Fouten die je maar 1 keer maakt

05-07-2012 10:57 1735 berichten
pannen en borden met de resten van spinazie à la crème onafgespoeld in de vaatwasser doen



Wat kun je je medemens nog meer voor wijsheden meegeven?
Alle reacties Link kopieren
Banaan voeren zonder slabje.
Alle reacties Link kopieren
Dopje op de tandpasta doen.....Voorkomt toch wel wat discussie
Dit topic bekijken.
In discussie gaan met een Jehova's getuige
quote:bankje schreef op 05 juli 2012 @ 11:02:

Dit topic bekijken.We have a winner
Alle reacties Link kopieren
Amand dat kan best als je het maar niet eerst laat indrogen!



Eh een ander voorbeeld wil niet zo te binnen schieten.

Amand Armand noemen? Heb ik niet eens ooit gedaan eigenlijk. Maar misschien moet ik maar eens als nick Bitney Spears nemen en dan lekker boos reageren op iedereen die mij dan Britney noemt



O ja, voordeur achter je dichttrekken met eten op het vuur is ook niet aan te raden. Gelukkig hadden de buren een sleutel.
Hoogzwanger gaan fietsen met een kinderzitje aan je stuur en dan plotseling moeten stoppen.



je beukt met je dikke buik tegen het zitje en valt met zn allen langzaam om
Het laatste restje ketchup uit een fles proberen te krijgen door er hard mee rond te draaien ZONDER te checken of de dop er goed opzat.



Natuurlijk net in de pas gestucte keuken van mijn ouders. Gelukkig zat er een roze tint in de mix en is het ze nooit opgevallen....
Gaan douchen terwijl alle handdoeken in de was zitten / aan de waslijn hangen.
quote:Flauwegeit schreef op 05 juli 2012 @ 11:05:

Het laatste restje ketchup uit een fles proberen te krijgen door er hard mee rond te draaien ZONDER te checken of de dop er goed opzat.

Aiiiiiiiii
quote:mevrouw_uil schreef op 05 juli 2012 @ 11:06:

Gaan douchen terwijl alle handdoeken in de was zitten / aan de waslijn hangen.Hoe heb je dat opgelost?
Alle reacties Link kopieren
Sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten waardoor je bij terugkomst een ruitje in moet tikken. Is mij overigens 2x overkomen.
quote:amand1969 schreef op 05 juli 2012 @ 11:07:

[...]



Hoe heb je dat opgelost?



Tja daar is maar 1 oplossing voor: kletsnat door het huis!



En niet uitglijden!
Alle reacties Link kopieren
na een paar wijntjes de heg knippen (leek een goed idee op het moment). de bolbuxusjes leken heel mooi rond geworden.... tot ik ik de volgende ochtend wakker werd.
Alle reacties Link kopieren
Eieren opzetten en gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:mevrouw_uil schreef op 05 juli 2012 @ 11:06:

Gaan douchen terwijl alle handdoeken in de was zitten / aan de waslijn hangen.En zoiets soortgelijks kan je ook gebeuren met toiletpapier.... ben je net klaar met kleien en dan is t papier op.
Ohja nog een hele foute:



Koste wat kost naar de mooiemannenmaand van net 5 willen kijken als er voetbal op tv is. Met een man die sterker is dan jij...
Een colafles zonder dop van de aanrecht afstoten, om vervolgens een fontein aan cola in je keuken te hebben en werkelijk alle kastjes uit kunt doen...
quote:luna30v schreef op 05 juli 2012 @ 11:10:

Eieren opzetten en gaan werken. Wat zei de brandweer?
Je kolf vergeten als je borstvoeding geeft en een dag gaat werken. Met als resultaat plotseling heel veel afgeleide blikken van je mannelijke collega's.
Alle reacties Link kopieren
Kastjes uit doen? Geinig.



Bedenken dat je moet plassen en niet gaat als je weg gaat van je werk. Vervolgens panisch in de auto zit en daarna het KDV binnen stapt. En super blije dreumes aan je been hebt hangen en het enige wat je wil is plassen!!!!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Buiten ramen lappen als het vriest.



Oké nu stop ik.. Leuk topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 05 juli 2012 @ 11:14:

[...]



Wat zei de brandweer?Dat nieuwe voordeur voor eigen rekening is.
Alle reacties Link kopieren
13 jaar lang bij een hufter blijven,



met de handrem erop rondrijden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven