Gezondheid alle pijlers

Keelontsteking smaak

08-11-2019 17:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Ik heb sinds een paar dagen keelontsteking en sinds vandaag ook een hele vieze smaak in mijn mond. Ik heb ook griep en poets heel veel mijn tanden om er vanaf te zijn maar het blijft. Bah! Ik heb ook last van hoesten en slijm. Zou die vieze smaak bij de ontsteking horen? Kan er weinig over vinden online dus dan maar even zo...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ontsteking zorgt voor bacteriën en visa versa, en bacteriën stinken en geven een vieze smaak. Poetsen helpt maar even, want het lost het probleem zelf niet op. Waarmee ik niet wil zeggen dat extra poetsen nu niet heel zinvol is!
Alle reacties Link kopieren
Ja. Komt uit de keel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gorgelen met zoutwater of mondspoeling. Voordat je gaat slapen een theelepeltje honing nemen dat legt een laagje in je keel, dat verzacht en is goed tegen bacteriën.
Alle reacties Link kopieren
Er kwam bij mij een maand geleden zo'n graflucht uit mijn keel dat ik er zelf naar van werd. Huisarts constateerde toch echt een virale infectie. Bijna 2 weken zoet mee geweest.
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Ja dus.
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Inmiddels ben ik van de smaak af maar nog steeds ziek, mijn ogen zijn ook allebei ontstoken sinds 2 dagen en is slijm hoest overgegaan in kriebelhoest die me de hele nacht bezih houdt. Verder verkouden, spierpijn en hoofdpijn. Ik ben eigenlijk nooit ziek en vraag me af of dat allemaal door een keelontsteking kan komen? Voel me elke dag wat slechter je zou denken dat het beter zou moeten gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven