Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
lise1985 schreef:
21-10-2019 19:55
Normale slijtage en te eigenwijs om paracetamol te slikken. Dus het was een vrij nutteloos bezoekje. En alles was goed dus.
Zo was mijn schoonmoeder ook ...

En maar klagen :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Lien, heel veel plezier. Maak er een paar mooie dagen van. Laat thuis lekker thuis en genieten maar!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dank je chrys, kwebbeltje en Suzy.
Gaat pittig worden vandaag , bijna niet geslapen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Doro75 schreef:
21-10-2019 21:51
Zo was mijn schoonmoeder ook ...

En maar klagen :bonk:
Het lastige is dat het gewoon moeilijk te bepalen is hoeveel pijn ze nu werkelijk heeft. Want ze kan blijkbaar met een paar paracetamol prima met de pijn omgaan, maar dan begrijp ik niet dat de huisarts haar heeft doorverwezen naar de orthopedisch chirurg. Ze is niet echt consequent en consistent in haar verhaal, dat maakt het ook lastig.

Helaas heb ik er wel flinke napijn van, maar ik ben wel blij dat er toch iemand met haar is mee gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier op vakantie lientje!

En voor de rest sterkte.

Kon het allemaal even niet goed meer volgen.

Kohaku, hoe gaat het nu?

En Nartjie, hoe gaat het met de opbouw medicatie?
Alle reacties Link kopieren
Dank GS.
Vliegen ging goed. Wel wat turbulentie.

Nu zitten we op de ramblas bij een tapastentje.
Al een mooie kerk gezien. Levende standbeelden. Mooie gebouwen. Veel politie op de been Hier, zelfs met mitrailleurs en al.
Bijzonder hoor.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
22-10-2019 11:15
Dank GS.
Vliegen ging goed. Wel wat turbulentie.

Nu zitten we op de ramblas bij een tapastentje.
Al een mooie kerk gezien. Levende standbeelden. Mooie gebouwen. Veel politie op de been Hier, zelfs met mitrailleurs en al.
Bijzonder hoor.
Wat goed! Lekker genieten daar :rose:
Fijn dat het vliegen goed ging. Nu lekker genieten samen Lientje! Je hebt het verdiend.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
22-10-2019 11:08


Kohaku, hoe gaat het nu?

Redelijk, wervel ging gister nog een keer van zijn plek en toen ging er ook een rib schuiven dus dat was heerlijk :')
Vandaag krijg ik telefoon van spv-er over de opname en ik schijt hem echt. Zal je net zien dat ze belt als ik ga werken.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Herkenbaar van die politie Lientje, dat hadden wij ook in Brussel.
Fijn dat jullie er zijn, nu lekker genieten!
Alle reacties Link kopieren
We hebben zo'n 10 !! Km gelopen en zitten nu in de juiste terminal te wachten op inschepen.
We hadden gelezen op internet dat het ver lopen was van het centrum. Dus ik had daarover gebeld. Nee hoor, zei de mevrouw van cruisereizen, de ramblas af en dan zie je de boten al liggen.
Ahum. Dus wij lopen. En het stormt heftig hier( hoop dat ik niet zeeziek ga worden)
Afijn. Man is gesloopt. Schoen brak zelfs doormidden :rofl: , gauw nieuwe gekocht onderweg.
Ik kan van het buffet gaan genieten, heb al de nodige calorieën verbrand. :rofl:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Doro75 schreef:
21-10-2019 21:51
Zo was mijn schoonmoeder ook ...

En maar klagen :bonk:
Hier ook heel herkenbaar bij mn moeder.
Stronteigenwijs die oudjes😝
Schoen doormidden :|
Have fun Lientje :sun:
Het UWV heeft me toch weten te verrassen.
Ik werd net gebeld door de verzekeringsarts met wie ik donderdag een afspraak zou hebben n.a.v. de nieuwe ziekmelding. Die afspraak was om de ziekmelding op terechtheid te beoordelen.
Maar hij had mijn vragenlijst gelezen en hij vond het onzin om me op het spreekuur te laten komen als ik toch geopereerd ga worden. Daarmee was voor hem wel duidelijk dat ik arbeidsongeschikt ben en pas weer inzetbaar ben als ik gerevalideerd en hersteld ben. Dus ze gaan t.z.t. pas weer contact opnemen.

Ik was stomverbaasd.
Wat een opluchting, Lise.
Scheelt je weer een ritje.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Lise!

We zijn eindelijk aan boord.
Ik denk dat ik vandaag al 10 keer gecontroleerd ben of ik wel ben wie ik ben. Wat een gedoe. Qua beveiliging is alles up to date, qua organisatie op zijn spaans/ Italiaans. Chaotisch dus.
Met eten hebben we de 2e zitting, 21.00 uur. Laat! Zijn we niet bepaald gewend.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
En we missen één koffer. Hopelijk komt die straks nog figuurlijk boven water.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wauw Lise, wat lees ik nu?

Jeetje Lientje pas om 21.00 eten :O Ik zou allang om liggen van de honger :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
22-10-2019 11:15
Dank GS.
Vliegen ging goed. Wel wat turbulentie.

Nu zitten we op de ramblas bij een tapastentje.
Al een mooie kerk gezien. Levende standbeelden. Mooie gebouwen. Veel politie op de been Hier, zelfs met mitrailleurs en al.
Bijzonder hoor.

Ooohja, Barcelona :love:
Ik zie het zo voor me.

Lekker genieten Lientje!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
22-10-2019 15:37
Het UWV heeft me toch weten te verrassen.
Ik werd net gebeld door de verzekeringsarts met wie ik donderdag een afspraak zou hebben n.a.v. de nieuwe ziekmelding. Die afspraak was om de ziekmelding op terechtheid te beoordelen.
Maar hij had mijn vragenlijst gelezen en hij vond het onzin om me op het spreekuur te laten komen als ik toch geopereerd ga worden. Daarmee was voor hem wel duidelijk dat ik arbeidsongeschikt ben en pas weer inzetbaar ben als ik gerevalideerd en hersteld ben. Dus ze gaan t.z.t. pas weer contact opnemen.

Ik was stomverbaasd.
:applause: Iemand die het snapt!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Maar gelukkig heb je internet, Lientje!

misschien even lekker liggen, voor het eten? 10 km, dat is nogal wat.
EN oei, voor je koffer. Hopelijk komt die inderdaad nog.

Enjoy! :hello:
Later is nu
Dreamer schreef:
22-10-2019 17:05
:applause: Iemand die het snapt!
Bizar he?

Voor nu geeft het even rust. Maar ik heb geen idee wanneer zij denken dat ik hersteld ben. Dat kan natuurlijk nog best eens heel snel zijn. En ze gaan er automatisch vanuit dat ik 100% zal herstellen, dus er wordt geen rekening gehouden met mijn specifieke geval.
Maar het scheelt in elk geval weer een ritje van anderhalf uur :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
22-10-2019 19:34
Bizar he?

Voor nu geeft het even rust. Maar ik heb geen idee wanneer zij denken dat ik hersteld ben. Dat kan natuurlijk nog best eens heel snel zijn. En ze gaan er automatisch vanuit dat ik 100% zal herstellen, dus er wordt geen rekening gehouden met mijn specifieke geval.
Maar het scheelt in elk geval weer een ritje van anderhalf uur :cheer2:
Dan maar weer verder zien, natuurlijk.

Lientje zit nu te eten :rolling:
Zo leuk!
(en lekker, hoop ik)

Ik heb me opgegeven voor een leuke activiteit volgende week, donderdagavond. Heb zitten twijfelen, maar ineens gewoon besloten te gaan. Nu ben ik hyper. :lol:
Later is nu
Lientje, ga na hoe het zit met je internetbundel op zee. Je zal niet de eerste zijn die een mega hoog bedrag aan internetkosten moet betalen. Je betaald dan het maritieme internet en dat is asociaal duur. Het gaat via satelliet.
Alle reacties Link kopieren
Hai. Ik zit sultana's te eten, coco's! En cup-a-soup. Ik ben erg moe maar wil nog niet naar bed want mijn hoofd is zo chaotisch Dus zit nu een vlog te kijken op YouTube.

Vanmiddag gebeld door spv-er, waarschijnlijk dit jaar word ik nog opgenomen, ongeveer 3 maanden.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven