Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Net terug van de hap. Ik heb een infectie in mijn nieren. Dat was weer een tijd geleden. Nu antibiotica en rustig aan doen.
Oei sterkte Doro
Sterkte Doro! Heel naar dat je lichaam anders reageert dan je zou willen.
hemke schreef:
24-08-2019 20:57
Gewoon overslaan ,niet gaan lezen.
Je plaagt je er alleen maar mee,Nartjie.

De,afgelopen dagen aan het opruimen geweest, poetsen,alles wat kan glanzen glanst weer.
Nu met de beentje op een krukje en domweg tv kijken.
Goed weekend iedereen.
Ik heb de pijler geblokkeerd, maar was toevallig op Moderator topic en toen zag ik dat. Dus uitlogt, wou toch even weten hoe en wat.
Spijt dat ik het heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Doro :hug:

:hug: Nartjie, heb ook ff gekeken maar snel weg geklikt.

Ik ben weer thuis, het was eerlijk waar, afgrijselijk. Ik heb me lange tijd niet zo kut gevoeld, door iemand anders dan mezelf. Ga mijn viltstift maar pakken denk ik.
kohaku wijzigde dit bericht op 24-08-2019 22:05
0.21% gewijzigd
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Voor nartjie, Doro en kohaku :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dochter en vriendin naar de Ziggo dome gebracht. Concert van Ariane Grande. We stopten bljkbaar ergens waar dat niet mocht om ze eruit te gooien.
Afijn. We zien de bekeuring wel verschijnen, volgens de verkeersregelaars staan we op camera.
Tsja, Google stuurde ons de parkeergarage in maar wij wilden alleen afzetten . Achteraf bleek er 2 straten verderop een geïmproviseerd kiss and ride te zijn. Zet dan knappe borden neer!

Daarna zijn we naar Haarlem gereden om daar de stad ingegaan en lekker gegeten. Bij de Italiaan dit keer.
Nog een rondje gewandeld en nu net thuis.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dank allemaal. Jullie zijn lief!

Kohaku, wat naar dat het zo afgrijselijk was .... :there:

Wat gebeurde er wat je het meest raakte?

Nartjie, het is een raar topic. De intentie is wellicht goed, maar het komt op mij ook heel vreemd en naar over. En dan heb ik gelukkig geen ervaring op dat vlak. Ik kan me voorstellen dat het jou hard raakt. Dat verdien je niet. Sterkte.
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 22:00
Reden: Rare zinsbouw
0.79% gewijzigd
Ah Kohaku ik heb even teruggelezen :hug:
lientje69 schreef:
24-08-2019 21:56
Wij hebben dochter en vriendin naar de Ziggo dome gebracht. Concert van Ariane Grande. We stopten bljkbaar ergens waar dat niet mocht om ze eruit te gooien.
Afijn. We zien de bekeuring wel verschijnen, volgens de verkeersregelaars staan we op camera.
Tsja, Google stuurde ons de parkeergarage in maar wij wilden alleen afzetten . Achteraf bleek er 2 straten verderop een geïmproviseerd kiss and ride te zijn. Zet dan knappe borden neer!

Daarna zijn we naar Haarlem gereden om daar de stad ingegaan en lekker gegeten. Bij de Italiaan dit keer.
Nog een rondje gewandeld en nu net thuis.
Ik zou een bezwaarschrift indienen, je weet maar nooit. Klinkt als een fijne avond verder! :heart:
Doro75 schreef:
24-08-2019 21:09
Net terug van de hap. Ik heb een infectie in mijn nieren. Dat was weer een tijd geleden. Nu antibiotica en rustig aan doen.
Beterschap. :hug:
Kohaku schreef:
24-08-2019 21:48
Sterkte Doro :hug:

:hug: Nartjie, heb ook ff gekeken maar snel weg geklikt.

Ik ben weer thuis, het was eerlijk waar, afgrijselijk. Ik heb me lange tijd niet zo kut gevoeld, door iemand anders dan mezelf. Ga mijn viltstift maar pakken denk ik.
Zit zelf nu ook zo'n periode. Ik gebruik een elastiekje
Kohaku: :hug: Is er iemand met wie je nu kunt praten?

Nartjie: ik heb het topic niet gelezen. Heel rot voor je, :hug:

Lientje: dat klinkt erg gezellig (op die foto na). Ik ben ook ooit in Haarlem bij een Italiaans restaurant gaan eten. Liet ik mijn tas staan en moest de volgende dag weer het hele eind terug. Ik had hem helemaal niet gemist.
Alle reacties Link kopieren
I love Haarlem :love:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Tx Yellow!

Kohaku, binnenkort heb je je kitten. Dat maakt zulke gebeurtenissen ook meer draaglijk. Want wat er ook gebeurt, poes zit in jouw team :heart:
Alle reacties Link kopieren
Vanaf half 4 al wakker...
Grrr
Kan ik een keer uitslapen...
lientje69 wijzigde dit bericht op 25-08-2019 14:53
4.20% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Doro75 schreef:
24-08-2019 23:27
Tx Yellow!

Kohaku, binnenkort heb je je kitten. Dat maakt zulke gebeurtenissen ook meer draaglijk. Want wat er ook gebeurt, poes zit in jouw team :heart:
Wat een lieve reactie Doro en zo waar.
Krijg je nu AB voor je nieren?
Sterkte :cat:

Heb je nog kunnen slapen Lientje?
VivaYfke schreef:
25-08-2019 10:24
Wat een lieve reactie Doro en zo waar.
Krijg je nu AB voor je nieren?
Sterkte :cat:
Dank je, Yfke :rose:

Inderdaad AB. Volgende week kijken of het aanslaat.

Hoe gaat het met jou?
Ik ben eigenlijk een meelezer maar hier gaat het goed. Ik voel me soms schuldig dat jullie zo veel pijn en andere ongemakken hebben dat jullie leven op een negatieve manier beïnvloed wordt.
Van de andere kant ook mooi hoe jullie ermee omgaan en zelfs nog zo positief kunnen zijn en de dag plukken op jullie, eigen manier.
Jullie hebben een mooi, eerlijk, inspirerend, open topic gemaakt met jullie groep.
Jullie steun voor elkaar is geweldig!

Mooi topic. :yes:
Dat het topic nog maar lang mag blijven bestaan :high5:
Kohaku schreef:
24-08-2019 21:48
Sterkte Doro :hug:

:hug: Nartjie, heb ook ff gekeken maar snel weg geklikt.

Ik ben weer thuis, het was eerlijk waar, afgrijselijk. Ik heb me lange tijd niet zo kut gevoeld, door iemand anders dan mezelf. Ga mijn viltstift maar pakken denk ik.
Dikke knuffel!

Ik heb even terug gelezen. Ik was gister avond een beetje wazig doordat ik een paniekaanval had gehad.

Kut zijn zulke situaties he. Ik ben eigenlijk ook altijd bang om iemand van vroeger tegen te komen. Niemand heeft me nou nog echt een antwoord gegeven op hoe je daar mee om moet gaan behalve “iedereen doet het op zijn manier en je hoeft je niet te schamen”. Die nieuwe vriendin van me die is me gewoon een stapje voor in haar vriendenkring trouwens, die schat zegt voor mij dat ik “iets” met dieren doe. En dan begin ik over hertjes en dan is het goed. Maar mensen van vroeger zijn vaak wat doortastender.

Wat iemand anders ook al zei, katten zijn echt een hele fijne afleiding. Dieren überhaupt. Ik heb gister avond de egel in mijn tuin weer gehoord en op de foto kunnen zetten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! (nog net, als ik doortyp) :sun:

Kohaku, ik hoop dat de stift voldoende was. Wat vervelend dat de omgeving zo'n invloed op je kan hebben :hug:

Yellow, leuk dat je nieuwe vriendin dat zo op kan pakken. Misschien leer je daar nog van :) Ik denk dat loslaten wat mensen over je zouden kunnen denken en wat jij eigenlijk niet wil dat ze denken ook van belang is (ik formuleer het wat raar, denk ik, maar ik hoop dat je het snapt)

Ik hoop dat de AB aanslaat, Doro

Lief dat je even langskomt Yfke :daisy:

Nog kunnen slapen, Lientje?

Nadeel van zo'n rijtje is, dat je altijd iemand vergeet, natuurlijk.

Ik had mezelf voor vandaag wat doelen gesteld, maar ik ben bang dat ik niet verder kom dan boek uitlezen en vriendin wat foto's sturen, die ik haar beloofd heb. Nouja, dat is dan toch ook al heel wat. :-]
Later is nu
Sterkte Doro!
Je hebt gelijk hoor Dreamer, het is ook een stukje zelfacceptatie want ik wil niet zijn wie ik ben.

Er is hier een cafe geel geschilderd en ze hebben een kaart met hele leuke drankjes, het is er het perfecte weer voor. Maarja mijn dorp. In de supermarkt of de winkelstraat kan ik de andere kant oplopen als ik een bekende zie. Eigenlijk moet ik gewoon echt eens gaan met Regenboog vanmiddag.
Dank Dreamer en Lise

Altijd leuk om van een meelezer te horen, Yfke! Zeker als het met zulke lieve woorden is :heart:
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
25-08-2019 12:09
Je hebt gelijk hoor Dreamer, het is ook een stukje zelfacceptatie want ik wil niet zijn wie ik ben.

Er is hier een cafe geel geschilderd en ze hebben een kaart met hele leuke drankjes, het is er het perfecte weer voor. Maarja mijn dorp. In de supermarkt of de winkelstraat kan ik de andere kant oplopen als ik een bekende zie. Eigenlijk moet ik gewoon echt eens gaan met Regenboog vanmiddag.
Dat klinkt leuk! Zou leuk zijn als het jullie lukt daar even een drankje te doen, al is het maar een half uur.

Je bent het waard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven