Liegen in topics!

16-11-2007 13:10 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt een hoop forummers de laatste tijd op dat er erg vaak gelogen wordt door posters.



Sommige posters presteren het om iedere dag een andere leeftijd of ander beroep aan te nemen, soms wel en soms weer geen kinderen te hebben, waardoor de geloofwaardigheid nihil wordt.



Mensen die normaal gesproken steeds reageren, krijgen inmiddels het idee dat ze voortdurend voor de gek worden gehouden.



Nou vraag ik me toch echt wat deze mensen bezielt om zowel zichzelf als een heel forum steeds voor te moeten liegen?
Alle reacties Link kopieren
:worship:
Alle reacties Link kopieren
Yo, los van het liegen, mag ik het ook hebben over forumvervuiling?
:cheer:

Ik dacht het.... jij zegt het!!!
Ik denk dat het ook gewoon een soort van ziekte is, een probleem dus. En als je die mensen aandacht geeft, in de vorm van antwoorden op hun postings, dan help je volgens mij ook. Natuurlijk voel je je zwaar bedonderd, en is het in het nadeel van de mensen die wél eerlijk en oprecht zijn, maar ik denk echt dat het een soort van ziekte is hoor.

Tenzij je natuurlijk duidelijk kunt merken dat het pesterij is, maar dan is het ook zielig. Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
ja, daar mag je het ook over hebben ;-)
Alle reacties Link kopieren
En buiten liegen,zou er eigenlijk ook een limiet moeten komen aan het aantal topics wat een forummer per dag/week/maand mag openen... X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er ook die dat doen en dat privé ook nog voortzetten, onder andere identiteiten , met eenzelfde IP adres, (dom dom dom) wat zegt dat van die mensen.

tja....

Schizofrenie??



Zelf een enorme teleurstelling hebben moeten incasseren en dat willen botvieren.

Een tekortkoming , een ongenoegen over wat ze nou helemaal bereikt hebben.



Ben geen psycholoog, maar gestoord is het wel.

En wie zijn billen brand , moet op de blaren zitten.
Alle reacties Link kopieren
In het echte leven zielige gevallen die er een kick van krijgen om "anoniem" ineens alles te kunnen zijn/doen wat ze in het echie nooooooit zouden durven.



En de aandacht hè, de aandacht!! Om die te krijgen pas je toch gewoon je forumidentiteit aan aan het topic waar je op dat moment je kick vandaan haalt?



Alleen zo lastig dat een forum ook een gemeenschap is waar op een gegeven moment iemand zich gaat verbazen over je kletspraat... Dan wordt het moeilijk om je dagelijkse portie compassie en aandacht nog te krijgen, natuurlijk.



Ach ja, dan maak je gewoon een nieuwe nick aan en keutel, eh ik bedoel, leuter je gewoon weer verder.
Alle reacties Link kopieren
Ze zal nu toch wel haar keutel ophouden mag ik hopen?
Alle reacties Link kopieren
Zit je je helemaal in te leven in het probleem van een TO, denk je proactief mee, blijkt ineens uit verdere reacties dat mevrouw inderdaad MPS-achtige neigingen vertoont. Voel je je flink gepiepeld inderdaad.



Ik neem aan dat dit topic n.a.v. is van de paniekreactie op de vermeende homoseksualiteit van de al dan niet bestaande 5-jarige zoon van één van onze medeforummers?! (fijne zinscontructie overigens....)
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen leren het nooit sarah 8-P
Alle reacties Link kopieren
NEEEEEEEEEH liegen er mensen op het forum echt waar, meen je dat nou serieus.
Liegen mensen echt of denk jij dat alleen?



Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat mensen wel eens hebben gedacht na een reactie van mij dat ik moeder ben, maar dat ben ik niet. Ik heb ook nooit gezegd van wel overigens, maar dat terzijde.



Mijn beroep heb ik nooit vermeld op het forum, maar ik kan me voorstellen dat er forummers zijn die naar aanleiding van mijn reacties dachten dat ik iets heel anders deed dan dat ik werkelijk doe en dat zij,toen ik vertelde in welke sector ik werk, dachten " he....zij is toch..."



Omdat niet iedereen hier alles over zichzelf vertelt en mensen (ik ook) toch graag een compleet plaatje van anderen maken kan het wel zijn dat je je verbaast als een forummer iets over zichzelf vertelt wat jij eigenlijk al op een andere manier had ingevuld.



Of bedoel jij echt de concrete leugens? Mij was het eigenlijk niet zo opgevallen. Naief misschien. Maar aan de andere kant maakt het me ook niet echt iets uit als iemand vandaag zegt dat ze 30 is en morgen zegt dat ze 40 is, daar kun je mij eigenlijk toch niet mee raken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn even hier mijn gal te kunnen spugen. Beter dan op de desbetreffende topics. Dat gelieg, dat gedraai, gemanipuleer, en het opzettelijk bedotten van andere mensen. Vaak mensen die echt met oprechte bedoelingen advies geven. Het is de laatste tijd schering en inslag, waarom? Ik weet het niet. Maar irritant is het zeker.

De goede moeten boeten voor de misbaksels. Soms zijn ze nog moeilijk te traceren. Ja niet als je bijv (in een hypothetisch geval) 60 topics opent in een korte tijd. Maar soms ook heel triest om te lezen dat andere hun verdriet (als het iets op relatie is bijv) vertellen en blijkt dat er een galbak achter zijn of haar pc zit te lachen. Ja het risico zit er altijd in. Het is ook niet door de angels of viva te voorkomen.

Hopelijk is er niemand voor hun als zij iets naars meemaken in hun leven.

Ik ben mij ook bewust dat we maar een klein deel ontdekken wat fake is. Jammer dat sommige het forum zo misbruiken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
sarah2ndlife schreef op 16 november 2007 @ 13:16:

Ik ken er ook die dat doen en dat privé ook nog voortzetten, onder andere identiteiten , met eenzelfde IP adres, (dom dom dom) wat zegt dat van die mensen.

tja....

Schizofrenie??



Nee joh dat zijn Hackers



.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat nu de zg leugenaars niet reageren! Zij zijn de enige die een verklaring hiervoor kunnen geven .Tenminste....... als ze niet liegen..............
Winterdip schreef op 16 november 2007 @ 13:17:

Ik neem aan dat dit topic n.a.v. is van de paniekreactie op de vermeende homoseksualiteit van de al dan niet bestaande 5-jarige zoon van één van onze medeforummers?! (fijne zinscontructie overigens....)
Dank voor de tip Winterdip, ik ga gelijk even kijken. Begreep de reacties namelijk niet zo. 8-P
Alle reacties Link kopieren
La Francaise2



Ik begrijp niet wat ze aan die aandacht heeft ,eerlijk gezegd, je bent toch anoniem!

En zulke leuke aandacht is het niet, meer zelfdestructie.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat dit topic n.a.v. is van de paniekreactie op de vermeende homoseksualiteit van de al dan niet bestaande 5-jarige zoon van één van onze medeforummers?! (fijne zinscontructie overigens....)[/quote]





Volgens mij niet door dit topic, maar voordat ik voor mijn beurt spreek .....................................
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Vl43inder schreef op 16 november 2007 @ 13:23:

[...]





Dank voor de tip Winterdip, ik ga gelijk even kijken. Begreep de reacties namelijk niet zo. 8-P




Kijk zeker ook even op het rimpeltopic



:-P
Alle reacties Link kopieren
Yoyo, waarom vraag je het dan niet eens aan die mensen zelf?



Mijn vermoeden? Ze zoeken iets en denken dat dit de beste weg is om het te bereiken. Aandacht, vermaak, studie à la Big Brother, je gram halen, noem het maar op. Vaak is het niet zo productief, maar och ik kies ook genoeg wegen waarvan ik later denk; hmmmmm dat was niet slim, RV.



Dit is nou het nadeel van internet. Ik heb er persoonlijk niet meer 'last' van dan zeg een jaar of 2 geleden. Ik kan er soms vermaak in zien, de andere keer haal ik er mijn schouder bij op, een derde keer leer ik er een les uit. En soms denk ik 'mijn hemel niet wéér zeg'. Gelukkig heb ik een negeerknopje in mijn hoofd en een uitknopje op mijn laptop.
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
sarah2ndlife schreef op 16 november 2007 @ 13:24:

La Francaise2



Ik begrijp niet wat ze aan die aandacht heeft ,eerlijk gezegd, je bent toch anoniem!

En zulke leuke aandacht is het niet, meer zelfdestructie.




Jij begrijpt het niet, maar voor bepaalde types is het blijkbaar wel enorm bevredigend om van allerlei vreemden via een forum reacties te krijgen op niet-bestaande problemen.



Aandacht is aandacht, virtueel of niet.
Alle reacties Link kopieren
sarah2ndlife schreef op 16 november 2007 @ 13:24:

La Francaise2



Ik begrijp niet wat ze aan die aandacht heeft ,eerlijk gezegd, je bent toch anoniem!

En zulke leuke aandacht is het niet, meer zelfdestructie.
Sarah, wat ik niet begrijp is wat jíj aan die aandacht hebt. Jij blijft deze oude koe zo vaak uit de sloot halen dat de koe volgens mij nog niet eens echt nat is. Koeien verzuipen een stuk sneller als je ze gewoon in de zee dondert en ze daar laat. Zwemmen kunnen ze namelijk niet. ;-]
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is het ook aan mensen zelf gevraagd, iig aan de moeder van het vermeende homoseksuele kind. Ze antwoordde dat haar privésituatie toch niet uit moest maken en dat ze daar verder niets over kwijt wilde.

Het was een raar verhaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven