Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn, kletsend het jaar 2021 in!

13-12-2020 21:25 4284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:17
6.73% gewijzigd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Present!
Heb mijn huiswerk aan de kant gegooid. Had geen zin meer.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
.
oliwescib wijzigde dit bericht op 13-12-2020 21:33
Reden: Per ongeluk
99.79% gewijzigd
Lijkt me verstandig, Lientje!
Alle reacties Link kopieren
Oliwescib, welkom?

je mag de OP niet quoten volgens de regels. Gauw inkorten! ;-))

Vorig topic: gezondheid/kletstopic-leven-met-pijn/li ... start=3000
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:16
39.64% gewijzigd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Sorry,dikke vingers🙈
Alle reacties Link kopieren
Oliwescib schreef:
13-12-2020 21:31
Sorry,dikke vingers🙈

Maakt mij niet uit, maar je kunt straf krijgen van het forum, vandaar :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Bridge. Enne vuist op tafel slaan mag!
Ook nog naar de psycholoog morgen?
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
13-12-2020 21:29
Present!
Heb mijn huiswerk aan de kant gegooid. Had geen zin meer.
Ik durf niet te zeggen "goed zo", was je wel zo ver klaar? Heb je na morgen vakantie van school?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En ook succes voor NLNJ bij de neurochirurg!
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
13-12-2020 21:32
Ik durf niet te zeggen "goed zo", was je wel zo ver klaar? Heb je na morgen vakantie van school?
Moest nog een klein stukje van de PowerPoint. Maar zover komen we morgen niet denk ik. Dus eigenlijk ben ik al vooruit aan het werken.
Na morgen vakantie ja. Van school dan dus.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Harley Quin :)
Ik ben er ook weer
Alle reacties Link kopieren
@ Hemke, wat een bijzondere en mooie ervaring met de predikanten familie! :)

@ Lientje, vooruit werken is altijd slim, succes morgen, alleen digitaal of moet je ook nog heen en weer naar school racen?

@ Dreamer, het bankstel, klantenservice heeft het nu bij de winkel neer gelegd met het verzoek contact met mij op te nemen. Heb hier niet zo’n goed gevoel over.
Waar ze in eerste instantie aan de hand van de foto’s direct een nieuwe hadden besteld gaan ze nu moeilijk doen :(


Ik ben gek op grote groene planten. Heb er een aantal op de grond staan, ook geen vensterbank, en aan het plafond hangen. Bloeiende planten vind ik voor buiten helemaal leuk, binnen dan totaal weer niet :P
Heb wel altijd bossen bloemen staan en vorige week van zus hele mooie magnolia takken gekregen. Van zijde maar zijn echt net echt. https://boommade.nl/product/licht-roze-magnolia/

Morgen eindelijk weer naar de fysio, 2 weken niet geweest, dat merk je echt wel.

Wens iedereen een goede, rustige nacht.
Alle reacties Link kopieren
Morgen alleen online les Puck.

Misschien een boos bericht op Facebook plaatsen? Zijn dat soort bedrijven vaak nogal gevoelig voor, negatieve recensies. Lopen ze nét een stapje harder.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Het is erg, maar het werkt wel zo, zoals Lientje zegt.

Jij ook een goede nachtrust
En iedereen natuurlijk!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
JEetje, nu alweer een we topic.
Mijn man kreeg het op d heupen, wij hebben de meubels verplaatst in de woonkamer.
Nu zit ik bij mijzelf op bezoek. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
hemke schreef:
13-12-2020 22:15
JEetje, nu alweer een we topic.
Mijn man kreeg het op d heupen, wij hebben de meubels verplaatst in de woonkamer.
Nu zit ik bij mijzelf op bezoek. :hyper:

haha, je begon jezelf net een beetje thuis te voelen, nu dit :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Mooi die magnoliatakken Puck!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
-Puck schreef:
13-12-2020 21:33
En ook succes voor NLNJ bij de neurochirurg!
Thnxxx Puck.

Net trug vd f1: Max op 1 :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic alweer? Morgen even bij lezen.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic!

:cheer2:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :sun:

Mijn darmen waren vanmorgen wat in paniek. Hoop dat dat bijtrekt. Waar dit nou ineens wegkomt?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, wellicht is dit niet het topic ervoor, dan hoor ik het graag. Ik zoek wat tips om pijn te verlichten en wil even van mij afschrijven (weer een paar minuten afleiden). Ik heb sinds een paar dagen een abces in mijn lies. En wat doet dat een pijn. Ik heb de hele nacht geen oog dichtgedaan en voel me in het algemeen belabberd. De pijn straalt uit naar mijn bil en been. Het duurt nog meer dan 6 uur voor ik bij de huisarts terecht kan. En ik probeer tot die tijd maar wat te werken om zo afleiding te hebben. Hebben jullie nog tips om de pijn van een ontsteking iets te verlichten?
Succes NLNJ!

Welkom nieuwkomers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven