Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

11-11-2019 17:14 2956 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 09:21
Reden: Verzoekje
31.07% gewijzigd
Fysio is ook geweest, ik had gedacht dat ik al wel weer mocht doen qua oefeningen, maar dat valt mee. Of tegen, net hoe je het bekijkt.

Moet wel stukjes buiten lopen maar ik ben vergeten te vragen hoe ik dan in hemelsnaam zelf schoenen aan krijg.
Lise: Instappers, Lange schoenlepel of de buren vragen. ;)
Moyrrie- schreef:
12-11-2019 13:56
Lise: Instappers, Lange schoenlepel of de buren vragen. ;)
Klompen dus :P
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat gaat lekker :facepalm:

Ben bij de huisarts geweest. Kom ik daar, hoor ik de assistente tegen een andere patiënt zeggen. Dr ... is er twee weken niet daarom is uw afspraak bij... Hadden ze aan de telefoon helemaal niet gezegd ook. Nou, dan moet je dus alles nog een keer uitleggen. Ik heb bijna mijn hele dossier moeten uitleggen... Ik ben ook echt serieus 32min binnen geweest :rofl:
Maar ik mag weer een heel rijtje onderzoeken ondergaan... diepe zucht.
Ik had ook daar verhoging. Ze gaan urine onderzoeken (blaasontsteking uitsluiten). Morgen bloedprikken (vorige keer alleen kalium en nieren), echo van mijn bovenbuik, uitstrijkje en dan naar de gyn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Klinkt wel alsof ze het grondig aanpakken Suzy!
Ik begin steeds meer last te krijgen van andere kwalen die al wel langer speelden. Zal wel komen door een andere belasting van mijn lijf maar irritant is het wel.
Het zou wel fijn zijn om daar even met de huisarts over te overleggen, maar daar kan ik nu toch niet heen.
Het is echt even doorbijten nu. Man is al bang dat hij toch echt langer moet bijspringen.
Wat echt zo heerlijk is he, tegen over mij is precies een brede steeg in de rijtjeshuizen. En in deze tijd van het jaar schijnt de lage middag zon daar vol doorheen op mijn voorraam BAMM op de bank.

TVP. Eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
12-11-2019 15:08
Ik begin steeds meer last te krijgen van andere kwalen die al wel langer speelden. Zal wel komen door een andere belasting van mijn lijf maar irritant is het wel.
Het zou wel fijn zijn om daar even met de huisarts over te overleggen, maar daar kan ik nu toch niet heen.
Het is echt even doorbijten nu. Man is al bang dat hij toch echt langer moet bijspringen.
In dit geval kan de huisarts vast wel langskomen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
De operatie is ook nog maar kort geleden hè Lise.
Bij ons komt de huisarts echt niet thuis langs overigens maar misschien bij jou wel?

Suzy, ze pakken het wel goed aan dan.

Yellow, zon?? :O
Hier weer dikke regen. Zoals al dagen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik kijk het nog wel even aan.

Mailtje gekregen met de zorgpremie voor 2020. Maandbedrag is met bijna €10 gestegen :(
Alle reacties Link kopieren
Suzy, goed dat het serieus opgepakt wordt en er onderzoeken komen. Weer.

Jeetje, Lise, een tientje! En ik lees overal dat de zorgpremie omlaag gaat? Raar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zelfs 13 euro.
Komt door hogere premie aanvullende verzekering en afschaffen collectieviteitskorting
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Lise, telefonisch overleggen kan meestal ook.

Vraag dan aan de assistenten, zeg dat de vraag te ingewikkeld is en, of de huisarts je kan bellen.
Gele_Suikerspin schreef:
12-11-2019 17:44
Lise, telefonisch overleggen kan meestal ook.

Vraag dan aan de assistenten, zeg dat de vraag te ingewikkeld is en, of de huisarts je kan bellen.
Misschien dat ik dat morgen even doe ja. Want het hindert me wel.
lientje69 schreef:
12-11-2019 17:20
Bij ons zelfs 13 euro.
Komt door hogere premie aanvullende verzekering en afschaffen collectieviteitskorting
Hier idem ja. Ik ben wel goed verzekerd, maar duur is het wel vind ik.
Suzy: ik denk dat je blij mag zijn dat er eens goed gekeken gaat worden. Je hebt nogal wat klachten. Ik vind het wel goed van je huisarts.

Mijn zorgverzekering (en ik heb alleen basis), gaat met 7 euro per maand omhoog.
Ik ben gestopt me er druk over te maken, mijn eigen risico ben ik sowieso ook ieder jaar kwijt. Ziek zijn is gewoon duur.
Dreamer schreef:
12-11-2019 17:15
Suzy, goed dat het serieus opgepakt wordt en er onderzoeken komen. Weer.

Jeetje, Lise, een tientje! En ik lees overal dat de zorgpremie omlaag gaat? Raar.
Ja maar dat heb je met Rutte als premier. Die nemen maatregelen in de tweede kamer en vervolgens staat te VVD steun te betuigen op het Malieveld. Ik geloof niks meer.

En ja de zon scheen hier best wel lekker vanmiddag. Heb nog een Japanse wijnbes geplant die ik van een super lieve instagrammer gekregen heb. In de ochtend was het wel guur en koud maar vanaf half 11 wel droog.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben net nog bij het paard geweest om de stal uit te mesten maar hier was het dikke vette regen hoor. Brrr. De hele dag al zelfs.
Echt vies weer vanaf vanmorgen vroeg al.
Buien mét onweer. Dus jullie treffen het met het weer daar Yellow.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb donderdag mijn intake voor de opname bij de autisme kliniek! :cheer2:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
12-11-2019 20:28
Ik heb donderdag mijn intake voor de opname bij de autisme kliniek! :cheer2:
:yes: eindelijk!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wat is dat toch met die regen bij jullie Lientje?
Het is hier de hele dag al droog. Vannacht heeft het wel flink geregend hier maar vanmorgen brak de zon door en is ie niet meer weggegaan. Wel een hele gure koude rotwind.

Eindelijk Kohaku!
Alle reacties Link kopieren
Pff ik heb van opluchting zitten janken hoor, niet gewoon.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
12-11-2019 20:40
Pff ik heb van opluchting zitten janken hoor, niet gewoon.
Kan ik me voorstellen kohaku. :hug:

Kwebbel, zeeinvloed ben ik bang.
Dan heb je altijd meer buien.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Eindelijk Kohaku!
Heel fijn, Kohaku!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven