Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

28-12-2019 19:46 2966 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik behoor met m'n astma volgens mij ook tot de risicogroep, maar heb ook nooit griep en denk er dus nogal luchtig over. En mocht er voor mij we gevaar zijn, dan kan ik daar nu toch niets aan veranderen.
Later is nu
Dreamer schreef:
25-02-2020 16:16
Zo dat is lekker doorpakken, Lise! Weer een mri, wel een fijn gevoel, denk ik?
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Maar ik denk dat als het alleen aan mij had gelegen, ik überhaupt nog niet had gebeld. Ik ben er nog niet aan toe om te horen dat er niks meer gedaan kan worden dan wat er al gedaan is.
Dreamer schreef:
25-02-2020 16:32
Ik behoor met m'n astma volgens mij ook tot de risicogroep, maar heb ook nooit griep en denk er dus nogal luchtig over. En mocht er voor mij we gevaar zijn, dan kan ik daar nu toch niets aan veranderen.
Ik ook, maar ik heb ook nooit griep.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
25-02-2020 15:50
En zojuist al gebeld door een wel heel vriendelijke neurochirurg die voor het eerst mijn achternaam goed uitsprak (en ik heb een achternaam in de categorie De Vries :P ).
Er gaat een nieuwe MRI gemaakt worden en daarna een afspraak bij hem voor de uitslag en het vervolg.

En dat allemaal binnen een minuut geregeld :P
Mooi zo :thumbsup:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dit virus treft in 99% van de gevallen mannen. En die paar vrouwen die het krijgen zijn vaak wat ouder.

En een gewone griep treft veel meer mensen en doden.

Alleen een stuk in Iran is bijzonder omdat ze in Iran geen patient zero kunnen aanwijzen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik ben niet zo bang voor het virus zelf. Dat valt nu inderdaad niet meer tegen te houden, lijkt me. Maar ik ben meer bang voor de paniek er omheen. Lege winkels, medicijn tekort etc.

Nou ja, bang... de echte wereld is heel ver weg en ik geniet vooral volop van de zon en de sneeuw. Het is zó mooi hier. Echt een sprookje! :love:

Vandaag op een slee gezeten. Dat was niet verstandig. Maar ik ben wel op plaatsen gekomen waar ik te voet nooit naar toe zou kunnen.

Dus niet voor herhaling vatbaar. Maar ik ben toch blij dat ik het heb gedaan. En nu neem ik een dubbele whisky in de hoop toch iets van slaap te kunnen krijgen vannacht...
Waar zit je ergens Doro?
Gaaf Doro. Ik zoek zelf nooit meer de sneeuw op, op vakantie. Maar snap wel dat je ervan geniet.
Ben toen met school ooit naar Oostenrijk geweest. Skieën was een drama, maar het land daarentegen vond ik echt zo mooi.. Dus dat staat nog op mijn lijstje.

Maar ik vermoed dat je verder weg zit ;)
lise1985 schreef:
25-02-2020 17:23
Waar zit je ergens Doro?
Je hebt een pb!
Doro75 schreef:
25-02-2020 17:31
Je hebt een pb!
Jij ook :biggrin:
Kwebbeltje91 schreef:
25-02-2020 17:26
Gaaf Doro. Ik zoek zelf nooit meer de sneeuw op, op vakantie. Maar snap wel dat je ervan geniet.
Ben toen met school ooit naar Oostenrijk geweest. Skieën was een drama, maar het land daarentegen vond ik echt zo mooi.. Dus dat staat nog op mijn lijstje.

Maar ik vermoed dat je verder weg zit ;)
Skieën lijkt me heerlijk, maar dat zit er niet in helaas.

Ik heb je een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hier zojuist de carnaval afgesloten. Restjes eten van de voorgaande dagen staan warm te worden, vanavond lekker samen op de bank. En morgen start de verhuizing met vooral veel inpakken en uitzoeken.
"After all this time?" "Always."
Succes severus, met de verhuizing.
Zal ik alvast een nieuwe topic maken
Scherp nartjie. Bij deze: gezondheid/wij-leven-met-chronische-pij ... ges/458179
lise1985 schreef:
25-02-2020 18:40
Scherp nartjie. Bij deze: gezondheid/wij-leven-met-chronische-pij ... ges/458179
Wel erg toevallig dat net jij een nieuwe topic aanmaakt terwijl ik het vroeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven