Vertel hier je heimelijke fantasien.

17-11-2007 11:10 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier toch oer- en oersaai. Echt erg. In tijden niet zo verveeld. Laten we een nieuw forum beginnen, ik ga mee, heb alleen geen verstand van websites bouwen. Maar goed, we doen nog een poging.

Wat denk je stiekem?

-IK loop al de hele week te denken hoe ik zeer uitgebreid mijn vriendin wil verwennen. De details bespaar ik jullie.

-Als ik boos ben (vooral over het nieuws) kan ik me indenken hoe ik een schurk een duchtig pak slaag geef. Echt gruwelijk, ik schop zo'n schurk voor zijn hoofd bijvoorbeeld.

-Ik word presentator van een viezigheidsprogramma op tv. Ik rijd met een cameraploeg allerlei vieze zaken af, iemand met veel puisten bijvoorbeeld. Ook is er een groepje meiden mee die graag pukkels uitknijpt (dat doet bijna iedere vrouw dus die auto zit zo vol.), in de aanhangwagen zit poepslaaf Frank (wegens de stank mag hij niet bij ons zitten in de auto), die eet elke week een drol bij iemand in het land of maakt met zijn tong en nagels de toiletpot schoon (ook onder de rand). De helft van het land vind mij een schande voor de tv, de andere helft loopt met me weg. In talkshows blijkt dat ik eigenlijk een hele lieve man ben. Ondertussen verdien ik bakken met geld en verkoop ik het programma aan alle landen ter wereld.

Nou jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer wel eens dat ik een X-aantal vrouwen van dit forum (jij mag ook komen hoor Antonio) bij mij thuis heb uitgenodigd en dat we dan met z'n allen een nieuw kabinet vormen en dat ik dan minister-president word. Niet echt opwindend maar leuk genoeg om over te fantaseren.
Alle reacties Link kopieren
Een tropisch eiland, met allemaal heerlijke mannen alleen voor mij en die alles doen wat ik wil zonder dat ik er om hoef te vragen....jummie
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel eens een poepgooigevecht met Antonio willen houden! En dan zo'n vieze smerige natte drol midden in het gezicht van Antonio willen gooien!

(in mijn fantasie heb jij overigens wel wat moeite om te mikken ;-))
Alle reacties Link kopieren
Of euhm ...heel veel geld hebben (en dan echt heel veel zoveel dat je het echt niet op krijgt) en dan de hele winkelstraat leeg kopen. Vrienden en familie blij maken met iets dat ze heel graag willen hebben (bijv. nieuwe auto, nieuwe keuken).

Een vakantie boeken naar Zuid Afrika (safari ) met de kids voor een maand compleet verzorgd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven