Cadeau schoonmaakster?

12-12-2012 08:27 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een schoonmaakster en nu zit ik te denken om haar iets te geven voor de feestdagen. Maar wat? Eigenlijk ken ik haar helemaal niet. Geven jullie iets?
Ik geef meestal een kerststol of een taartje. Snel gehaald bij de bakker en valt altijd in goede aarde.
Alle reacties Link kopieren
Een Hema kado bon! Daar hebben ze alles
Alle reacties Link kopieren
Kerstpakket maken met allemaal lekkere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Iets van kerst chocola of een kerstster en een kerstbonus (30 euro denk ik).
Ik kreeg vorig jaar een zelfgemaakt kerstpakketje van mijn poetsbaas. Zaten hele simpele dingetjes in (chocola en zo), maar ik vond het hartstikke lief dat ie eraan gedacht had.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef de keer voor kerst drie keer het bedrag wat ik normaal geef.
Alle reacties Link kopieren
ik krijg meestal iets als een kersstol of iets,krijg met sinterklaas ook altijd een kleinigheidje dit keer was het een doucheschuim en als ik jarig ben krijg ik altijd een setje met douchschuin en bodylotion enzo! Ik zou niet hele bedragen hoeven te krijgen zou me daar denk bezwaard bij voelen ik krijg namelijk al best een lekker uurloon!
Ik maak zelf schoon, kreeg gisteren een fles wijn en een pakketje celebrations, niemand hoeft iets te geven, en afgelopen jaren kreeg ik genoeg, belangrijkste wat ik vond, het is gegeven met een warm hart
quote:Zo.maar schreef op 12 december 2012 @ 08:37:

Ik maak zelf schoon, kreeg gisteren een fles wijn en een pakketje celebrations, niemand hoeft iets te geven, en afgelopen jaren kreeg ik genoeg, belangrijkste wat ik vond, het is gegeven met een warm hartJep! Idem hier, ik verwacht nooit wat, maar ben altijd haske blij met wat ik krijg omdat het met een warm hart is gegeven.
Wij maken ook altijd zelf een kerstpakket voor onze hulp. Tip: bij de Lidl hebben ze hele mooie kerstartikelen, heel mooi verpakt. Kun je alles in dezelfde stijl doen.
Ik heb deze week vrij maar vorig jaar kreeg ik;



-een cadeaukaart van Douglas

-een pakketje met theelichtjes, een deken, en nog wat spulletjes (na 8 jaar weten ze het daar wel)

-kerstkaart met een ochtendloon extra

-niks

-niks

-een rieten hertje/slee

-doos celebrations



Door mijn verschillende adressen heb ik uiteindelijk een mooier kerstpakket dan mijn man, die zich het hele jaar uitslooft voor één baas.

Ik vind eerlijk gezegd alles wel leuk, in elk geval al het feit dat ze er aan denken is leuk. Eentje met niks betaalt wat meer per ochtend en een ander met niks is mijn eigen moeder.



Maar als je me nou zou vragen wat ik zou willen, dan was die cadeaukaart van Douglas wel favoriet *bloos*
Alle reacties Link kopieren
Mijn hulp doe je geen plezier met snoepachtige dingen (heeft ze gelukkig eens eerlijk gezegd).

Ze krijgt dit jaar een kerststukje
Alle reacties Link kopieren
quote:sammoosje schreef op 12 december 2012 @ 08:31:

Kerstpakket maken met allemaal lekkere dingen.Ja dit is leuk! Met allemaal lekkere dingen er in. Zou ik doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef haar in de week voor kerst 1 x extra loon. Daar kan ze het meeste mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een theeboeketje gemaakt voor haar. Ik hoop dat ze het leuk vind. Helaas heb ik haar sinds een paar weken niet meer in dienst maar ik moet mn sleutel nog ophalen.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Java schreef op 12 december 2012 @ 09:26:

Ik geef haar in de week voor kerst 1 x extra loon. Daar kan ze het meeste mee.Dat is natuurlijk absoluut waar. Maar mijn eigen ervaring is; dat gaat in mijn beurs en dan gaat het op de grote hoop, ik heb er zelf niks extra´s van. Van een cadeuakaart wel. Alleen moet je dan wel een beetje weten in welke winkels ze graag komt.
quote:Java schreef op 12 december 2012 @ 09:26:

Ik geef haar in de week voor kerst 1 x extra loon. Daar kan ze het meeste mee.Klopt kan je ook het meeste mee, maar het feit dat er aan je gedacht wordt, dat doet mij zo veel
Ik geef altijd een cadeaubon van haar favoriete kledingwinkel hier in het dorp cadeau.
Mooie kerstkaart met extra ochtend/ dag salaris er in.
quote:Apatura schreef op 12 december 2012 @ 09:26:

Ik heb een theeboeketje gemaakt voor haar. Ik hoop dat ze het leuk vind. Helaas heb ik haar sinds een paar weken niet meer in dienst maar ik moet mn sleutel nog ophalen.



Schoonmaakster nodig?



Ik vind het heel lief dat je alsnog iets geeft, btw, ik bracht zelf altijd de sleutel terug
Alle reacties Link kopieren
Leuke ideeen, hier kan ik wat mee! Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik maak pas sinds 2 maand schoon maar ik heb een klein kerstpakketje gekregen! Ik vond het erg attent, had helemaal niet gehoeven van mij en ik had het ook helemaal niet verwacht! Er zaten snoepjes in, koekjes, nougat, dropjes, chocolademelk en slagroom... Jamjamjam...!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 12 december 2012 @ 09:36:

[...]





Schoonmaakster nodig?



Ik vind het heel lief dat je alsnog iets geeft, btw, ik bracht zelf altijd de sleutel terugNee ik zit zelf thuis.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ieen pakketje met daarin een leuk tijdschrift, bonbons en gezichtsmaskertjes. Oftewel iets om Zelf van te kunnen genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven