Gezondheid alle pijlers

Wond in vagina HELPP!!

16-09-2020 21:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyyy,
Ongeveer anderhalve week geleden vingerde m’n vriend mij nogal ruw en hard en toen “schoot hij uit” en hij ging met zn nagel heel hard ergens in. Ik heb dus nu een wondje aan de binnenkant van m’n schaamlippen, echt waar je je vagina ingaat ook. Hij zei dat het na anderhalve week weg zou gaan en dat een vriendin van hem dat ook ooit had.. nu zijn we al anderhalve week verder en het heeft al meerdere keren opnieuw gebloed en nu vandaag al weer!!! Het is niet zo pijnlijk en heftig aan t bloeden zoals de eerste dagen maar het bloed wel..
kan iemand me hierbij alsjeblieft helpen ik ben echt wanhopig en bang😬😬
Klinkt pijnlijk! Slaap je zonder onderbroek? Het is een warme vochtige plek. Drogen aan de lucht zou kunnen helpen.

Dus zoveel mogelijk bloot houden.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem zijn nagels knippen en vijlen 🙃

Als het blijft bloeden zou ik wel even de dokter bellen voor advies.
Vooral ff er van af blijven en niet vrijen enzo. Ik kan me niet voorstellen dat het open blijft als het rust krijgt; na een bevalling ben je vaak ook niet ongeschonden en dat herstelt vanzelf. Het enige dat een arts kan doen is hechten, maar dan moet het wel een joekelsdiepe wond zijn.

Ik maar me wel zorgen om de beroerde techniek van jouw vriend. Hoezo krijgt hij dat voor elkaar, en is het zelfs al VAKER gebeurd?! Ik zou hem en zijn enge klauwen niet in de buurt van gevoelige delen laten, zeker omdat hij het zelf ook niet echt als een probleem ziet. Is hij toevallig veearts?
Ik vind je titel en OP een klein beetje hysterisch ;-))
Wondjes in die omgeving kunnen vaak wat langer tijd nodig hebben om te herstellen, want hoge doorbloedingsgraad. Niet aanzitten, geen zeep of andere zooi gebruiken daar en dan komt het echt vanzelf goed.
En mocht het onverhoopt toch echt zorgelijk lang duren is daar altijd nog de huisarts.
blijmetmij schreef:
17-09-2020 09:55
Vooral ff er van af blijven en niet vrijen enzo. Ik kan me niet voorstellen dat het open blijft als het rust krijgt; na een bevalling ben je vaak ook niet ongeschonden en dat herstelt vanzelf. Het enige dat een arts kan doen is hechten, maar dan moet het wel een joekelsdiepe wond zijn.

Ik maar me wel zorgen om de beroerde techniek van jouw vriend. Hoezo krijgt hij dat voor elkaar, en is het zelfs al VAKER gebeurd?! Ik zou hem en zijn enge klauwen niet in de buurt van gevoelige delen laten, zeker omdat hij het zelf ook niet echt als een probleem ziet. Is hij toevallig veearts?
En dit :biggrin:
Laat hem voorlopig zijn handen thuishouden!! En de rest ook!
Alle reacties Link kopieren
Is het een scheurtje wat niet geneest? Dat door andere irritatie steeds bloed? Heb je al gekeken met een spiegel? (zodat je evt kunt zien of er iets veranderd? Enne anders is een bezoekje aan de huisarts toch wel een goed idee.
Gatver, een man met lange nagels.
Tussendoor weer sex gehad?
Dat zou ik vooral even niet doen tot het goed heel is. Gewoon douchen met lauw warm water en als het bloed ook spoelen met lauw warm water. Eventueel als je moet plassen tijdens plassen spoelen met water. Daarna aan de lucht drogen. Dan gaat het vast snel over.
Alle reacties Link kopieren
Laat je huisarts er even naar kijken, al was het alleen voor je eigen gemoedsrust.

Je vriend is geen autoriteit op het gebied van vagina/schaamlipgenezing alleen omdat hij lomp is en het eerder heeft gepresteerd daar een wond te maken.
Ieuw. Freddy Krueger.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, hij moet zijn nagels gewoon kort houden en niet zo lomp zijn. Ik zou er werkelijk op afknappen.
mariekkk schreef:
17-09-2020 17:45
Jeetje, hij moet zijn nagels gewoon kort houden en niet zo lomp zijn. Ik zou er werkelijk op afknappen.
Ik ook. En dan nog zeggen dat een andere vriendin het ook had en het vanzelf goed komt. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Naja bedankt voor jullie tips, alleen de reden dat ik er zo “hysterisch” over ben is omdat het elke x uit het niets opengaat.. ik dacht dus dat het misschien weer dicht was gegaan omdat het 2 dagen niet bloedde en nu vanochtend opeens bloedde het zonder dat ik gekke dingen doe ik laat het gewoon met rust. En ik weet dus ook niet of dat wondje wel een normale grote was voor daar hij was namelijk even groot als een mannen mangel en ook dus zo diep😅😅
Als je verstandig bent, laat je de huisarts er toch eens naar kijken. (Hoeft niet bij de HAP hoor, gewoon volgende week)>

Wat is een mannen mangel?
Alle reacties Link kopieren
*Mannen nagel sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven