Gezondheid alle pijlers

Wat gaat er allemaal rond op dit moment?

11-09-2019 14:09 19 berichten
Bah!

Ik haat dit weer. Hoesten en niezen, keelpijn, benauwd en mijn borstkas doet pijn. Maar het komt me weer zo slecht uit! Was dit maar een week eerder of later :bonk: Oké, ziek zijn komt me nooit uit maar ik baal er weer van.

Mijn handen was ik constant, hoest/nies in doekjes en de andere kant op. Kom zo min mogelijk bij anderen in de buurt. Moet tot maandagmiddag staand blijven en wil niemand aansteken.

Jullie (of kinderen) al aangestoken?
Alle reacties Link kopieren
Yep. Snotteren, gezwollen klieren, hoesten en proesten, tranende ogen en oorpijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor van verschillende mensen dat ze met griepachtige verschijnselen rondlopen.
Hoop maar dat het mij even voorbij gaat, over twee weken ga ik eindelijk weer 's op vakantie. Moet er niet aan denken me dan zo te voelen.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Oudblond schreef:
11-09-2019 14:16
Yep. Snotteren, gezwollen klieren, hoesten en proesten, tranende ogen en oorpijn.
Oh ja, oren en ogen inderdaad ook.
Grobbekuiken_ schreef:
11-09-2019 14:24
Ik hoor van verschillende mensen dat ze met griepachtige verschijnselen rondlopen.
Hoop maar dat het mij even voorbij gaat, over twee weken ga ik eindelijk weer 's op vakantie. Moet er niet aan denken me dan zo te voelen.
Hoop het ook voor je!
Er heerst ook nog buikgriep. :-(
snorriemorrie schreef:
11-09-2019 14:31
Er heerst ook nog buikgriep. :-(
@(

Opeens heb ik het gevoel dat mijn klachten toch wel meevallen..
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook strontverkouden.. loopneus, niezen, keelpijn. Bah!! Geef mij het zomerweer maar weer terug. Veel te vroeg om deze koude dagen weer te hebben.
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
11-09-2019 14:31
Er heerst ook nog buikgriep. :-(
Ik heb hier twee kinderen thuis zitten met buikkrampen en diarree. Niet heel heftig, maar ze voelen zich niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Vooralsnog nergens last van en dat wil ik heel graag zou houden. Pasgeboren baby in huis... Maar dan zal peuter binnenkort ongetwijfeld weer van alles mee nemen vanuit de opvang.
Alle reacties Link kopieren
Kinkhoest present :cheer:

Maar ik dacht in eerste instantie (hoesten, niezen, slijm, benauwd) dat ik verkouden was of een griepje :|

Beterschap allemaal!
Hoor ook veel mensen met buikgriep op dit moment..
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen hebben weer eens diarree en buikpijn inderdaad .zo vermoeiend. En dan is het pas september.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet gesignaleerd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hier ook vanaf vorige week verkouden. Niezen, keelpijn, oorpijn en hoesten. Het komt nu wat los allemaal gelukkig. Net doen of er niks aan de hand is en gewoon doorpakken. Werkt voor mij het beste.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nog nergens last van, in mijn omgeving ook niets, behalve één verkouden collega. Vervelend zeg... beterschap voor alle zieken!
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Hier niks, zoals gewoonlijk.

Goede weerstand, ik was mijn handen zelden, verschoon mijn bed 2x per jaar en laat me door iedereen in mijn gezicht hoesten en niesen. Mijn immuunsysteem is up to date.

O ja, en niet te gezond eten, das ook belangrijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me ook niet zo fit.
Veel hoesten, maar ook licht in mn hoofd soms, weinig energie, moe (wat ws ook te maken heeft dat mn lichaam aan verzetten is tegen de griep?), maar ook zo druk op werk en slecht eet (ik vergeet het gewoon) wat ook niet echt helpt denk ik
Alle reacties Link kopieren
Zoontje is wat verkouden, verder niks hier in huis. Wij zijn nooit ziek.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-09-2019 18:49
Hier niks, zoals gewoonlijk.

Goede weerstand, ik was mijn handen zelden, verschoon mijn bed 2x per jaar en laat me door iedereen in mijn gezicht hoesten en niesen. Mijn immuunsysteem is up to date.

O ja, en niet te gezond eten, das ook belangrijk.
:biggrin: doe mij wat van jouw weerstand!

Hier nu ook keelpijn, bleh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven