Gezondheid alle pijlers

Medicatie

24-01-2021 23:38 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Eergisteren is mijn dosis medikinet verhoogt van 20 mg naar 30. Na al die maanden klooien met proberen van medicatie en telkens maar verhogen zonder resultaat, sloeg hij deze keer voor het eerst sinds ritalin aan.
Ik was zo opgelucht dat ik eindelijk mijn leven weer op de rit zou kunnen krijgen...
Gister kreeg ik het idee dat de medicatie het al minder goed deed maar toen dacht ik het zal toch wel niet zo zijn.
Enja helaas... vandaag deed het al weer bijna helemaal niks voor me... ik word er gewoon zoo vermoeid van... heb het idee dat niks me lijkt te helpen. Alsof ik gewoon voorbestemd ben om te falen in dit leven. Ik heb wel vrij hevig last van de adhd klachten maarja heeft iemand dit ook gehad??? Wat kan ik verder nog doen buiten medicatie om m'n adhd klachten te minderen???
Ontzettend vervelend! Geen ervaring, maar kan me voorstellen dat je baalt. Heeft je behandelaar met je besproken of verder ophogen kan of wat andere behandelopties zijn?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
24-01-2021 23:48
Ontzettend vervelend! Geen ervaring, maar kan me voorstellen dat je baalt. Heeft je behandelaar met je besproken of verder ophogen kan of wat andere behandelopties zijn?
Nee, ik bel morgen dan is ie pas bereikbaar. De kliniek was sws dicht vandaag omdat het zondag is. En ik moest juist naar 30 gaan omdat 10 en 20 niks deden. maarja er blijven steeds minder opties open...
Ik zit nu al op de 80 mg met strattera en merk er echt niks van. En dan nu ook nog eens dit...
Alle reacties Link kopieren
Zou een farmacogenetische test misschien iets zijn voor je? Dan kunnen ze misschien vinden waarom het geen effect heeft allemaal en daar een behandeling op baseren.

https://www.knmp.nl/apotheekteam/patien ... e-apotheek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven