt he :frusty:
Ik heb een hekel aan doktersassistenten :-? Ik mijd ze zoveel mogelijk. Ik stuur zo'n vraag per mail naar mijn arts en krijg dan binnen een dag antwoord, vaak al binnen 4 uur. Zonder de eeuwig durende uitleg aan een assistente en miscommunicatie en... En...
Maar goed dan moet je wel een dokter hebben die dat biedt. Online vragen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een handigheid weer Lise

Nartjie, hoop dat je vaste svp-er wel netjes contact met je opneemt na hasr vakantie zeg.
Wat een muts die vervanger
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Gele_Suikerspin schreef:
22-08-2019 17:09
Ik heb een hekel aan doktersassistenten :-? Ik mijd ze zoveel mogelijk. Ik stuur zo'n vraag per mail naar mijn arts en krijg dan binnen een dag antwoord, vaak al binnen 4 uur. Zonder de eeuwig durende uitleg aan een assistente en miscommunicatie en... En...
Maar goed dan moet je wel een dokter hebben die dat biedt. Online vragen stellen.
Niks meer gehoord. Ik baal hier zo van he. Zo’n simpele vraag en dan zo laks handelen. Kan daar echt kwaad om worden.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
22-08-2019 11:17
Precies. Ik heb helemaal geen hernia joh, het zit gewoon tussen de oren.

Oh wacht...
Zoals ik schreef de pijn is echt en de reactie oh dus het zit tussen me oren ook heel vaak gehoord ja. Dus die verwachtte ik al.
Als ik je een advies mag geven met je hernia kijk hier eens naar http://alltheragedoc.com/
Waardevolle docu voor je.
rammetje91 schreef:
22-08-2019 18:09
Zoals ik schreef de pijn is echt en de reactie oh dus het zit tussen me oren ook heel vaak gehoord ja. Dus die verwachtte ik al.
Als ik je een advies mag geven met je hernia kijk hier eens naar http://alltheragedoc.com/
Waardevolle docu voor je.
Dan zit mijn scoliose ook tussen mijn oren, nee boven mijn kont
Alle reacties Link kopieren
Vandaag tweede revalidatiedag gehad. Confronterend, had een slechte dag en vandaag conditietest en start van de meetweek met oefeningen. Balen, want nu best teleurgesteld in mezelf omdat ik zo weinig kon.
Suzy ik moet ook gaan bijhouden wat ik doe op een dag, vind het nog wel een ding hoor.

Verder net gekookt, moet zo nog opruimen, afwassen en de wasmand met schone was staat me al 2 weken aan te kijken om gevouwen en gestreken te worden dus zo maar een moed verzamelen.

Eerste schoolweek hakt er ook behoorlijk in dus ben niet heel happy nu.
"After all this time?" "Always."
Zonder onze hersenpan kunnen we niet denken dus ook niet voelen. Zoo heeee, ik ben slim!

Ik ben net in een scène van Disney gerold. Ik was echt Nouja, ik liep de tuin uit zonder fiets om me toen om te draaien en hem op te halen. Dus ze vroegen of ik mee wilde naar de hertenkampen en I was like “Eeh als ik gewoon op de boomstam naar de dieren mag kijken”. En dat was prima.

Dus op de eerste plek veranderde ik zelf in een soort voederbak. Omdat de geiten, de schapen en de herten kwamen. De schapen had ik nog niet eerder aan kunnen raken en een hert tegelijk was de vorige keer al een prestatie. En in het ander hertenkamp zit een babietje, maar ook een met zo’n groot gewei. En een konijn. Ik was op gegeven moment in het gras gaan zitten en hij was me allemaal met zo’n lieve nieuwsgierige blik aan aan het kijken. Ik heb zijn gewei ook aan mogen raken. Daar zit nu een hele zachte bijna velvet laag overheen. En achter hem kwamen mama en baby staan. En er zaten houtduifjes het overgebleven voer weg te pikken. En stampertje het konijn kwam ook aan. Volgens de begeleider was het bijzonder dat t hert ging liggen met jou erbij. Het was een soort herten meditatie in het gras.
Severus_Snape schreef:
22-08-2019 18:26
Vandaag tweede revalidatiedag gehad. Confronterend, had een slechte dag en vandaag conditietest en start van de meetweek met oefeningen. Balen, want nu best teleurgesteld in mezelf omdat ik zo weinig kon.
Suzy ik moet ook gaan bijhouden wat ik doe op een dag, vind het nog wel een ding hoor.

Verder net gekookt, moet zo nog opruimen, afwassen en de wasmand met schone was staat me al 2 weken aan te kijken om gevouwen en gestreken te worden dus zo maar een moed verzamelen.

Eerste schoolweek hakt er ook behoorlijk in dus ben niet heel happy nu.
Ik strijk niks, kan het niet zo de kast in? :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dames de frustratie is hoog en ik begrijp het heel goed. Wat ik zeg is ook niet zo maar iets , maar ik zeg het met de juiste intentie. De reacties zeggen dan ook meer over jullie dan over mij. Het is makkelijk om naar buiten te reageren, maar wat raakt je nou echt.
het liefst zou ik alle kennis die heb verworven heb de afgelopen tijd, delen. Maar dat wordt niet gewaardeerd. En dat is oké.
Ik wens jullie allemaal veel succes!

Mahalo! :bye:
rammetje91 schreef:
22-08-2019 18:39
Dames de frustratie is hoog en ik begrijp het heel goed. Wat ik zeg is ook niet zo maar iets , maar ik zeg het met de juiste intentie. De reacties zeggen dan ook meer over jullie dan over mij. Het is makkelijk om naar buiten te reageren, maar wat raakt je nou echt.
het liefst zou ik alle kennis die heb verworven heb de afgelopen tijd, delen. Maar dat wordt niet gewaardeerd. En dat is oké.
Ik wens jullie allemaal veel succes!

Mahalo! :bye:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben nog niet zover dat ik niets meer strijk helaas. Vind het normaal ook geen vervelende klus hoor, zet lekker een serie aan en ga voor de tv staan.

Dat hertenkamp klinkt wel echt super gaaf trouwens.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
22-08-2019 18:45
:rofl:
Wat geweldig Yellow!

Severus: het is ook wel veel tegelijk allemaal. Misschien toch maar gewoon gaan zitten nu, het is even niet anders.
rammetje91 schreef:
22-08-2019 18:09
Zoals ik schreef de pijn is echt en de reactie oh dus het zit tussen me oren ook heel vaak gehoord ja. Dus die verwachtte ik al.
Als ik je een advies mag geven met je hernia kijk hier eens naar http://alltheragedoc.com/
Waardevolle docu voor je.
ik denk dat je het echt niet helemaal begrepen heb en ik vraag me echt af met welke achtergrond en met welk doel je dit schrijft in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
rammetje91 schreef:
22-08-2019 18:39
Dames de frustratie is hoog en ik begrijp het heel goed. Wat ik zeg is ook niet zo maar iets , maar ik zeg het met de juiste intentie. De reacties zeggen dan ook meer over jullie dan over mij. Het is makkelijk om naar buiten te reageren, maar wat raakt je nou echt.
het liefst zou ik alle kennis die heb verworven heb de afgelopen tijd, delen. Maar dat wordt niet gewaardeerd. En dat is oké.
Ik wens jullie allemaal veel succes!

Mahalo! :bye:
Heel fijn Rammetje, maar je doet net of je het licht gezien hebt.
Velen hier zijn al heel lang ziek en hébben al veel geprobeerd. Erg veel. Je komt hier binnendenderen en doet alsof je alles weet, maar wat weet je nou eigenlijk van ons? Niets. En toch doe je een hele lading aannames.

Ook al is jouw therapie de goeiste (ja, dat is een bewuste fout) dan kom je nog op zo'n slechte manier binnen, dat we gelijk hakken in zand zetten.

Fijn dat het bij jou hielp
Geniet ervan
Stoor je vooral niet aan ons
Stay positive :peace:
Later is nu
Herten zijn fantastisch, vooral edelherten :flirting:
En ijsvogels :love:

@Severus, balen dat je tweede revalidatiedag minder verliep. Maar je zit daar niet om je daar van je beste kant te laten zien he. Maar ik snap je frustratie :hug:

Ik lig alweer op bed, ik voel me een klager en ik baal van de doktersassistente.
rammetje91 schreef:
22-08-2019 18:39
Dames de frustratie is hoog en ik begrijp het heel goed. Wat ik zeg is ook niet zo maar iets , maar ik zeg het met de juiste intentie. De reacties zeggen dan ook meer over jullie dan over mij. Het is makkelijk om naar buiten te reageren, maar wat raakt je nou echt.
het liefst zou ik alle kennis die heb verworven heb de afgelopen tijd, delen. Maar dat wordt niet gewaardeerd. En dat is oké.
Ik wens jullie allemaal veel succes!

Mahalo! :bye:
Ik denk dat je het met de verkeerde intentie zegt.

En ik denk ook dat je helemaal niks weet van de materie waar wij alle dagen mee te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Yellow, wat bijzonder zo bij dat hertenkamp! Leuk hoor.

Severus, ik strijk ook niet. Al heel lang niet. En dat bevalt erg goed. De kleren worden er wel op aangeschaft, uiteraard. En sommige dingen kunnen beter niet in de droger. Maar ik vind het ook écht niet leuk, ook niet voor tv met een leuke film of serie of met een luisterboek op.

Ik heb teveel gegeten. Een overheerlijke wrap met vegetarische shoarma, sla, avocado en salsa. Veel te veel @( Ik zit echt propvol. Maar gezond was het wel :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
22-08-2019 19:34
Herten zijn fantastisch, vooral edelherten :flirting:
En ijsvogels :love:

@Severus, balen dat je tweede revalidatiedag minder verliep. Maar je zit daar niet om je daar van je beste kant te laten zien he. Maar ik snap je frustratie :hug:

Ik lig alweer op bed, ik voel me een klager en ik baal van de doktersassistente.

Oohja, ijsvogeltjes. :love:
Maar die heb ik de afgelopen 2 jaar niet meer gezien. Daarvoor zag ik er heel vaak eentje bij onze vijver.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik zo'n beetje elke therapie wel geprobeerd heb.
Homeopaat, ostheopaat, cranio- sacraal, acupunctuur, NEI therapie. Mensendieck. En o Ja mindfullness ook nog.
Alle pillen en poeders uit de drogisterij geprobeerd. Van zink tot magnesium, van d3 tot b12.
Noem t maar op.
Alleen mijn portomonee werd steeds leger. Helpen ho maar.
En Rammetje, ik heb helaas al bijna 30 jaar pijn. Ik ben uitgeprobeerd. De desillusie steeds doet me nog veel meer pijn dan ik al heb.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Severus, sterkte.
Ik strijk wel. Kom er niet altijd onderuit. Maar het is niet bepaald mijn favoriete klus.

Yellow , wat gaaf die hertjes! :love:

Wij aten teriyaki.
Met extra groentes. Lekker hoor.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik strijk thuis ook nooit.
Bij cliënten strijk ik wel, maar dat vind ik helemaal niet erg. Het heeft juist wel iets rustgevend vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat geweldig Yellow! Klinkt super lief allemaal :heart:

@Rammetje, wil je aub weggaan uit het topic, ik vraag me af hoe je er bij kwam om dit hele verhaal hier ineens te dumpen eerlijk gezegd.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Oh ik kan trouwens echt zo giftig worden van dit soort mensen..
In het echte leven zijn er al te veel mensen die pijn op de persoon zelf steken (of 'heb je dit al geprobeerd?' zeggen met alle goede bedoelingen)maar het komt er steeds op neer dat mensen denken dat je iets te zeggen hebt over de pijn. Dat het je eigen schuld of fout is dat het nog niet weg is.

Het tegenovergestelde is vaak waar, en dan kan ik mensen als Rammetje echt niet bij hebben.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven