Gezondheid alle pijlers

Hoelang moe na operatie???

28-09-2009 14:41 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik ben, nu bijna drie weken geleden, aan m`n enkel geopereerd. Ik heb een ruggenprik gehad met een licht roesje. Het is dus al bijna drie weken geleden maar ik ben nogsteeds zo gaar als een pakkie boter. Eerder dit jaar ben ik ook al een keer aan mn enkel geopereerd (ook met ruggenprik) maar toen was ik na 2 a 3 weken toch weer goed bij mn postitieven. Iemand een idee waarom het nu niet echt opschiet?
Hmm, misschien heb je toch iets van een vrius onder de leden. Ik zou even naar de dokter gaan en/of wat bloed laten prikken.
3 weken lijkt mij persoonlijk erg lang.

Als je echt nog heel moe bent kun je beter even de huisarts bellen en vragen of dit normaal is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts maar ik dacht misschien is het wel normaal
Lijkt me toch van niet hoor! Ik zou me ook weer niet al teveel zorgen maken, maar er wel even naar laten kijken. Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Heb er nog niet eerder van gehoord dat je moe wordt van een ruggenprik... Dacht dat dat alleen op ging als je onder volledige narcose bent geweest. Een ruggenprik is dacht ik niets meer en minder dan het tijdelijk uitschakelen van het gevoel. En van een roesje kan je niet na weken nog zo dergelijk vermoeid zijn als dat jij omschrijft. Wellicht toch iets anders aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
Van een ruggenprik krijg je geen vermoeidheid omdat hij tijdelijk je gevoelszenuwen uitschakelt. Van een algehele narcose kun je wel weken of zelfs maanden daarna nog moe zijn omdat je lichaam heel lang nodig heeft om de narcosestoffen af te breken.



Wel is het vrij normaal dat je moe bent na een operatie omdat een operatie gewoon ingrijpend is voor je lichaam.

Maar 3 weken? Ik zou het ook even aan de huisarts voorleggen of dit normaal is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven