Gezondheid alle pijlers

Man je eerlijk zijn tegen je collega?

20-09-2020 20:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
———
lottett_x wijzigde dit bericht op 30-09-2020 12:36
0.00% gewijzigd
Ik denk niet dat je daarvoor bij je collega moet zijn maar bij je leidinggevende.
Alle reacties Link kopieren
Dit is eerder iets dat je met je leidinggevende bespreekt lijkt me.
Ja, bij je leidinggevende, en neem gelijk ontslag. Dit wordt niets, ook gezien je vorige topic.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo, kun je er niet door werken dan?
Je collega kan daar niks mee, je leidinggevende wel.
Ben je al bij de huisarts geweest?
Alle reacties Link kopieren
Misschien iets minder feesten? Want dat kan je blijkbaar wel!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat voor werk je doet maar als je zo van de discotheek en feesten houdt dan lijkt me dat een bijbaantje met weinig uur ook gewoon moet kunnen. Helemaal nu je niet kan feesten in de discotheek!
Wtf moet die collega daar mee dan?

En als je avonden kan dansen kan je ook werken.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
20-09-2020 21:05
Wtf moet die collega daar mee dan?

En als je avonden kan dansen kan je ook werken.
Ik heb ook geen verklaring ervoor waarom ik daar geen pijnen van krijg. Ik krijg het van de gekste dingen wel (en de gekste niet). Wel heb ik NA de laatste keer feesten toen ik behoorlijk druk was en veel adrenaline voelde best veel klachten gehad.
Alle reacties Link kopieren
Je collega thuis bellen is vreemd. Niet doen. Spierpijn is normaal als je ineens andere bewegingen maakt. Dat went vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Je collega heeft niet te maken met jou 'ziekte'. Dat soort zaken bespreek je met een leidingevende.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je mag altijd eerlijk zijn. Ik denk ook dat je werkgever het zeer op prijs stelt. De consequentie is waarschijnlijk alleen wel dat je waarschijnlijk geen contract krijgt na je proeftijd als je werkgever het hoort. Die wil natuurlijk liever iemand die het werk lichamelijk/psychisch wel aankan en niet na twee keer werken al last heeft van dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven