Gezondheid alle pijlers

Niet kunnen poepen ergens anders..

12-08-2019 09:15 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ongemakkelijk maar er zijn vast meer mensen met dit probleem. :-D

Ik heb al jaren dat ik moeilijk naar de wc kan als ik ergens anders ben dan thuis. Meestal is dat niet zo'n probleem want dan ben ik 1 of 2 dagen weg en dan is dat prima uit te houden. Maar sinds een paar maanden heb ik een vriend en ik ben in de weekenden bij hem.. Maar ik kan dus de weekenden niet naar de wc. Ik heb wel aandrang maar op het moment dat ik ga zitten lijkt de boel te blokkeren en lukt het gewoon niet.

Na een paar dagen heb ik dan ook echt wel buikpijn en de seks is ook niet prettig meer.
Het gekke is dat het meer lijkt dat ik niet kan als hij er is.. Bij mijn vorige relatie kon ik ook nooit in de weekenden bij hem thuis maar als ik op maandag in de trein zat moest ik direct..

Zijn er mensen die dit herkennen en hoe gaan jullie hiermee om? Zijn er dingen die ik kan doen of gaat dit gewoon tijd kosten? Meer vezels eten, werkt dat?

Bedankt!
Kohaku schreef:
12-08-2019 22:00
En als iemand zou vragen 'Zou ik even naar de wc mogen' als je diegene nog niet zo kent? Hoe wijs je zoiets netjes af dan?
Als ik geen zin heb in gezeik zeg ik dat mijn wc verstopt zit als ik ze aanstalten zie maken, of wcpapier is op.
Ik zou eigenlijk gewoon een slot op de toiletdeur moeten plaatsen bedenk ik me nu, men gaat er maar vanuit dat ze ongevraagd de toilet mogen betreden. Dat is waar ik mijn behoefte doe en ik wil helemaal niet andermans uitwerpselen niet in mijn wc.
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
12-08-2019 22:10
Als ik geen zin heb in gezeik zeg ik dat mijn wc verstopt zit als ik ze aanstalten zie maken, of wcpapier is op.
Ik zou eigenlijk gewoon een slot op de toiletdeur moeten plaatsen bedenk ik me nu, men gaat er maar vanuit dat ze ongevraagd de toilet mogen betreden. Dat is waar ik mijn behoefte doe en ik wil helemaal niet andermans uitwerpselen niet in mijn wc.
O_o

Beter maar geen bezoek meer over de vloer krijgen.
Hier staat altijd een voorraadje rollen bij de pot. Niks is vervelender dan dat je lekker hebt zitten schijten en dan merk je dat het je niet genoeg papier hebt.

Ook wel eens iemand gehad die altijd veel gebruikte en die heb ik vriendelijk verzocht minder papier te gebruiken omdat mijn wc rollen zo wel erg hard gingen.
Lady_Day schreef:
12-08-2019 22:12
O_o

Beter maar geen bezoek meer over de vloer krijgen.
Of men leert zichzelf wat meer te beheersen.

Mijn vaste bezoekers weten inmiddels hoe ik ben en respecteren dat ook gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
12-08-2019 22:10
Als ik geen zin heb in gezeik zeg ik dat mijn wc verstopt zit als ik ze aanstalten zie maken, of wcpapier is op.
Ik zou eigenlijk gewoon een slot op de toiletdeur moeten plaatsen bedenk ik me nu, men gaat er maar vanuit dat ze ongevraagd de toilet mogen betreden. Dat is waar ik mijn behoefte doe en ik wil helemaal niet andermans uitwerpselen niet in mijn wc.
Ik kan er echt in komen, ik vind het ook vervelend als iemand op mijn wc zit, vooral omdat die in de badkamer is en ik heb het idee dat dat gewoon te privé is. Maar het is niet zo dat mensen hun lichamelijke functies uit kunnen zetten natuurlijk.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
12-08-2019 22:10
Als ik geen zin heb in gezeik zeg ik dat mijn wc verstopt zit als ik ze aanstalten zie maken, of wcpapier is op.
Ik zou eigenlijk gewoon een slot op de toiletdeur moeten plaatsen bedenk ik me nu, men gaat er maar vanuit dat ze ongevraagd de toilet mogen betreden. Dat is waar ik mijn behoefte doe en ik wil helemaal niet andermans uitwerpselen niet in mijn wc.
Jij spoort echt niet.
Je weet dat iedereen gewoon poept, en dat het iets natuurlijks is?
Maxima ook gewoon hé, en Gerard Joling, en de allerhoogste directeur in je bedrijf, en je buurvrouw, en het hele Viva-forum.
Ik vraag toch ook niet of ik mag ademhalen in JOUW woonkamer, dat doe ik ook gewoon. Iets als gewoon de natuur zn gang laten gaan.
Als ik moet, dan moet ik, en als ik dan niet mag dan poep ik in mijn broek. No way dat ik dat voor jou zou doen, dan breek je de deur maar open en sleur je me maar van de pot, maar ja dan heb je wel meteen een poepspoor door je huis en dat moet je ook niet willen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
12-08-2019 22:10
Als ik geen zin heb in gezeik zeg ik dat mijn wc verstopt zit als ik ze aanstalten zie maken, of wcpapier is op.
Ik zou eigenlijk gewoon een slot op de toiletdeur moeten plaatsen bedenk ik me nu, men gaat er maar vanuit dat ze ongevraagd de toilet mogen betreden. Dat is waar ik mijn behoefte doe en ik wil helemaal niet andermans uitwerpselen niet in mijn wc.
Je bent niet goed...
Seriously?
piepp schreef:
12-08-2019 22:24
Jij spoort echt niet.
Je weet dat iedereen gewoon poept, en dat het iets natuurlijks is?
Maxima ook gewoon hé, en Gerard Joling, en de allerhoogste directeur in je bedrijf, en je buurvrouw, en het hele Viva-forum.
Ik vraag toch ook niet of ik mag ademhalen in JOUW woonkamer, dat doe ik ook gewoon. Iets als gewoon de natuur zn gang laten gaan.
Als ik moet, dan moet ik, en als ik dan niet mag dan poep ik in mijn broek. No way dat ik dat voor jou zou doen, dan breek je de deur maar open en sleur je me maar van de pot, maar ja dan heb je wel meteen een poepspoor door je huis en dat moet je ook niet willen lijkt me.
Stel je niet zo aan.
Ademen is iets wat we 24/7 moeten doen.
Je poep ophouden tot je thuis bent overleef je prima, maar jouw reactie geeft wel weer aan hoe verwend en kleinzielig mensen tegenwoordig zijn.
Als ze niet ala minute naar de wc kunnen schijten ze in hun broek, voor elk pijntje moeten we naar de huisarts en bij de minste tegenslag moet er er psychologische hulp worden ingezet. Dan hebben ze een keer een lekke band gehad of zo of en daar een levenslang trauma aan overgehouden.

Begrijp ik het goed dat je dus schijnbaar met alle geweld mijn wc zou onderschijten?
Schandalig.
Eigenlijk ben je dus gewoon een soortvan wildpoeper maar dan in andermans huis waar het niet gewenst is..
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zat mensen die een wc netjes achter laten hoor. Het hangt toch niet aan het plafond of zo?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
12-08-2019 22:53
Er zijn zat mensen die een wc netjes achter laten hoor. Het hangt toch niet aan het plafond of zo?
Hoop mensen weten ook gewoon niet hoe netjes te schijten. Ik maak altijd een bedje van wcpapier om geen remsporen te maken.
Heb gewoon een bepaalde routine die voor mij werkt en dan komt een random bezoeker ff zijn remsporen nalaten in mijn pot.
En reken maar niet dat ze het zelf eruit gaan staan te borstelen hoor.
Bottomline, poep zoveel mogelijk in je eigen wc en val anderen er niet mee lastig.
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
12-08-2019 23:02
Hoop mensen weten ook gewoon niet hoe netjes te schijten. Ik maak altijd een bedje van wcpapier om geen remsporen te maken.
Heb gewoon een bepaalde routine die voor mij werkt en dan komt een random bezoeker ff zijn remsporen nalaten in mijn pot.
En reken maar niet dat ze het zelf eruit gaan staan te borstelen hoor.
Bottomline, poep zoveel mogelijk in je eigen wc en val anderen er niet mee lastig.
Hang je dan ook een bezoekersreglement aan je wc deur?
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
12-08-2019 23:02
Bottomline, poep zoveel mogelijk in je eigen wc en val anderen er niet mee lastig.
:)

Ik heb dan weer de mazzel dat ik eigenlijk alleen op mijn eigen pot los kan. Ik hoef dan ook niemand lastig te vallen.

Vind het wel heel bijzonder hoor maar ieder zijn ding...
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Gjin pinebuk om in oar... of wel....geen buikpijn om een ander. Lekker poepen.....
Vaucluse schreef:
12-08-2019 23:11
Afbeelding
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
De eerste maanden bij mijn nieuwe vriend thuis kon ik ook niet poepen, tot buikpijn aan toe. Bij aandrang ging ik direct maar het lukte gewoon niet. Ook niet terwijl hij stond te douchen in de badkamer (toilet is apart) of even de deur uit was. De eerste dagen op vakantie heb ik er ook vaak last van.

Bij mij thuis laten m’n kinderen de wc deur vaak openstaan tijdens toiletbezoek of lopen in en uit bij elkaar. Als ik de deur niet op slot doe, wandelen ze ook rustig naar binnen, die leeftijd hebben ze nu nog. En iedereen poept en plast dus mij maakt het niet uit.

Vriend schaamt zich, net als ik trouwens, nergens voor maar is op mijn verzoek in mijn bijzijn iets minder ‘winderig’ gaan doen. Nu doet hij dat enkel op de wc maar wel zo hard dat ik ze alsnog allemaal hoor :-D .
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
12-08-2019 22:48
Stel je niet zo aan.
Ademen is iets wat we 24/7 moeten doen.
Je poep ophouden tot je thuis bent overleef je prima, maar jouw reactie geeft wel weer aan hoe verwend en kleinzielig mensen tegenwoordig zijn.
Als ze niet ala minute naar de wc kunnen schijten ze in hun broek, voor elk pijntje moeten we naar de huisarts en bij de minste tegenslag moet er er psychologische hulp worden ingezet. Dan hebben ze een keer een lekke band gehad of zo of en daar een levenslang trauma aan overgehouden.

Begrijp ik het goed dat je dus schijnbaar met alle geweld mijn wc zou onderschijten?
Schandalig.
Eigenlijk ben je dus gewoon een soortvan wildpoeper maar dan in andermans huis waar het niet gewenst is..
Je stelt jezelf anders ook behoorlijk goed aan.
Wie ben jij om te beslissen of iemand het wel of niet op kan houden?

Ik ga gewoon als ik moet. En dan maak ik netjes de pot schoon en spuit een keer met de wc verfrisser en klaar is kees.

Ik had ook ooit een vriendin met smetvrees. Die zei ‘niet poepen he’ toen ik aangaf naar de wc te gaan.

:rofl: euh ... jawel.
minnimouse schreef:
12-08-2019 23:37
Ik had ook ooit een vriendin met smetvrees. Die zei ‘niet poepen he’ toen ik aangaf naar de wc te gaan.

:rofl: euh ... jawel.
Wt ben jij gemeen zeg! Hoe durf je! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
12-08-2019 23:55
Wt ben jij gemeen zeg! Hoe durf je! :rofl:
Ja kom op zeg. Ik laat een wc altijd netjes achter. Beetje raar dat je geen gebruik zou mogen maken van de wc ;-)
Tintelfris schreef:
12-08-2019 22:10
Als ik geen zin heb in gezeik zeg ik dat mijn wc verstopt zit als ik ze aanstalten zie maken, of wcpapier is op.
Ik zou eigenlijk gewoon een slot op de toiletdeur moeten plaatsen bedenk ik me nu, men gaat er maar vanuit dat ze ongevraagd de toilet mogen betreden. Dat is waar ik mijn behoefte doe en ik wil helemaal niet andermans uitwerpselen niet in mijn wc.
Geef je dan de rol plee-papier wel mee zodat mensen buiten in de tuin of 't nabij gelegen park kunnen plassen of poepen?
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
12-08-2019 23:02
Hoop mensen weten ook gewoon niet hoe netjes te schijten. Ik maak altijd een bedje van wcpapier om geen remsporen te maken.
Heb gewoon een bepaalde routine die voor mij werkt en dan komt een random bezoeker ff zijn remsporen nalaten in mijn pot.
En reken maar niet dat ze het zelf eruit gaan staan te borstelen hoor.
Bottomline, poep zoveel mogelijk in je eigen wc en val anderen er niet mee lastig.
rare vrienden heb jij, of is het familie?
Alle reacties Link kopieren
Zullen we het on-topic houden ipv iver Tintelfris die haar wc tintelfris wil houden?
:proud:

Bedankt voor de tips, een krukje is inderdaad een goeie. En ik zal m'n vingers eens in m'n oren stoppen.. :P
Alle reacties Link kopieren
Huh maar een wc is toch gewoon voor poep en plas. Als ik moet, moet ik. Ik ga overal. Daar istie toch voor gemaakt... ik heb daar geen gene van. Je bent een mens, een mens plast en poept, een wc is voor plas en poep. Iedereen meurt, so what je laat je meur toch op de plek waar het hoort. Als je alles netjes achter laat is het toch koek en ei. Snap dat gezeik niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
1987mama1987 schreef:
13-08-2019 19:21
Huh maar een wc is toch gewoon voor poep en plas. Als ik moet, moet ik. Ik ga overal. Daar istie toch voor gemaakt... ik heb daar geen gene van. Je bent een mens, een mens plast en poept, een wc is voor plas en poep. Iedereen meurt, so what je laat je meur toch op de plek waar het hoort. Als je alles netjes achter laat is het toch koek en ei. Snap dat gezeik niet zo goed.
Helemaal hiermee eens.
Alle reacties Link kopieren
1987mama1987 schreef:
13-08-2019 19:21
Huh maar een wc is toch gewoon voor poep en plas. Als ik moet, moet ik. Ik ga overal. Daar istie toch voor gemaakt... ik heb daar geen gene van. Je bent een mens, een mens plast en poept, een wc is voor plas en poep. Iedereen meurt, so what je laat je meur toch op de plek waar het hoort. Als je alles netjes achter laat is het toch koek en ei. Snap dat gezeik niet zo goed.
Ik snap het ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven