Gezondheid alle pijlers

Aambei???

12-08-2020 08:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb een aantal topics gelezen maar nog niet echt antwoord gehad op mijn vraag.

Volgens mij .... heb ik last van een aambei, uitwendig. Nooit eerder gehad dus geen ervaring... Het voelt als een harde knikker en doet een beetje pijn..

Iemand ervaring hiermee? Als ik Google op aambeien spreekt men over een zachte bult maar hier is die dus keihard...
(Ik ga hier uiteraard ook mee naar de huisarts)
Ik kan het gelukkig niet zien of voelen. Dit zijn toch echt zaken voor de huisarts en niet voor een forum.
Goed dat je naar de huisarts gaat.
Goed dat je naar de huisarts gaat inderdaad. Verder las ik vroeger op internet eens de tip om er tandpasta op te smeren. Dat zou ik zeker niet doen, dat brandt echt enorm na enkele seconden (helaas ervaring mee (6) )
Alle reacties Link kopieren
PiNuts14 schreef:
12-08-2020 08:41
Goed dat je naar de huisarts gaat inderdaad. Verder las ik vroeger op internet eens de tip om er tandpasta op te smeren. Dat zou ik zeker niet doen, dat brandt echt enorm na enkele seconden (helaas ervaring mee (6) )
:rofl:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Komt misschien door het warme weer. Als je even niet drinkt gaat je lichaam vocht onttrekken aan je poep om dat te kunnen verdampen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker naar je arts gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Huisarts gebeld. Voor nu lactulose en hoef niet langs te komen. Even aankijken en bij aanhoudende klachten terugbellen.

Omdat ik op internet lees dat aambeien zacht zijn en bij mij is het hard dit aangegeven maar blijkbaar kunnen aambeien ook hard zijn?
Alle reacties Link kopieren
Aambeien kunnen zeker hard zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sorbitol trekt vocht aan. Het zit in fruit en sommige snoep, voelt koel in je mond als ijsbonbons en ligt op elke snoepafdeling in elke winkel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Trombose aambei. Heb ik twee keer gehad. Een keiharde bult op mandarijngrootte die, het leek wel plotseling, uit mijn poepgat hing. Bij mij werd het dan weggehaald in het ziekenhuis. Poliklinisch en met spoed, omdat het vreselijk pijnlijk was. Het kon geen kwaad, maar wat een ellende zeg!
Mina81 schreef:
12-08-2020 08:45
Huisarts gebeld. Voor nu lactulose en hoef niet langs te komen. Even aankijken en bij aanhoudende klachten terugbellen.

Omdat ik op internet lees dat aambeien zacht zijn en bij mij is het hard dit aangegeven maar blijkbaar kunnen aambeien ook hard zijn?
Waarom heb je dat niet gevraagd toen je belde?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
12-08-2020 09:13
Waarom heb je dat niet gevraagd toen je belde?
Staat erin, heb ik nagevraagd toen ik belde.

Is een halve cm ongeveer
Alle reacties Link kopieren
Cecilie schreef:
12-08-2020 09:02
Trombose aambei. Heb ik twee keer gehad. Een keiharde bult op mandarijngrootte die, het leek wel plotseling, uit mijn poepgat hing. Bij mij werd het dan weggehaald in het ziekenhuis. Poliklinisch en met spoed, omdat het vreselijk pijnlijk was. Het kon geen kwaad, maar wat een ellende zeg!
Oew dat is zeker pijnlijk ja. Ook wel gehad maar niet zo groot, gebeurd bij mij ook pas een week nadat de aambei er is. Probeert die wel te krimpen maar de bloedprop houdt het tegen. Deed de huisarts zelf trouwens oh en haar 2 leerlingen en andere huisarts. Allemaal even voelen want dit hadden zo nog niet eerder gezien.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
12-08-2020 10:25
Oew dat is zeker pijnlijk ja. Ook wel gehad maar niet zo groot, gebeurd bij mij ook pas een week nadat de aambei er is. Probeert die wel te krimpen maar de bloedprop houdt het tegen. Deed de huisarts zelf trouwens oh en haar 2 leerlingen en andere huisarts. Allemaal even voelen want dit hadden zo nog niet eerder gezien.
Haha fijn zo'n fanclub erom heen o_o
Mina81 schreef:
12-08-2020 09:20
Staat erin, heb ik nagevraagd toen ik belde.

Is een halve cm ongeveer
Waarom vraag je het hier dan weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven