Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

11-11-2019 17:14 2956 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 09:21
Reden: Verzoekje
31.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk kwebbel! En niet duur ook.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
28-12-2019 18:56
Nou ja, dan kennen ze elkaar nu in elk geval Yellow. Fijn dat het kaartje in de smaak viel.
Voelt regenboog zich al ietsje beter?


Lise, en nu er niet meer intuinen he?
Lekker dat die stress weg is.

Kwebbel , ik ben ook benieuwd naar de jurk
Hij is minder suf dan gister maar ze hebben vannochtend gaasjes in zijn wond gedaan dus dat heeft flink veel zeer gedaan.

Maar hij doet niet aan slikken en zijn infuus is nu losgekoppeld.. Hij heeft net eindelijk ingegeven en is paracetamols gaan prakken nadat ik weg was.

R. heeft nogal een hoge pijngrens. Concludeerde mijn pa. En daar heeft ie ook gelijk in dus het is heel moeilijk om aan hem af te lezen hoe het met hem gaat.
Leuk jurkje Kwebbel!
lientje69 schreef:
28-12-2019 18:56



Lise, en nu er niet meer intuinen he?
Lekker dat die stress weg is.

Ik blijf er ver bij vandaan :proud:
Het volgende deel alweer: gezondheid/wij-leven-met-chronische-pij ... ges/454941

Lekker met een schone lei het nieuwe jaar in :proud:
Alle reacties Link kopieren
Wat een feestelijke jurk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven