Ouders 40 jaar getrouwd - leuk kadoidee?

13-01-2011 09:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende maand zijn mijn ouders alweer 40 jaar getrouwd. Een hele prestatie :-) Samen met mijn zusje, met weinig budget, had ik bedacht een uitgebreid 4-gangen diner te gaan koken en ze zo lekker in de watten te leggen. Maar "helaas", mijn ouders willen ons graag op een etentje trakteren op de heugelijke dag...



Wij zoeken dus nu een origineel alternatief, maar ik heb even een inspiratielek. Wie kan helpen? Mijn ouders zijn niet de actiefste mensen van Nederland, dus daar moeten we rekening mee houden
mooie portretfoto van jullie?

Ja, niet bijster origineel, maar het wordt vaak wel gewaardeerd.

Voortbordurend daarop:

- collage van allerlei gezinsfoto's
Alle reacties Link kopieren
mooie foto van jou en je zusje.
Alle reacties Link kopieren
Wat is jullie budget?

Je kunt ook een bon maken voor een 4 gangen diner dan kunnen ze die later een keer inleveren bij jullie.
Een foto van jullie allemaal samen. Is voor jullie ook leuk.



Of doe ze een nachtje weg kado.



Wat is jullie budget trouwens?
Alle reacties Link kopieren
een mozaik foto, allemaal kleine fotootjes van jullie, vakanties, huisdieren?, vrienden, etc etc en dan 1 hoofdfoto kiezen en die wordt daar mee gemaakt, echt best leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:arrwen schreef op 13 januari 2011 @ 10:00:

een mozaik foto, allemaal kleine fotootjes van jullie, vakanties, huisdieren?, vrienden, etc etc en dan 1 hoofdfoto kiezen en die wordt daar mee gemaakt, echt best leuk.Snap er niks van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dit Nouschi

http://www.fotomozaiek.com/
Alle reacties Link kopieren
Idd een blijvend foto-kado.

Bij jubilea geef ik meestal een kadopakket, met meerdere dingen erin wat de krijger leuk vindt. Voor mijn oma van het weekend een pakket met wat duurdere parfum en douchegel, een dik romantisch boek, borduurpakket en een ingelijste foto van achterkleinkind.

Ik heb mijn vader ooit in een kadopakket het boek Pap vertel eens gegeven. Vind ik zelf erg leuk, heb je ook van Pap en Mam vertel eens. Ik wacht alleen al jaren op het ingevulde boek,,,
Alle reacties Link kopieren
Ohja, die boeken van Vertel eens zijn best een goed idee! Misschien maken we wel een leuke mand met het e.e.a. erin. Dat fotomozaiek vind ik ook erg leuk, straks even goed naar kijken.



Bedankt voor de tips tot nu toe! Budget is overigens rond de E 100 in totaal.
Alle reacties Link kopieren
Ai, zie nu pas de prijzen van de mozaiek... Valt dus vooralsnog even af.
er zijn nog meer aanbieders van fotomozaïken, dit was toevallig de eerste link die ik tegenkwam. Wie weet loont rondshoopen wel.
Alle reacties Link kopieren
Die mozaiek foto kun je ook zelf maken op de pc. Je hoeft eigenlijk alleen even de foto's aan te leveren, programma doet de rest en de foto wordt thuis afgeleverd. Kost ongeveer 60 euro. Scheelt nog al.
Alle reacties Link kopieren
Goed, ik heb zelf ook maar eens even wat tijd genomen om iets te verzinnen. Ik vond het boek Vertel 'ns een leuk uitgangspunt, dus ik bedacht een mandje te maken met verschillende items erin. Tot nu toe gevonden:



- Boek Pap Vertel 'ns

- Boek Mam Vertel 'ns

- Historische kalender 1971

- CD/DVD maken van muziek of films uit 1971

- Fles wijn met etiket van hun trouwfoto

- Kijken of ik hun trouwkaart kan opsnorren en daar iets mee doen



Hebben jullie nog leuke aanvullingen? Ik dacht nog aan een fles Robijn.... robijnen huwelijk :-)
fles robijn, lol



Als ze wijnliefhebbers zijn, zou je zelfs een wijntje uit 1971 kunnen geven (wel duur grapje ben ik bang )



Waar zijn ze op huwelijksreis geweest? Is dat nog een speciale plek voor ze, zo ja, dan kun je daar nog iets mee.
Dit misschien een idee?



http://www.krantvanuwgebo ... MDd-4a6t6YCFQSEDgodOBvnGg
Alle reacties Link kopieren
Die had ik ook gevonden Pimpelmeesje, maar ik vond het erg duur. Dan is ons budget al voor de helft op!



Wijn vinden ze lekker, maar ze vinden de wijnen van de Lidl al prima, dus dat zou echt zonde van het geld zijn :-D



Eerlijk gezegd, ik weet niet waar ze op huwelijksreis zijn geweest... Stom he, volgens mij nergens.... Ik zal eens vissen, want ook geen opa's en oma's meer om navraag te doen.
nou, jij mijn ouders zijn geloof ik naar Spanje geweest toen, maar daar hadden ze volgens mij geen speciale band mee verder.
Alle reacties Link kopieren
Dankzij deze site kwam ik op het idee een fotomozaïek te maken voor een 25 jarig huwelijk. Er blijken dus best wat aanbieders van fotomozaïeken te zijn. Na wat speuren kwam ik er maar één tegen waarbij ik meerdere personen online kon uitnodigen om foto's te uploaden, helemaal online en super éénvoudig. We hebben nu een fotomozaïek gemaakt met foto's van alle kinderen, kleinkinderen en familie. Ze vonden het echt helemaal geweldig. De website waar wij dit bij gedaan hebben is www.Moz-Art.nl, wat mij betreft een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Is die fotomozaik site van jezelf Umonu?

Zag dat je net op elk feesttopic ditzelfde verhaal hebt gekopieerd vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders waren vorig jaar 50 jaar getrouwd en we hebben ze toen een mooi nieuw fototoestel gegeven, zodat ze alle mooie momenten die ze samen nog gaan beleven kunnen vastleggen.Waren ze heel blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven