Gezondheid alle pijlers

Ervaringen spijkermat gevraagd.

09-05-2021 22:09 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor en lees best wel wat positieve reacties over het gebruik van een spijkermat.

Wie heeft er eentje en wil zijn/haar ervaring hier delen?

Is het echt even doorbijten en daarna heerlijk ontspannen? Hoe lang lig je er dan op? En hoe vaak? Heeft het geholpen bij bepaalde klachten? Zo ja, welke?

Ik ben heel benieuwd.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
04-06-2021 13:56
Ik vind het op zich lekker, maar van mij mogen de spikes wel 10x zo scherp. Ik vind het echt totaal niet pijnlijk en dat vind ik jammer. Ik ben wel heel licht, dat zal niet helpen.

Zou de combinatie met een verzwaringsdeken kunnen helpen, of iets anders van gewicht op je lichaam? Misschien de moeite om uit te proberen.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
04-06-2021 13:56
Ik vind het op zich lekker, maar van mij mogen de spikes wel 10x zo scherp. Ik vind het echt totaal niet pijnlijk en dat vind ik jammer. Ik ben wel heel licht, dat zal niet helpen.
Zweedse spijkermat proberen? Vind deze spikes echt scherp genoeg..
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
04-06-2021 13:56
Ik vind het op zich lekker, maar van mij mogen de spikes wel 10x zo scherp. Ik vind het echt totaal niet pijnlijk en dat vind ik jammer. Ik ben wel heel licht, dat zal niet helpen.
Zweedse spijkermat proberen? Vind deze spikes echt scherp genoeg..
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
04-06-2021 13:56
Ik vind het op zich lekker, maar van mij mogen de spikes wel 10x zo scherp. Ik vind het echt totaal niet pijnlijk en dat vind ik jammer. Ik ben wel heel licht, dat zal niet helpen.
Apppie lig jij op de mat op bed of op de vloer? Als je de mat op een harde ondergrond legt zoals de vloer en er dan op gaat liggen wordt de intensiteit ook heftiger. Op bed veert het natuurlijk een beetje mee. Wellicht doe je dit al, maar anders is dat ook het proberen waard.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk heb ik ook een mat gekocht. Zojuist 15 min uitgeprobeerd. Eerst met shirtje, maar die al snel uitgetrokken. Ik vond de pijn/ongemak echt alles meevallen. Heb een muziekje opgezet en kon heerlijk ontspannen. Toen ik er afkwam deed het paar minuten wat pijn bij mijn schouderbladen, maar was snel over. Nu zit ik op een stoel met mijn voeten op de mat.
Alle reacties Link kopieren
Note to self: kijken naar datum
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven