Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

25-02-2020 18:39 2999 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Succes met verhuizen Severus.
Alle reacties Link kopieren
Succes met Verhuizen Snape!
Zal wel even pittig zijn zo na het carnaval :mrgreen:

Mijn hoofd is weer enorm slecht. Probeer ondertussen wat te haken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
En alwéér een nieuw topic. Wat schrijven we veel.
Ben aan mijn huiswerk bezig. Er worden nu zoveel opdrachten tegelijk geplaatst dat ik niet meer weet waar te beginnen en een beetje begin te stressen. Ik weet ook niet precies wat ik moet verwachten bij het examen straks, is het moeilijk, wat gaan ze vragen....enz

Verder werkt de online leeromgeving nog steeds niet goed. Dat maakt me nerveus.
Over 6 weken is het examen al.
Aan de andere kant, ik moet ook relativeren. Ben net een maandje bezig.
Maar relativeren is niet makkelijk als je graag alles goed wilt doen. ( en zonder herexamens) (6)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik wens iedereen een goede nacht :heart:
lientje69 schreef:
25-02-2020 20:06
En alwéér een nieuw topic. Wat schrijven we veel.
Het gaat wel snel ja. Veel te vertellen en natuurlijk uitbreiding van de 'lotgenoten'
Ik heb vanmiddag niet op bed gelegen en nu ben ik moe. Niet zo heel gek denk ik. Ik duik er zo wel in.

De fysio wil uitsluiten dat de piriformisspier niet ook nog pijn veroorzaakt. Ik vind het allemaal prima, maar ik denk zelf niet dat die spier nou echt gespannen is. Ik heb er geen symptomen van.

Ik word wel een beetje zat van al dat gefrot aan mijn lijf en gepraat over mijn lijf.
Kan ik me voorstellen Lise :hug:

Lientje krijg je examen Nederlands toch? Op 2F? Dat heb ik ook gehad.
Alle reacties Link kopieren
Succes met verhuizen Severus!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En Lientje, het komt goed, natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat het nog wat onzeker voelt, omdat je niet weet hoe de vraagstelling zal zijn enz.
Later is nu
Succes met verhuizen Severus.

Lientje, het gaat je lukken.

Suzy, ik ben een deken aan het haken. Dat maakt mijn hoofd leeg. Ik begin hem wel beu te raken. Ik ben er al een jaar mee bezig :-O$
Welterusten allemaal :sleep:
@lientje, het gaat je lukken. Kun je goed met je klasgenoten overweg? Kunnen jullie elkaar helpen?
Alle reacties Link kopieren
Halleu, ik was jullie al kwijt!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben je er weer, Kohaku. Hoop dat de rest ons ook vindt :daisy:

Mijn oudste is vandaag een jaar aan de hormonen en helemaal blij dat ik daaraan gedacht had :heart:
Later is nu
Over Corona, ik denk nog steeds aan Mexicaans bier. Maar misschien ben ik te nuchter.

Mijn job coach is echt te lief. De optocht was hier in het dorp niet door gegaan zondag. En bleek precies tijdens onze afspraak door het centrum te denderen. Ik zelf had daar niks van gemerkt. Maar zei appte dus naar mij of ik het wist en of ik niet liever een andere dag deze week kwam. Gouden vrouw, ik denk dat ik helemaal van het padje was geweest als ik gespannen naar het gemeentehuis was gegaan en de optocht ingelopen was.

Nu heb ik de hele middag in het zonnetje in de tuin gewerkt met carnavals muziek op de achtergrond. Goede balans.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal. Wordt fysiek zeker pittig, merk al dat carnaval erg heftig was voor mijn lijf terwijl ik veel minder heb gevierd dan andere jaren. Maar goed, het moet toch gebeuren dan maar beter in een keer alles en daarna bijkomen.
"After all this time?" "Always."
Een mijlpaal Dreamer. Hoelang duurt zo'n traject met de hormonen precies?
Fijn van je jobcoach yellow!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moeten ze blijven gebruiken, Kwebbel.

Yellow, op het werk hadden we het ook al over een Corona-quarantaine, met een muur van flesjes om het pand :proud: :cheers:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Gevonden, wat goed van dat er om gedacht is.

Hier geen carnaval gevierd,is 15 km verderop wel het geval.
Vanavond naar de naaischool geweest, zit ik twee weken met twee mouwen te frunniken, het wilde niet,zo als het moet.
Blijkt dat dit patroon de aantekeningen totaal verkeerd had, ik heb de mouwen er nu anderen gezet, voorkant naar de achterkant en het zit,redelijk.
Dat frunniken maakt wel mijn koppie leeg.
Die zit vol met offertes, notaris,makelaar, ik ga dit nooittttt weer doen.
Huis verkopen en een huis weer kopen, ik ben daar niet geschikt voor.

Morgen weer een dag,

Lientje,,je kan vragen hoe de proefexamen zijn, dan weet je de manier van vraag stelling.

Ilse, ik hoop voor joi dat het niet de periformspier is, die is zo enorm pijnlijk, ik heb de pijn van die spiet tot aan mijn dikke teen zitten.
Nu alweer 15 jaar, het werd alleen maar erger, ik heb vaak de neiging om bij heel veel pijn, een kruk te pakken,zodat ik iets makkelijker kan lopen.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
25-02-2020 20:26
Kan ik me voorstellen Lise :hug:

Lientje krijg je examen Nederlands toch? Op 2F? Dat heb ik ook gehad.
Ja .Zou ik gisteren hebben.
Maar de online toetsomgeving werkte niet.
Het Nederlands en rekenen maak ik me echter niet zo druk om.
De dingen als hoe verzorg je een oogprothese, wat zijn de verschijnselen bij alvleesklierontsteking of colitis ulcerosa , wat is amylase en welk enzym wordt er waar in je lijf omgezet en waarin en verpleegtechnische handelingen zoals katheter plaatsen ( dat laatste gelukkig deze periode nog niet) baren me meer zorgen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Als ik eerst dit eerste examen in april maar heb gehaald.
Dan gaat het wel goed komen denk ik.
Er is geen voorbeeld examen. Het zijn zowel meerkeuze als open vragen.
En alleen Nederlands en rekenen zijn aparte examens.

Fysiologie, pathologie, anatomie en beroepspraktijkvaardigheden zitten in één toets. Daar moet je een voldoende voor halen.
Gaat vast wel lukken maar maak me er toch druk over.
En daarna 1e praktijkexamen.
En dan door naar het volgende blok.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje: hoe verzorg je een oogprothese? Echt, nu raak ik nog benieuwd ook.
Succes in ieder geval.

Severus: sterkte met verhuizen!

Dreamer: wat is die tijd snel gegaan zeg! Is hij ook al zo lang weg?

Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Moyrrie- schreef:
25-02-2020 21:03
Succes met verhuizen Severus.

Lientje, het gaat je lukken.

Suzy, ik ben een deken aan het haken. Dat maakt mijn hoofd leeg. Ik begin hem wel beu te raken. Ik ben er al een jaar mee bezig :-O$
Welterusten allemaal :sleep:
Nadeel van dekens idd. Wat voor deken maak je?
Ik heb mijn Rozeta Cal 2019 wel af trouwens, drie weken geleden. Ook een flinke klus.

Ben nu een eenhoornvest aan het haken voor een volwassen man :hihi:
suzyqfive wijzigde dit bericht op 25-02-2020 23:06
2.65% gewijzigd
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Haha! Ik had vroeger een kerel in het zh met een oogprothese. Die haalde hij er te pas en te onpas uit. Ging ie expres bezoek van kamergenoten choqueren door tijdens het bezoekuur bij ze te gaan zitten aan tafel en dan liet ie zijn oog in zijn drinken of bord met eten kletteren.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven