Gezondheid alle pijlers

Eileiderontsteking ervaringen?

02-09-2019 22:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een tijdje geleden (maand) effectief behandeld voor chlamydia. Ik weet dus zeker dat ik dat niet meer heb. Nu heb ik plots last van milde steken rond m'n eileider gebied en denk dus zelf aan eileiderontsteking. Iemand hier ervaringen mee? En zou ik daar nog voor behandeld kunnen worden of is dat al gedaan adhv de chlamydia die behandeld is?
Alle reacties Link kopieren
Misschien was de behandeling toch niet effectief genoeg? Ik zou even terug naar de huisarts voor een follow-up.
Overigens komt een eileiderontsteking niet zo vaak voor tenzij je chlamydia of gonorroe oid hebt.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
02-09-2019 22:31
Misschien was de behandeling toch niet effectief genoeg? Ik zou even terug naar de huisarts voor een follow-up.
Overigens komt een eileiderontsteking niet zo vaak voor tenzij je chlamydia of gonorroe oid hebt.
Jaa ik weet zeg maar 100% zeker dat ik geen chlamydia meer heb want heb nog een test na de kuur laten doen! Ik vraag me alleen af of ik nu nog eileiderontsteking van die oude chlamydia kan hebben of dat die chlamydia kuur dat voorkomen heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon even langs de huisarts gaan of naar de gyn als die je heeft behandeld. Buikpijn kan heel veel oorzaken hebben. Dat je een eileiderontsteking hebt is als inderdaad alles weg is wel klein maar als je eileiders al beschadigd zijn kan er meer spelen. Maar dat kunnen wij hier niet zien en weten natuurlijk, de arts wel.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Zelf een diagnose stellen, op basis van zulke vage klachten, is natuurlijk niet slim.
Milde steken kunnen echt van alles betekenen.
Daarbij: in dat gebied rond je eileider zitten nog wel een paar structuren die steken kunnen geven.
Ga terug naar de huisarts.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven