Gezondheid alle pijlers

Steken tussen ribben

15-03-2020 00:13 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ik heb wat wijntjes gedronken en nu steken tussen mijn ribben onderin zegmaar.. doet pijn en ben erg in paniek wat is dit???
Je angststoornis is bezig
Heb je al hulp inmiddels voor je angsten?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
15-03-2020 00:18
Heb je al hulp inmiddels voor je angsten?
Ja heb ik maar ik heb nu geen paniekaanval maar echt heel erg steken in mn leverv
Mariabern1234 schreef:
15-03-2020 00:20
Ja heb ik maar ik heb nu geen paniekaanval maar echt heel erg steken in mn leverv
Maar niet meer drinken dus

Als je denkt dat het echt wat is bel je de hap.
Alle reacties Link kopieren
Niet zoveel zuipen dan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
toch geen corona!
duidelijk corona
Dat is een wind die de weg naar beneden zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Drink even vier glazen water om de alcohol door te spoelen.
Chocolade, altijd goed!
TheeMetChocolade schreef:
15-03-2020 00:49
Drink even vier glazen water om de alcohol door te spoelen.
Dan kan ze vannacht 6 keer haar bed uit, lekker dan.
Heb je niet gewoon een spiertje verrekt?
Alle reacties Link kopieren
Nog meer wijn drinken maar ik krijg misschien een ban omdat ik geen medisch advies mag geven. Hoe veel wijntjes heb je op?
Alle reacties Link kopieren
En, leef je nog?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tjee, je zal wel meer pijn krijgen in je leven. Heel vaak gaat het over zonder dat je weet wat het was. Kleine ontstekinkjes waar er reparatiewerkzaamheden moeten worden uitgevoerd. In tussentijd wil je lichaam dat je minder beweegt en om dat te verhinderen krijg je pijn.

Ik zeg overigens niet dat het daarom gaat want dat is op een afstand niet te zien.

Als iets er heel ernstig uitziet, je krijgt koorts, het breidt zich uit, of het gaat maar niet over, dan bel je naar de huisarts.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Omg wat heftig!!!!!! Hoe is het nu met je?
Heb je de huisartsenpost of 112 wel gebeld?
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Wel vervelend van sommige reacties. Ik heb een angststoornis dus ik kan me heel snel druk maken om dingen. Ik vind het fijn om reacties te krijgen van mensen die mij gerust kunnen stellen. Ik snap dat iedereen het super overdreven vind maar dat is het voor mij totaal niet. Bedankt voor jullie begrip!
Alle reacties Link kopieren
vrijenblij20220 schreef:
15-03-2020 01:26
Nog meer wijn drinken maar ik krijg misschien een ban omdat ik geen medisch advies mag geven. Hoe veel wijntjes heb je op?
Had er 3 op.
Je had dus wel een paniekaanval. Als je het idee hebt dat alcohol dat versterkt: niet meer drinken.
Mariabern1234 schreef:
15-03-2020 09:02
Wel vervelend van sommige reacties. Ik heb een angststoornis dus ik kan me heel snel druk maken om dingen. Ik vind het fijn om reacties te krijgen van mensen die mij gerust kunnen stellen. Ik snap dat iedereen het super overdreven vind maar dat is het voor mij totaal niet. Bedankt voor jullie begrip!
Zoeken naar geruststelling houdt je stoornis in stand. Je moet gaan leren om de angst te verdragen. Het forum is niet je hulpverlener

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven