Gezondheid alle pijlers

Wachten op uitslag

13-08-2019 19:35 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_388361 wijzigde dit bericht op 26-09-2019 04:54
99.78% gewijzigd
Daar kunnen wij natuurlijk niets over zeggen
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Omdat jij geen arts bent en de huisarts wel en hij of zij daar aanleiding toe ziet. Ik vind 15 kilo afvallen zelf ook zorgelijk en zou het zelf niet zoeken in enkel vitaminen. Wachten op zo'n uitslag is kut. Probeer jezelf af te leiden de komende dagen.
Alle reacties Link kopieren
Als het heel erg foute boel is, hoor je dat zodra de uitslagen binnen zijn, dan gaan ze je niet laten wachten.
Waarom de HA longfoto’s nodig achtte had je echt aan hem/ haar moeten vragen. Kan je alsnog doen ook.
.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je arts je klachten serieus heeft genomen.

De huisarts heeft niet uitgelegd waarom deze testen allemaal verder aangevraagd? Waarschijnlijk volgt de huisarts gewoon een protocol.

Nu zit er niets anders op dan wachten. En dat is heel vervelend.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Je viel af zonder reden maar het eten ging wel slechter en slechter. Geen eetlust
Ben je niet afgevallen omdat je weinig eet?
Geen buikklachten?
Vervelend!
Hoop dat het iets onschuldigs is
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
13-08-2019 19:39
Waarom? Omdat jij geen arts bent en de huisarts wel en hij of zij daar aanleiding toe ziet. Ik vind 15 kilo afvallen zelf ook zorgelijk en zou het zelf niet zoeken in enkel vitaminen. Wachten op zo'n uitslag is kut. Probeer jezelf af te leiden de komende dagen.
Klopt het was ook meer de vraag of iemand het verhaal herkenbaar vond. Misschien zelfde ervaring? Heb het er nu onder gezet!

Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
13-08-2019 19:49
Als het heel erg foute boel is, hoor je dat zodra de uitslagen binnen zijn, dan gaan ze je niet laten wachten.
Waarom de HA longfoto’s nodig achtte had je echt aan hem/ haar moeten vragen. Kan je alsnog doen ook.
Het antwoord ban de HA was, even voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
13-08-2019 19:51
Fijn dat je arts je klachten serieus heeft genomen.

De huisarts heeft niet uitgelegd waarom deze testen allemaal verder aangevraagd? Waarschijnlijk volgt de huisarts gewoon een protocol.

Nu zit er niets anders op dan wachten. En dat is heel vervelend.
Hier was ik ook zeker blij mee. Er is een keer geweest dat ik last had van hartkloppingen zijn antwoord was toen, nee joh zal niks zijn want je komt bijna nooit. Nou ik wist niet waar ik het zoeken moest.

De huisarts zei dat die foto’s “ gewoon voor de zekerheid “ zijn.
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
13-08-2019 19:52
Je viel af zonder reden maar het eten ging wel slechter en slechter. Geen eetlust
Ben je niet afgevallen omdat je weinig eet?
Geen buikklachten?
Vervelend!
Hoop dat het iets onschuldigs is
Het heeft natuurlijk wel met elkaar te maken.
Ik hoop het ook!
Alle reacties Link kopieren
Medinxa93 schreef:
13-08-2019 19:53
Klopt het was ook meer de vraag of iemand het verhaal herkenbaar vond. Misschien zelfde ervaring? Heb het er nu onder gezet!

Bedankt voor de tip!

Niet vragen naar ervaringen op basis van zo'n vage klacht en zonder aanvullende uitleg. Daar krijg je alles op tussen "ik had een verrekte spier" tot "de oom van de buurvrouw van mijn tante haar kat was twee weken later dood". En alles er tussenin. Dat is onwenselijk. 2 dagen zijn te overzien. Houd jezelf bezig en ze vliegen zo om.
Wachten op uitslagen is hoedanook vervelend. Ben je een roker dan soms, dat hij een longfoto wil?
Ik hoop dat de uitslag onschuldig was, TO, en de stress inmiddels alweer bijna vergeten is.
Alle reacties Link kopieren
To hoe gaat het met je en de uitslag?
Alle reacties Link kopieren
Ah super lief @ikbedoelhetgoed & @summerjamm !

Uit de uitslag van het bloedprikken zware vitamine D te kort. Niks ernstigs gelukkig. Ben nu in behandeling voor mijn gewicht om te kijken waar het vandaan komt. Moest mijn gewicht 10 dagen bij houden, was 6 kilo kwijt. Echo gemaakt, niks uitgekomen. Vind het allemaal wel een beetje spannend.
Alle reacties Link kopieren
Medinxa, toen ik hartkloppingen had en gewicht verloor bleek mijn schildklier veel te snel te werken. Is daar ook naar gekeken? (vervelend, maar met de juiste medicatie onschuldig)
Alle reacties Link kopieren
Ik bleek coeliakie te hebben. Ik viel af, omdat mijn darmen nog nauwelijks voedingsstoffen konden opnemen. Alle symptomen had ik al heel mijn leven en vielen mij niet op, dat hoorde gewoon bij mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven