Gezondheid alle pijlers

Verzwaringsdeken

19-01-2021 23:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een verzwaringsdeken om beter te slapen?
Alle reacties Link kopieren
Heel veel gok ik aangezien er elke paar weken een topic over komt🤣.

Maar ik heb er 1, vind het heerlijk liggen maar echt veel beter ben ik er niet van gaan slapen dus ben hem nu aan het ruilen, morgen krijg ik hopelijk een zwaarder exemplaar binnen.

Zoon slaapt wel veel beter sinds hij hem heeft.

Ben wel benieuwd hoe het in de zomer is, vind hem nu ( met fleecehoes dan) vrij warm
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Alle reacties Link kopieren
zilverelfje schreef:
19-01-2021 23:18
Heel veel gok ik aangezien er elke paar weken een topic over komt🤣.

Maar ik heb er 1, vind het heerlijk liggen maar echt veel beter ben ik er niet van gaan slapen dus ben hem nu aan het ruilen, morgen krijg ik hopelijk een zwaarder exemplaar binnen.

Zoon slaapt wel veel beter sinds hij hem heeft.

Ben wel benieuwd hoe het in de zomer is, vind hem nu ( met fleecehoes dan) vrij warm
Dank je! Ik wist niet dat er elke paar weken al een topic over dit onderwerp is. :))
Klinkt goed wat je schrijft. Het is dus belangrijk het juiste gewicht te kiezen, begrijp ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem al aan de zware kant (9 kg deken bij 60 kg lichaamsgewicht) maar ik ben vrij ongevoelig en ga nu de 11 proberen.

Dus een tip, zoek er een die je kan uitproberen en terugsturen als het niet bevalt. Die zijn oha iets duurder maar ik vond het wel opwegen tegen de kans op miskoop
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier inderdaad meerdere topics over (geweest). Wellicht kan je die terug vinden, daar staan veel tips. Als je wilt heb ik een link voor je, waar je voor een klein bedrag, één kan proberen.
Mijn dochter slaapt sinds kort met een verzwaard oogmasker. Zij geeft aan dat ze er makkelijker door tot rust komt en makkelijker haar gedachtes kan stopzetten. Ze slaapt nu makkelijker in. Ze heeft geen probleem met doorslapen of onrustig slapen. Ze komt lastig in slaap omdat ze aan zoveel dingen moet denken.
anoniem_298027 wijzigde dit bericht op 23-01-2021 12:23
2.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
zilverelfje schreef:
19-01-2021 23:30
Ik had hem al aan de zware kant (9 kg deken bij 60 kg lichaamsgewicht) maar ik ben vrij ongevoelig en ga nu de 11 proberen.

Dus een tip, zoek er een die je kan uitproberen en terugsturen als het niet bevalt. Die zijn oha iets duurder maar ik vond het wel opwegen tegen de kans op miskoop
Super. Dank voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
20-01-2021 07:42
Mijn dochter slaapt sinds kort met een verzwaard oogmasker (yoga-masker). Zij geeft aan dat ze er makkelijker door tot rust komt en makkelijker haar gedachtes kan stopzetten. Ze slaapt nu makkelijker in. Ze heeft geen probleem met doorslapen of onrustig slapen. Ze komt lastig in slaap omdat ze aan zoveel dingen moet denken.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat fijn dat je dochter er zo’n baat bij heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven