Thema feest

12-03-2008 10:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met een paar vrienden geven we (bijna jaarlijks) een thema feest. Dit jaar willen we het in de zomer gaan doen (met tuin erbij). Maar nu hebben we alleen nog een thema nodig! We hebben al verschillende thema's gehad de afgelopen jaren: tropisch, horror, middeleeuwen, religies. We zijn laatst nog een een seventies feest geweest en er is ook al een keer een flowerpower feest voorbij gekomen.



Wie heeft er nog leuke ideeën voor een thema?? We zijn op zoek naar een thema waarbij mensen zich daarnaar kunnen kleden en waarmee we het huis een beetje leuk kunnen versieren.



Ik had zelf al een mexicaans/spaans feest bedacht (sombrero's, flamengojurken, lekkere drankjes en hapjes etc) en we hebben het ook al een keer over een gemaskerd bal gehad. Wie heeft er nog meer een leuk idee??
Alle reacties Link kopieren
Western feest.

Of een feest met als thema een film, serie, of iets anders van de tv.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor een start to run feest gaan :) Geintje natuurlijk.



Ik vind spaans / mexicaans wel leuk (tip: ik heb nog een echt spaanse flamenco outfit...lenen??)



Wij hebben ook weleens een western feest gehad, da's natuurlijk ook leuk met cowboy's en indianen en BBQ erbij op zn amerikaans, dus lekkere grote stukken vlees & hamburgers.

Beach party kan natuurlijk ook in de zomer!! Maar als je al een keer tropisch achter de rug hebt, is het misschien minder leuk.



Een paar jaar terug hebben wij bij oud&nieuw een gala feest gedaan, dus mannen in strak pak (jammie) en vrouwen in gala met boa's en handschoenen enzo. Was ook erg leuk, maar ms gezien het jaargetijde wat minder.



Andere opties: maffiafeest , Pimp & Ho's thema



Blijf zeker meelezen want ben erg benieuwd naar de tips en het uiteindelijke feest.
ziekenhuis/dokters/verplegers/patienten

met bijv. drank in spuitjes
Alle reacties Link kopieren
Oja, Grey's Anatomy feest!! Als McStemy & McDremy komen wil ik ook een uitnodiging.. :)
Alle reacties Link kopieren
hahaha, er zijn al leuke ideeën.



Een gala feest hebben we inderdaad ook al een paar keer gehad (inderdaad met oud en nieuw). Ik vind dat western ook wel een leuk idee! En ziekenhuis ook.

Grey's anatomy heb ik niet gevolgd, dus dat wordt lastig ;)



Ik blijf natuurlijk benieuwd naar nog meer geweldige ideeën :D
Alle reacties Link kopieren
Flinstones, met een varken aan het spit!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Olympische spelen als thema? Dat speelt toch in die periode?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Sprookjes-feest, zwart-wit (of een andere kleur als thema), hollywood, zo fout mogelijk, mannen als vrouwen en andersom, maffia-feest, een bepaald land.



Er zijn zo veel leuke thema's!
Alle reacties Link kopieren
beroemde koppels zijn ook altijd leuk ( en vraagt wat van je gasten qua creativiteit)



spaans is trouwens ook leuk, kun je lekker tapas maken en sangria schenken
Alle reacties Link kopieren
Speel in op de smurfen hype, genoeg inspiratie te vinden nu.

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00164/smurfen_164872q.jpg
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Een roaring twenties feest, maffia feest, gangsta party (dus alles in rap-stijl), rock 'm roll / Grease feest. Er is echt zoveel te bedenken, ik lees hier wel meer leuke tips.
Alle reacties Link kopieren
1001 nacht is erg leuk
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Disney/stripfiguren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Komend weekend gaan we naar onze vrienden in België waarmee wee het feest gaan organiseren en dan kiezen we een thema :) bedankt allemaal voor jullie inspiratie! Ik ben voor de komende jaren weer van leuke thema's voorzien :D
Alle reacties Link kopieren
Het wordt western, we zien het al voor ons. Cactussen in de woonkamer. Saloondeurtjes. Een western shoot out met waterpistolen. Barbecue vooraf voor de mensen die van ver moeten komen. Veel keuze voor kostuums! Bedankt voor jullie ideetjes! De andere ideeen komen altijd nog goed van pas voor de komende jaren :)
Alle reacties Link kopieren
nog wat ideetjes:

strip, movies, koninklijk, jungel /tropen, buitenaards, flowerpower,
Alle reacties Link kopieren
Voor themafeestversieringen kun je eens kijken op www.spam.nl

Hier hebben ze leuke aankleding voor een hawaii feestje. Incl palmbomen, hawaiikransen, drinkbekers enz.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 16-07-2009 16:19
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven