muurstickers ervaring

10-03-2012 12:25 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn bezig met de babykamer en nu leek het me leuk om een muursticker te plakken op een glad gestukte muur. De muur is nu nog wit, maar krijgt een kleurtje.

Ik heb hele gave gezien bij wallart design via etsy.

http://www.etsy.com/shop/wallartdesign

Totaal geen ervaring met deze site, en met de kwaliteit van de stickers.

Wie wel?

Of heeft er nog andere tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een muursticker, maar niet via deze site. Via yourdecoshop, daar hebben ze gigantisch veel!! Ik vond het wel even lastig om hem op te brengen want ik had niet zo'n lijmkam die ze aanraden. Dus er kwam vaak net een snippertje plastic mee als je bijv de folie eraf trekt voor je hem aanbrengt. Maar er zitten duidelijke instructies bij en zolang je het gewoon rustig doet is er geen probleem. Die sticker ziet er wel makkelijk uit, lekker grote vlakken.. Ik heb een roofvogel op mijn muur waarin allemaal kleine vlekjes zitten, dat was wel een klus..



Oja, je muur moet wel helemaal glad zijn.. Geen structuurverf dus..
Alle reacties Link kopieren
Leuke stickers!



Maar ze lijken me wel lastig te plakken...

En ze zijn nogal duur vind ik, ook zonder de verzendkosten die er nog bij komen.



Kun je in Nederland niks leuks vinden? Ik heb laatst gewoon bij de Bijenkorf leuke kattenstickers gekocht. Je kunt ze nog hergebruiken ook.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Och wat schattig!



Ik heb die van de IKEA wel eens gebruikt. Had wel superlijm nodig maar het resultaat was onwijs leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het plakvermogen van die stickers altijd erg slecht.
Alle reacties Link kopieren
Met etsy heb ik trouwens goede ervaringen, maar dat zegt niks over deze stickers.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
heb ook goede ervaringen met muurstickers (1x apartdesign.nl en ook hema.nl) geen extra lijm nodig, blijft keurig zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar jaar terug ook een muursticker gehad, maar niet van Etsy.

Misschien even goed doorlezen op wat voor soort muur hij geplakt kan worden, of even vragen.



De boom kun je evt ook op de muur schilderen, hebben wij hier ook gedaan en wordt volgende maand ook in het nieuwe huis in dochters kamer opnieuw gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Heb onlangs ook een muursticker op de babykamer geplakt. Van het merk Eiffinger (daar heb je ook behang van). Makkelijk in gebruik en geen extra lijm nodig. Wanneer iets verkeerd gaat, kun je het voorzichtig weer lostrekken en weer opnieuw plakken. Ideaal!! En nu mijn meisje alweer 5 maanden is zit ze er de hele tijd naar te kijken en te lachen!
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik een vraagje; Ik heb dus geen gladgestucte muren. Er zit glasvezel op wat nog geschilderd moet worden. Is er een andere manier om toch die leuke muursticker te kunnen gebruiken zonder dat je je muur opnieuw moet stucen? (denk het zelf niet, maar misschien heeft iemand hetzelfde probleem gehad)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week een muursticker geplakt op een muur. Is er 1 van kek Amsterdam. Zat er snel op had zelf geen probleem met het plakken. Had voor de grote delen wel 2 paar handen nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van Etsy ook redelijk duur, maar ze zijn natuurlijk wel mooi groot.. Maar zo duur was die van mij toch echt niet!



@Lyncy: Ik denk dat hij niet direct op het glasvezel gaat plakken.. Misschien zou je een glad board/plaatmateriaal op de plek van de muursticker kunnen bevestigen? Werkt het mooist denk ik als de hele muur wit is zodat het dan niet zo opvalt.. Anders zou ik het ook niet weten..
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vind die van Etsy uit je link wel heel erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn idd duur, maar ik vindt ze zo gaaf ! En iets soortgelijks kan ik zo snel niet vinden. Dus ga toch maar bestellen denk ik, dan kunnen we ook kijken wat voor kleur als achtergrond mooi is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die bomen heel mooi!! Maar wel duur inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook onlangs een muursticker bestelt om de kamer van mijn zoon op te fleuren. Ik heb de sticker besteld op StickerOp.nl. Zij hebben heel veel stickers voor de kinderkamer en je kan zelfs een eigen ontwerp laten maken. Ik heb een hele stoere brandweerauto laten ontwerpen en een naamstempel voor op de deur. De service was echt top, ze reageren heel snel op de mail en telefoon. Ik kreeg ook een gratis rakel (lijmkam) bij de bestelling! Mijn zoontje vond de stickers ook erg cool!
Alle reacties Link kopieren
quote:ramiaatje schreef op 10 maart 2012 @ 20:25:

Ze zijn idd duur, maar ik vindt ze zo gaaf ! En iets soortgelijks kan ik zo snel niet vinden. Dus ga toch maar bestellen denk ik, dan kunnen we ook kijken wat voor kleur als achtergrond mooi is.



Kijk anders eens op yourdecoshop.nl,daar hebben ze enorm veel keus en ze zijn ook veel goedkoper!!



Sanne, die site waar je zelf kan ontwerpen is ook wel interessant.. loop al tijden met ideeen rond maar ik weet niet hoe je zoiets zelf moet maken
Alle reacties Link kopieren
Ramiaatje, ik heb gisteren ook een muursticker gekocht bij wall art design op etsy.com. later las ik best wel een aantal slechte feedbacks van klanten en daar schrok ik wel van. heb jij de muursticker al ontvangen? en ook compleet? heb jij ook contact gezocht met ze? want ik las dat ze nergens op reageren.... wat is jouw ervaring? Gr. Paula
Alle reacties Link kopieren
quote:ramiaatje schreef op 10 maart 2012 @ 20:25:

Ze zijn idd duur, maar ik vindt ze zo gaaf ! En iets soortgelijks kan ik zo snel niet vinden. Dus ga toch maar bestellen denk ik, dan kunnen we ook kijken wat voor kleur als achtergrond mooi is.Ramiaatje ( ik heb net ook een berichtje verstuurdmaar doe het ook even zo) ik ben benieuwd wat jouw ervaring is met wall art design. ik heb gisteren ook besteld en schrok wel van de slechte feedback van klanten. ze schijnen niet te reageren op emails, leveren vaak niet complete stickers en het schijnt heel lang te duren voordat je het binnen hebt. heb jij het al ontvangen? zo ja, moest je ook invoerrechten betalen? Gr. Paula
Alle reacties Link kopieren
Kap eens met spammen in oude topic, ileyli!
Alle reacties Link kopieren
He, zag mijn oude topic weer voorbij komen.

Muurstickers zijn prachtig, zitten er nog goed op.

Geen invoerrechten hoeven te betalen en levertijd was ong 3 wkn. We hadden zelfs een stukje van de takken dubbel.
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,



Even een upje voor dit oude topic, misschien kan iemand me helpen...



Wij willen graag een boom op onze babykamer. We vinden de wat fijnere elegante bomen het allermooiste. Dit zijn echter vaak muurstickers (zoals bijv bij etsy.com).

Nou hebben wij gladde met latex geverfde muren.

Ik vind het lastig in te schatten wat voor materiaal de stickers zijn (glimmen ze tov de muur) en of ze zullen plakken hierop.



Alternatief is een boom helemaal van behang, als ik hierop zoek kom ik vooral de boom van perron 11 tegen maar deze vinden we 'te lomp' en is qua kleur niet helemaal wat we zoeken. Iemand ervaringen met andere bomen van behang?

Die van miekkado vinden we bijvoorbeeld ook mooi?

Iemand hier ervaring mee?

Of andere winkels?



Dank!!!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ze plakken uitstekend. Glimt niet overdreven.

Wij zijn er supertevreden mee.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-11-2014 09:39
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-11-2014 09:39
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven