Gezondheid alle pijlers

Smaak valt weg

22-11-2020 10:31 42 berichten
Mijn smaak aan de linkerkant van mijn tong is (zo goed als) weg, de rechterkant proef ik alles goed maar zodra ik iets aan de linkerkant kauw/eet dan proef ik het niet. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Corona? Is een symptoom er van.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Kan Corona zijn. Maar met dit soort klachten neem je contact op met je huisarts en laat je je professioneel adviseren. Je kunt alvast een Coronatest plannen als je dat nog niet gedaan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog meer uitvalsverschijnselen aan de linkerkant van je lichaam? Zo ja; 112 bellen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Coronaaaaaaaa...
Colorado1975 schreef:
22-11-2020 10:33
Kan Corona zijn. Maar met dit soort klachten neem je contact op met je huisarts en laat je je professioneel adviseren. Je kunt alvast een Coronatest plannen als je dat nog niet gedaan hebt.
Dit natuurlijk.

Gok dat de HA ook eerst gaat zeggen dat even moet testen voor je langs mag. Maar zou die morgen ook even bellen.
Waar kan ik me laten testen? En gaat dit nog over? Ik zal morgen de huisarts bellen.
Bedankt voor het meedenken, ik vind het best wel eng.
Alle reacties Link kopieren
Jethoji schreef:
22-11-2020 10:40
Waar kan ik me laten testen? En gaat dit nog over? Ik zal morgen de huisarts bellen.
1. Coronatest.nl of 0800-1202
2. Dat weet niemand, tijd zal het leren

Als je nu een afspraak maakt kun je waarschijnlijk vandaag nog terecht en heb je morgen de uitslag.
Jethoji schreef:
22-11-2020 10:40
Waar kan ik me laten testen? En gaat dit nog over? Ik zal morgen de huisarts bellen.
Serieus?
Alle reacties Link kopieren
Jethoji schreef:
22-11-2020 10:40
Waar kan ik me laten testen? En gaat dit nog over? Ik zal morgen de huisarts bellen.

Die pandemie is er al sinds maart. Onder welke steen heb je gelegen?
Wintertime16 schreef:
22-11-2020 10:44
1. Coronatest.nl of 0800-1202
2. Dat weet niemand, tijd zal het leren

Als je nu een afspraak maakt kun je waarschijnlijk vandaag nog terecht en heb je morgen de uitslag.
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop trouwens dat je nu ook preventief in quarantaine gaat totdat je je huisarts hebt gesproken / uitslag test binnen hebt.
Pergamon schreef:
22-11-2020 10:54
Die pandemie is er al sinds maart. Onder welke steen heb je gelegen?
Ik heb me er niet zo in verdiept, is dat erg?...
Ik kom bijna nooit buiten heb o.a. een angststoornis en dit soort dingen maken me juist bang, daarom heb ik er ook bewust niet zoveel over gelezen, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
22-11-2020 10:54
Die pandemie is er al sinds maart. Onder welke steen heb je gelegen?
Inderdaad. Waar kan je je laten testen? Als je verkouden bent moet je je ook laten testen toch? Dan heb je vast al een keer bekeken waar dat kan in jouw omgeving?

Zie nu je laatste omgeving. Heftig hoor. Sterkte.

Zou corona kunnen zijn. Ken ook iemand die alleen smaakverlies had en verder geen symptomen, maar was idd corona.
tulpje21 wijzigde dit bericht op 22-11-2020 10:59
5.70% gewijzigd
Pergamon schreef:
22-11-2020 10:55
Ik hoop trouwens dat je nu ook preventief in quarantaine gaat totdat je je huisarts hebt gesproken / uitslag test binnen hebt.
Ga ik doen, ik hoop niet dat je boos bent. Ik ben gewoon erg in paniek, vooral nu het misschien corona is. Maar sorry als dit erg is
Dit kan niet echt zijn. Onder welke steen heb jij gelegen? Het is elke dag op het nieuws en in de kranten vanaf maart. En dan nog de mensen die er non stop over praten.
tulpje21 schreef:
22-11-2020 10:58
Inderdaad. Waar kan je je laten testen? Als je verkouden bent moet je je ook laten testen toch? Dan heb je vast al een keer bekeken waar dat kan in jouw omgeving?

Zou corona kunnen zijn. Ken ook iemand die alleen smaakverlies had en verder geen symptomen, maar was idd corona.
Als ik heel erg verkouden ben dan ga ik naar de huisarts, maar verkouden zijn of griep hebben vind ik veel minder eng dan corona.
Jethoji schreef:
22-11-2020 10:58
Ga ik doen, ik hoop niet dat je boos bent. Ik ben gewoon erg in paniek, vooral nu het misschien corona is. Maar sorry als dit erg is
Ach TO een :hug: wat rot voor je al die angsten. Je doet het goed hoor. Bel anders dr huisartsenpost ter geruststelling. Is beter dan hier op het forum waar mensen onbedoeld je angsten groter maken of je veroordelen.
Jethoji schreef:
22-11-2020 10:57
Ik heb me er niet zo in verdiept, is dat erg?...
Ik kom bijna nooit buiten heb o.a. een angststoornis en dit soort dingen maken me juist bang, daarom heb ik er ook bewust niet zoveel over gelezen, sorry.
Ook al heb je je er niet in verdiept, deze regels kun je naar mijn idee niet gemist hebben.
vivagirl2013 schreef:
22-11-2020 11:00
Dit kan niet echt zijn. Onder welke steen heb jij gelegen? Het is elke dag op het nieuws en in de kranten vanaf maart. En dan nog de mensen die er non stop over praten.
Ik lees geen nieuws of kranten omdat ik daar bang van word, ik weet van corona maar sinds het er is heb ik me nog meer beperkt in alles zodat ik het niet op zou kunnen lopen (dacht ik) daarom ging ik nu ook niet uit van corona.

Maar sorry allemaal, het was alleen een vraag. Ik wilde jullie niet boos maken of iets anders. Ik wil ook niet helemaal ingaan op mijn problemen, jullie hoeven me niet te geloven. Ik ga morgen meteen actie ondernemen.

Bedankt allemaal voor het meedenken en sorry voor de opschudding.
Alle reacties Link kopieren
Jethoji schreef:
22-11-2020 10:58
Ga ik doen, ik hoop niet dat je boos bent. Ik ben gewoon erg in paniek, vooral nu het misschien corona is. Maar sorry als dit erg is

Basis 101 Corona:

Bij klachten van verkoudheid blijf je thuis. Dus JIJ vindt griep of verkouden minder eng, maar jij weet niet of je griep hebt, verkouden bent of Corona hebt. DUS ga je testen.

Heel rot dat je een angststoornis hebt, maar laat je over de basisregels even goed informeren door je therapeut ofzo. Want in deze tijd zo onwetend leven is ook niet aan te raden.
Jethoji schreef:
22-11-2020 10:40
Waar kan ik me laten testen? En gaat dit nog over? Ik zal morgen de huisarts bellen.
Ik denk dat er nog plek is in Anna Paulowna.
En gezien dat je bijna niet buiten komt is de kans veel groter dat je bijvoorbeeld verkouden wordt dan dat het corona is. Maar omdat de symptomen overeenkomen moet je wel voor de zekerheid testen.
Alle reacties Link kopieren
Jethoji schreef:
22-11-2020 11:00
Als ik heel erg verkouden ben dan ga ik naar de huisarts, maar verkouden zijn of griep hebben vind ik veel minder eng dan corona.
Als je heel erg (of een klein beetje) verkouden bent moet je je laten testen. Bedoel dat is al lange tijd zo. Dan heb je toch wel een keer nagedacht van: stel dat ik me moet laten testen, waar kan dat, waar is de dichtstbijzijnde teststraat?
Dat vond ik een beetje apart.

Maar als je zegt dat je amper buiten komt, nergens heen gaat, geen mensen ziet? Dan snap ik dat je misschien ook niet zo snel gaat testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven