Gezondheid alle pijlers

Keel klikt tijdens eten slikken

24-09-2021 13:23 436 berichten
Gisteravond besloot ik een lekkere kop Cup A Soup Champignon te drinken. Poeder in kop, water erbij, 5 minuten laten staan, en drinken maar!

Helaas leek er een gedroogde champignon nog niet goed geweekt te zijn en deze ging langzaam naar binnen. Kon het helaas niet meer naar boven slikken, nu zit het vast, en inmiddels heb ik jeuk in mijn keel.

Hoort dit niet zelf te verteren? Ook al is het gedroogd? In een kop warm water hoort het wel zacht te worden. Waarom in mijn keel dan niet?

UPDATE: Inmiddels heb ik ook een klik geluid/gevoel als ik eet en iets slik. Heb ik soms iets kapot gemaakt toen ik gisteren enthousiast probeerde het vastzittende gedroogde groente weg te slikken?
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
29-09-2021 12:52
Met popcorn, pizza en sushi.
Vergeet het stokbroodje met olijfolie niet…en een cup a soepje vooraf. Maar dan wel een toast met mondwater, om alles ff lekker weg te gorgelen…anders moeten we een nieuwe topic starten over dit onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
29-09-2021 12:52
Met popcorn, pizza en sushi.
En kuppesoep sjampinjon.
BeauCis schreef:
29-09-2021 12:54
Vergeet het stokbroodje met olijfolie niet…en een cup a soepje vooraf. Maar dan wel een toast met mondwater, om alles ff lekker weg te gorgelen…anders moeten we een nieuwe topic starten over dit onderwerp.
Levensgevaarlijk!
Alle reacties Link kopieren
Kliko schreef:
29-09-2021 10:46
TO heeft een perma wegens trollen.
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Die zag ik niet aankomen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
29-09-2021 13:00
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Die zag ik niet aankomen.

Je verslikte je in je cup-a-soup champignons thee?

:there:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
De Pareesa Gabol op facebook heeft in ieder geval wel een hypochondrische angst voor beschadiging van haar tanden om de meest onzinnige redenen, overigens ook allemaal gerelateerd aan eten. Dus of dit nou een trol was, geïnspireerd door deze persoon op facebook, of echt iemand waarbij de angsten zich nu uitbreiden, de angsten zijn echt!
Alle reacties Link kopieren
BeauCis schreef:
29-09-2021 12:54
Vergeet het stokbroodje met olijfolie niet…en een cup a soepje vooraf. Maar dan wel een toast met mondwater, om alles ff lekker weg te gorgelen…anders moeten we een nieuwe topic starten over dit onderwerp.
Ik voel een soort tapas achtig concept voor een restaurant vreetschuur aankomen
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Toch, als je er over nadenkt, is het echt apart.
Iemand staat op een mooie dag op uit zijn bed en besluit om een aanzienlijk deel van zijn tijd door te brengen op een forum, als trol. Een verhaal bedenken, een account aanmaken en met regelmaat blijven reageren. Blijkbaar geeft de bezigheid dusdanig veel voldoening voor sommige mensen, dat daar dus je dag aan op gaat.
Nou weet ik niet hoe kostbaar de tijd van deze TO is, maar ik krijg sterk het idee dat zo iemand zich echt stierlijk verveelt.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu, als je zo weinig leven hebt dat je zoiets als hobby hebt.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
29-09-2021 14:09
Toch, als je er over nadenkt, is het echt apart.
Iemand staat op een mooie dag op uit zijn bed en besluit om een aanzienlijk deel van zijn tijd door te brengen op een forum, als trol. Een verhaal bedenken, een account aanmaken en met regelmaat blijven reageren. Blijkbaar geeft de bezigheid dusdanig veel voldoening voor sommige mensen, dat daar dus je dag aan op gaat.
Nou weet ik niet hoe kostbaar de tijd van deze TO is, maar ik krijg sterk het idee dat zo iemand zich echt stierlijk verveelt.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu, als je zo weinig leven hebt dat je zoiets als hobby hebt.
Plus allerlei topic gerelateerde info online vandaan plukken en ook daarop inhoudelijk reageren. Dus, zelfs dát lezen. Overigens, zelfs die FB pagina was iig echt van diegene die hier aan het posten was, want zij, of hij heeft daar idd even beaucis neergezet en weggehaald. Dat FB account bestond al langer en de persoon daarop heeft her en der met dat account ook gereageerd op artikelen etc. Maar het hele topic hier en al die reacties en hoe een klikje in de keel binnen twee regels naar camera door neus en operaties wist te gaan…plus die artsen die klaarblijkelijk de hele praktijk dagenlang dichtgooien….dat klinkt naar trollen. Of iemand die echt volledig de weg kwijt is. Zo erg, dat ieder enigszins normaal mens met de beste wil ter wereld niet eens kan meedenken of invoelen.
Alle reacties Link kopieren
Kleppeboxx schreef:
29-09-2021 12:48
:popcorn:
Pas je op voor de Klik met die popcorn!!
Una noche loca
Alle reacties Link kopieren
BeauCis schreef:
29-09-2021 17:19
Plus allerlei topic gerelateerde info online vandaan plukken en ook daarop inhoudelijk reageren. Dus, zelfs dát lezen. Overigens, zelfs die FB pagina was iig echt van diegene die hier aan het posten was, want zij, of hij heeft daar idd even beaucis neergezet en weggehaald. Dat FB account bestond al langer en de persoon daarop heeft her en der met dat account ook gereageerd op artikelen etc. Maar het hele topic hier en al die reacties en hoe een klikje in de keel binnen twee regels naar camera door neus en operaties wist te gaan…plus die artsen die klaarblijkelijk de hele praktijk dagenlang dichtgooien….dat klinkt naar trollen. Of iemand die echt volledig de weg kwijt is. Zo erg, dat ieder enigszins normaal mens met de beste wil ter wereld niet eens kan meedenken of invoelen.
Paddosoep maakt meer kapot dan je lief is.
Wanna grow up to be
Be a debaser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven