Gezondheid alle pijlers

Gestopt met roken

25-01-2021 13:40 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vandaag gestopt met roken! :) Als hulpmiddel gebruik ik nicotine pleisters en krijg ik begeleiding!
Zag er ontzettend tegen op maar tot op heden valt het me mee.. Weet natuurlijk niet hoe het de komende tijd gaat zijn.

Wat vonden jullie de moeilijkste dagen? En wat hielp jullie er door?
Ben net al een stuk wezen wandelen in het zonnetje :D Deed me goed!
Alle reacties Link kopieren
Good for you! Hou vol, je kan het..

Zelf nooit gerookt, maar ik kom even cheeren.. :cheer2:
Nou ja.. dat dus..
gezondheid/gestopt-met-roken/list_messages/473421


Help elkaar een beetje.
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
25-01-2021 13:41
Good for you! Hou vol, je kan het..

Zelf nooit gerookt, maar ik kom even cheeren.. :cheer2:
Wat lief! Merci :D
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
25-01-2021 13:42
gezondheid/gestopt-met-roken/list_messages/473421


Help elkaar een beetje.
Oh top! Ga mee kijken :idee:
Alle reacties Link kopieren
Goed voor jou! Af en toe zal het misschien niet makkelijk zijn, maar het is een van de beste cadeaus die je jezelf kunt geven! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Chachachaa schreef:
25-01-2021 14:02
Goed voor jou! Af en toe zal het misschien niet makkelijk zijn, maar het is een van de beste cadeaus die je jezelf kunt geven! :cheer2:
Thanks :D Ben ook echt blij :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Het verlangen naar een sigaret gaat over. Ook als je denkt dat het vervelende gevoel, wat echt nog wel gaat komen, nooit meer weg gaat. Dat gaat over! Nu 1,5 jaar gestopt. En ik denk eigenlijk nooit meer aan een sigaret. Maar dat eerste half jaar... Bedenk je zelf dat het echt alleen maar makkelijker wordt. Zet hem op! Laat je niet verleiden en reken uit hoeveel geld je bespaart :D
Alle reacties Link kopieren
Heel goed van je! Trots op je! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Zeer zware roker geweest .minimaal 10 pakjes in de week .
Van de een op de andere dag gestopt . Nergens last van gehad .
Nu 20 jaar geleden.Wel af en toe nog trek in n sigaret .maar ik ben ook dol op drop.kan ik ook niet aan toe geven .vanwege mijn bloeddruk😅.en mijn liefde voor chocola als ik daar aan toe geef ben ik zo 100 kilo.
Het valt dus best mee .gewoon doen en niet luisteren naar mensen die constant lopen te roepen dat het zo zwaar is .succes. 🍀🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
25-01-2021 15:15
Zeer zware roker geweest .minimaal 10 pakjes in de week .
Van de een op de andere dag gestopt . Nergens last van gehad .
Nu 20 jaar geleden.Wel af en toe nog trek in n sigaret .maar ik ben ook dol op drop.kan ik ook niet aan toe geven .vanwege mijn bloeddruk😅.en mijn liefde voor chocola als ik daar aan toe geef ben ik zo 100 kilo.
Het valt dus best mee .gewoon doen en niet luisteren naar mensen die constant lopen te roepen dat het zo zwaar is .succes. 🍀🍀🍀
Goed verhaal! Snoepen is natuurlijk ook lekker haha :D
Alle reacties Link kopieren
Goed zo!
Veel succes met volhouden.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Mindset: je bent niet gestopt met roken. Je rookt gewoon niet.
Dat klinkt echt heel anders.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
25-01-2021 15:15
Zeer zware roker geweest .minimaal 10 pakjes in de week .
Van de een op de andere dag gestopt . Nergens last van gehad .
Nu 20 jaar geleden.Wel af en toe nog trek in n sigaret .maar ik ben ook dol op drop.kan ik ook niet aan toe geven .vanwege mijn bloeddruk😅.en mijn liefde voor chocola als ik daar aan toe geef ben ik zo 100 kilo.
Het valt dus best mee .gewoon doen en niet luisteren naar mensen die constant lopen te roepen dat het zo zwaar is .succes. 🍀🍀🍀
Ik vond iets dat ik liever had: een gezond kind in mijn geval. Maar gezondheid zou ook kunnen. Het is gewoon echt maar wat je liever hebt: die sigaret of .....
Ik was er ook in 1 klap klaar mee, het moment dat we besloten te gaan proberen een kind te nemen.
Alle reacties Link kopieren
La*Rubia schreef:
25-01-2021 16:03
Mindset: je bent niet gestopt met roken. Je rookt gewoon niet.
Dat klinkt echt heel anders.
:yes:
Wat ontzettend goed TO! :cheer2: Je mag heel trots op jezelf zijn!

Motivatie tip: geld dat je aan pakjes besteedde in een spaarpotje steken en een streefbedrag met jezelf afspreken voor uitje/massage/vul zelf maar in.

Jij kunt dit!!
Alle reacties Link kopieren
Amy_Santiago schreef:
25-01-2021 17:25
Wat ontzettend goed TO! :cheer2: Je mag heel trots op jezelf zijn!

Motivatie tip: geld dat je aan pakjes besteedde in een spaarpotje steken en een streefbedrag met jezelf afspreken voor uitje/massage/vul zelf maar in.

Jij kunt dit!!
Thanks! Zet idd het geld wat ik overhoudt wekelijks weg :D
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met niet roken? Voor mij dag 7. Je kan het.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee. Zondag de laatste gehad en ik heb het er moeilijk mee. Ben de hele dag aan het schoonmaken om er niet aan te denken. Het land waar ik woon kost het absurd veel geld dus er was ook echt geen keuze. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Volhouden dames! :cheer2:
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Kamerplant123 schreef:
27-01-2021 06:32
Ik doe mee. Zondag de laatste gehad en ik heb het er moeilijk mee. Ben de hele dag aan het schoonmaken om er niet aan te denken. Het land waar ik woon kost het absurd veel geld dus er was ook echt geen keuze. Succes!
Oh ja ken het gevoel! Ben zelf gelukkig wel fulltime aan het werk :) Maar mn vriend die veel thuis zit heeft het er ook zwaar mee.
Ben zelf nog steeds gestopt :D Zou nu al nooit meer beginnen!
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
27-01-2021 10:20
Volhouden dames! :cheer2:
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Kamerplant123 schreef:
27-01-2021 06:32
Ik doe mee. Zondag de laatste gehad en ik heb het er moeilijk mee. Ben de hele dag aan het schoonmaken om er niet aan te denken. Het land waar ik woon kost het absurd veel geld dus er was ook echt geen keuze. Succes!
Je hebt straks in ieder geval je huis mooi schoon 👍en de stank er uit. Dat stinken naar rook heeft mij nooit gestoord .maar toen ik gestopt was begon ik dat het smerigst te vinden . .
Intussen wordt er ja nergens meer gerookt .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Er is hier nooit binnen gerookt gelukkig dus dat valt enigszins nog mee. Maar inderdaad een schoon huis altijd mooi meegenomen! Ik ga het geld opzij zetten en er iedere 2 weken wat voor mezelf van kopen. Soort van beloning tot het wat makkelijker wordt.
Alle reacties Link kopieren
Kamerplant123 schreef:
27-01-2021 14:51
Er is hier nooit binnen gerookt gelukkig dus dat valt enigszins nog mee. Maar inderdaad een schoon huis altijd mooi meegenomen! Ik ga het geld opzij zetten en er iedere 2 weken wat voor mezelf van kopen. Soort van beloning tot het wat makkelijker wordt.
Heb ik ook gedaan, wekelijks gaat automatisch het bedrag wat ik uitgaf van mijn betaal naar spaarrekening!
Momenteel niet perse echt iets nodig, wel lekker sparen voor leuke dingen als het weer kan :D

Gaat het nog steeds goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven