Gezondheid alle pijlers

Menstruatiestop door reizen?

10-08-2007 18:35 5 berichten
/
Alle reacties Link kopieren
Het kan veroorzaakt worden/zijn door eventuele tijdsverschillen. Vooral als je normaal gesproken een heel regelmatig leven leidt (strak bioritme). Meestal als je een flink tijdsverschil hebt moeten overbruggen, dan kan dat zijn weerslag hebben op je lijf. Maarre, even een zwangerschapstest misschien? Om zeker te zijn? Want met een koperspiraal is het volgens mij vrij apart om niet ongesteld te worden. Een vriendin van mij heeft er ook een, en zij is altijd stipt op tijd, ondanks haar niet-bioritme. (Wisseldiensten).

Stress kan ook invloed hebben op je menstruatie, maar nogmaals, die koperspiraal laat het volgens mij allemaal wel doorgaan...

Maar goed ik ben geen arts, ik kan alleen maar wat geruststellende (?) ;-) tips geven. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk het zelfde gehad.

Wij gingen een maand naar Hawaii,dus ver én tijdsverschil.

Ik moest daar midden in de vakantie ongesteld worden en werd het pas toen we 2 dagen thuis waren!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
/
Alle reacties Link kopieren
kan ook gewoon door stress komen dat je menstruatie uitblijft, dus met veel reizen en tijdzones heb je dat wel... Maar een testje is voor je gemoedsrust misschien wel fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven