Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Goed zo Kohaku! Veel succes morgen :hug:
Goed zo, Kohaku!

Lientje, ik hoop dat je in de watten wordt gelegd, inclusief pop en alles wat er bij hoort.
Alle reacties Link kopieren
Wat knap Kohaku!
Zo trots op je! :yes:

En prima hoor latere kaartjes. Ben ik gewoon 4 dagen jarig. Of 5. :rofl:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
22-09-2019 21:07
Hallo~

Ik heb vanavond pannekoeken gegeten en I rocked it! 2,5 op, hoppaaaa.
Nu thee en dan naar mijn nest, morgen spannend gesprek maar ben voorbereid.

Fijne dag alvast, Lientje! Morgen gaat je kaartje op de bus, sorry dat ik de DM heb gemist.
Zo hé! Topper! Goede bakker dus ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Maar vandaag écht
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
22-09-2019 21:07
Hallo~

Ik heb vanavond pannekoeken gegeten en I rocked it! 2,5 op, hoppaaaa.
Nu thee en dan naar mijn nest, morgen spannend gesprek maar ben voorbereid.

Fijne dag alvast, Lientje! Morgen gaat je kaartje op de bus, sorry dat ik de DM heb gemist.
Wat goed van je! :daisy:
Later is nu
Goedemorgen Lientje! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een mooie dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Niet alles gelezen want druk weekend gehad en veel pijn gehad. Zometeen weer naar revalidatie, verkoudheid is voor het grootste deel weg gelukkig. Heb nog maar 3 weken en dan zit het programma er op. Hoop dat ik in die 3 weken wel nog wat energie terug krijg want die blijft wel achter.
"After all this time?" "Always."
Succes Severus!
Alle reacties Link kopieren
Succes Severus! Heb je er baat bij of weet je dat nog niet?

Dreamer en cesium, dank je wel!

Ik heb een pop van een meter of vier hoog
Een verkeersbord met 50.
Vlaggetjes met 40. ( omdat ik 50 zo oud vind klinken :rofl: )
En er zit een pop in mijn auto met op de auto een bord baby aan boord en mijn geboortedatum erop.
Boodschappentas aan mijn auto.
Maar ik kan dus de hele dag niet weg vandaag want man heeft hem op het pad gezet met de hekken dicht.
Dus geen taxi spelen vandaag.
Nu moest dochter naar stage, vanmiddag opgehaald, we zouden samen haar paard verzorgen en vanavond moet ze naar cursus gebracht en opgehaald. En ik zou nog taart bijhalen.
Dus man krijgt het druk vandaag. :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Haha Lientje, geweldig :rofl: Dus dat wordt de hele dag thuisblijven voor jou :P

Gefeliciteerd :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed, Lientje!
Eigenlijk zou hij dat een week moeten doen, dat heen en weer rijden. Weet hij wat het is. (maar misschien helpt 1 dag)

Laat je lekker verwennen dan. :sun:

(maar wat een pokkeweer heb je op je verjaardag :thunder: )
Later is nu
Gefeliciteerd met je verjaardag Lientje! :cheer2:
Zo Lientje, ze hebben zich wel uitgesloofd voor je! Fijne dag vandaag!

Moyrrie: ik weet niet wanneer je naar het ziekenhuis moet maar ik wens je sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Lientje.
Laat je verwennen vandaag.
Lientje!

Afbeelding
Van harte gefeliciteerd Lientje!!
Goedemorgen,

Ik had gisteren een forumloos dagje. Veel napijn van zaterdag. Zoals Lientje al zei, het is een leermoment.
Om toch wat beweging te krijgen en omdat man nieuwe kleren wilde zijn we maar gaan winkelen. Uiteindelijk heb ik ook nog het e.e.a. gekocht. Verder lekker relaxed gedaan.
Vandaag wil ik proberen mijn kledingkast op te ruimen en alles wat te groot is en ik dus niet meer aan doe, weg te gooien. Maar dan moet de pijn van nu wel wat afzakken.

Ik baal enorm dat ik geen zenuwblokkade meer krijg tot de operatie. Die van juli is uitgewerkt dus alles komt weer vol binnen.

Man en ik zijn via de app aan het debatteren over andere auto's.

:hug: voor iedereen
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal wbt de pannenkoeken :heart:

Gefeliciteerd Lientje!!!:D

Ik ben wakker geworden met knallende hoofdpijn en ben erg misselijk.
Net wel langzaam mijn havermout opgegeten maar koffie laat ik nog even staan :s
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
sterkte Kohaku :hug:

Ik las trouwens nog iets over dat sommigen mijn naam als Ilse schrijven, en anderen wel als Lise. Ik luister naar allebei hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd licentie! (Lientje dus...!)

Wat lekker dat je gewoon lekker thuis kan blijven vandaag. Hoe werd je wakker vanmorgen? Hoorde je geknutsel en gerommel buiten of deden ze zachtjes?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Goed, vanavond een proefrit in de auto die man nu als leenauto mee heeft en als we het eens kunnen worden over het bij te betalen bedrag, gaan we twee auto's inruilen op 1 jong gebruikte. Dan moeten we nog op zoek naar een bedrijfsauto voor man. Betekent wel dat we een tijdje met 1 auto moeten doen, maar met de weinige kilometers die ik nu rij, moet dat geen probleem zijn denk ik.
Gefeliciteerd Lientje! Wat leuk dat ze zo hun best hebben gedaan voor je :heart:

Met mij gaat het stukje bij beetje beter, gelukkig.
wat fijn Doro!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lientje!

Plaatjes plakken lukt niet. Of had ik sinds het nieuwe forum weer een aanvraag moeten doen?

Volgens mij kan ik het sinds het 'nieuwe' forum ineens niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven