Gezondheid alle pijlers

Kletstopic: leven met pijn

17-09-2020 20:33 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
Suzy, wat een drukte zo op de vroege ochtend. Veel sterkte vandaag :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :sun:

Sterkte vandaag, Suzy, wat een drukte op de zondagmorgen

Mijn zoon kwam vanmorgen om 5 uur thuis. Hij is nooit een nachtbraker geweest, dus hier zijn we niet aan gewend. Hij drinkt normaal ook niet, maar nu heb ik m'n twijfels. We gaan het zien. :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Je zoon heeft het studentenleven geroken 😬.

Ik ben nadat mijn vriend is vertrokken weer naar boven gegaan. De kinderen zijn samen aan het robloxen en dat moet met veel overleg blijkbaar. Dus ik lig op bed met een serie op de iPad.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Nou nee, want als student zit hij dus op z'n kamer, zoals hij thuis ook deed. Tenminste dat zegt hij en waarom zou hij daar over liegen? Maar hij had afgesproken met vrienden en ze hadden elkaar al een tijd niet gezien, dus fijn dat het gezellig was, denk ik dan maar.

robloxen????

De kinderen gaan niet naar de kerk, begrijp ik? (dan zou lekker wat rust voor jou zijn)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Robloxen ken ik ook niet.

Hier even wat minder vandaag ook.
Nog steeds pijn. Drukte op het werk met wat opstandige mensen. Op dochters werk is Corona nu heel heftig. Die zit nu in quarantaine bij vriendin maar moet nog wel werken zonder klachten. Wordt van de week getest weer voor de zekerheid.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Roblox is een online spel dat al sinds 2004 bestaat. Het is een gratis spel waarin je zelf levels kan maken die iedereen kan spelen. Poppetjes lijken een beetje op Lego poppetjes. Je kan huizen bouwen en inrichten. Er zijn ook weer andere spellen binnen het spel. Zoals dat je dieren moet opvoeden en die dieren kan je dan weer verhandelen en ruilen tegen dieren die meer waard zijn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ah, op die manier

Rustig aan dan maar, Lientje :redrose:
Later is nu
Sterkte allemaal.

Ik ben weer thuis, hele gezellige tijd gehad met vriendin. Was heel fijn om er even tussenuit te zijn. Het eten was ook prima, en we hebben 's avonds nog in de bar gezeten, bij de open haard :proud: Hele leuke aardige barman die dienst had.
De hotelkamer zelf was niet veel bijzonder, al was de badkamer wel erg netjes en mooi.
Het was wel wennen dat we continu met een mondkapje op moesten lopen, behalve als we aan tafel zaten uiteraard.
Heb helaas niet top geslapen, het matras was erg zacht en mijn schouders doen best veel pijn. Duurde sowieso wel een tijd voordat we sliepen, en toen we eindelijk bijna sliepen begonnen ze buiten vuurwerk af te steken.. Fijn.
We zijn expres wat later gaan ontbijten zodat we toch nog wat uit konden slapen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Kwebbel dat t zo geslaagd Was!
Alle reacties Link kopieren
Suzy vervelend dat je overprikkeld bent. Is er iets waar je van tot rust kan komen?

Kwebbel fijn dat je het naar je zin hebt gehad! Even lekker opladen zo een weekend.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje, heerlijk een weekend uit, dat is nu na genieten.
Suzy ,ben je wat bij gekomen van het vroege opstaan ?
Dreamer, dat is dan wel heel vreemd,jouw zoon vanochtend zo vroeg thuis.
Lientje, wat een ellende , hopelijk ’ blijft jouw dochter vrij van besmetting.
Het is wel fijn dat ze bij haar vriendin is, maar goed, het is niet leuk.

Zo zit ik te wachten op telefoon, dat een van de kinderen besmet is.
Ze werken allemaal op scholen ,
Lagere school en ook op het voortgezet onderwijs.
Ik hoorde hoeveel kinderen en personeel inmiddels al is besmet of besmet en ziek is geweest.
Zij zeggen ook, Mam, ga er vanuit dat wij besmet worden ,de kans wordt groter,ondanks d mondkapjes en afstand houden
Ook voor hun is het spannend allemaal.
Vandaag gewandeld,samen met man en honden.
We hadden de heide opgezocht die wij hadden gezien op de regionale zender, d hei gevonden,maar helaas, daar mochten geen honden komen.
Eigenlijk zit ik nog steeds in de herfstdip, daglichtlamp weer tevoorschijn gehaald,dat wil nog wel helpen.
Alle reacties Link kopieren
Och wat jammer dat de honden daar niet mochten Hemke. Ik hoop dat je daglichtlamp helpt :redrose:

Lekker zo'n weekend, Kwebbel.

Ik heb vandaag lavendel gesnoeid. Nu ruik ik af en toe nog een vleugje, zo lekker! Wilde eigenlijk m'n handen niet wassen, maar op een gegeven moment moet je he. :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Als mijn hoofd geprikkeld is dan zijn al snel alle geluiden en prikkels teveel. Dan verlies ik mijn geduld ook veel sneller.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :sun:

Dat herken ik, Suzy. Ik had dat altijd als ik ongesteld moest worden, in combinatie met migraine (uiteraard) Dan kon ik niets van de kinderen hebben en mijn jongste was al zo beweeglijk. Arm jong.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Zometeen weer naar school. Ik merk dat ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in heb. Maar heb sowieso nergens zin in momenteel. Ik moet iig beter om mijn medicatie denken 😬
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Hemke, spannend hè die zorgen om je kinderen. Zou mooi zijn als Corona voorbij was, iedereen begint wat Corona moe te worden. Mijn kinderen hier spreken zelfs al over een Corona depressie.

Hier barstende hoofdpijn en erg moe. De combinatie avonddienst en dan 's morgens school is niet helemaal prettig.
Ik ga zo maar weer eens de online leeromgeving in. Straks nog tussendoor snel heen en weer racen naar school voor 2 uurtjes praktijk. En dan nog een uur online les.
Ik ben echt een beetje aan vakantie toe (alweer? Alweer Ja!)
Nog 2 dagen werken deze week. En mijn schooldag vandaag nog uiteraard.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Die onregelmatige diensten zijn natuurlijk ook niet zo heel goed voor je energiebalans dus niet gek dat je je af en toe zo voelt.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
23-11-2020 11:40
Die onregelmatige diensten zijn natuurlijk ook niet zo heel goed voor je energiebalans dus niet gek dat je je af en toe zo voelt.
Op zich heb ik er weinig last van, het werken gaat me goed af verder.
Maar ik heb nu wel heel veel pijn en ben erg emotioneel vandaag. Geen idee waarom.
Ben nu op school voor de praktijklessen.
Straks nog een online les erachteraan hier want tekort tijd om naar huis te rijden. Dan weer snel naar huis eten koken.
Vanavond wil ik eigenlijk aan mijn huiswerk maar het wordt denk ik bank hangen .
Zit niet goed in mijn vel vandaag.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een laptopverhoger! En het lijkt goed te werken, alleen beneden is de tafel hoger, dus alles net te hoog. Daarom gebruik ik de laptopverhoger nu even als documenthouder, want ik ben een verslag aan het uittypen :proud:

succes Lientje.
En geen wonder dat het vanavond bankhangen wordt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Lientje succes nog met de rest van de dag!
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 26-11-2020 16:10
61.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kun je in overleg met je broer/zus een goedkoper cadeau doen, Nankurunaisa? Het moet wel leuk blijven, natuurlijk :) bij ons mochten ze voor Sinterklaas nooit iets duurs vragen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier mochten ze ook nooit een duur cadeau doen hoor. Wij doen nu ook voor een totaalbudget van €20,- pp.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
.
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 26-11-2020 16:10
98.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet eens om de cadeautjes gaan, maar om de gezelligheid met elkaar, maar begrijp je wel Nankuru en daar mag je klaar mee zijn. Zou het bedrag dan ook van te voren bepalen.
Hier gaan we gourmetten en kaasfonduen en ouderwets sjoelen. Zin in.

Hoe gaat het nu Bridge?
Alle reacties Link kopieren
Een cadeaubon van de speelgoedwinkel een idee Nankuru?
Voor het bedrag dat jij missen kunt en wilt?
Dan sparen ze de rest er maar bij.
Ze hadden van mij de boom in gekund met hun wensen. Ik geef wat ik kan missen, kan ik dat niet dan mogen ze blij zijn dat ze überhaupt wat krijgen.


Ik weet vandaag weer even goed waarom ik hier meeschrijf hoor dames. :proud: :facepalm:
Pijnstillers helpen niets vandaag, ik weet niet waar ik het zoeken moet.
Pfffff
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven