Gezondheid alle pijlers

Menstruatie

20-05-2020 17:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klote cyclus

Vorig jaar sloeg ik 3 maal weken over en zat ik bij de huisarts. Ze vond het nog niet zorgwekkend. Aankijken.
Sinds september 2019 zijn de cyclussen in ieder geval binnen de 5 weken.

Maar grootste ergenisse zijn dat ik 2 weken voor menstruatie moe ben, een draak en onrustig. 5, 6 dagen voorafgaand doen benen raar en krampjes in mijn buik. Enne menstruatie loop ik snel leeg en andere menstruatie is het gewoon normaal aantal dagen en hoeveelheid.
Met de afgelopen maanden in achterhoofd had ik nu weer mijn menstruatie verwacht. Maar het zet niet door. Nu dag 29 dus geen grote zorgen dagje te laat. Maar met de kwaaltjes was het wel passend. Vaag gedoe.

Niet zwanger en ben (pas) 32 jaar.

Dus van de week maar even huisarts bellen. En balen. Vanavond kan ik weer bankhangen bah
Alle reacties Link kopieren
Aan de pil een optie??
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-05-2020 17:30
Aan de pil een optie??
Die ik voor zwangerschap had reageerde ik anders op. En na 2 testen was ik helemaal klaar met het gedoe. Nu heb ik verdee geen pil meer nodig. Maar dit is ook niks zo als ik voor lange(re ) tijd blijft. Lees tot de overgang
Dus ga het zeker bespreken met huisarts. Maar ben ook bang dat de migraine dan weer erger wordt.
Nu blijft dat bij aura.s en normale hoofdpijn dragelijk. Voorheen was het dagen ziek
Dus zie wel op tegen de periode van testen en aankijken. Maar goed, even rustig bekijken en bespreken.
Maar dit is dus begonnen na een zwangerschap begrijp ik? Hoe lang geleden was je zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn zwangerschap is 3,5 jaar geleden. En daarna van 2016 tot 2019 was de cyclus wel als van ouds.
En is er in die periode nog iets anders verandert? Heb je sinds die tijd nog anticonceptie gebruikt of helemaal niet meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven