VanVelzen geheim Viva concert 28 mei a.s.

27-05-2007 21:56 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie&wat: exclusief voor 1200 Viva lezeressen geeft Roel Van Velzen een geheim concert, waar ook opnames voor zijn nieuwe single 'Deep' gemaakt zullen worden.



Waar&wanneer: Het concert vindt plaats op 28 mei, aan het einde van de dag. De locatie is nog geheim, maar zal in elk geval in de Randstad zijn. Na afloop krijgt iedereen gratis een gesigneerde single-cd!



IK heb twee ''kaarten'' voor het geheime privé VIVA concert voor VanVelzen op maandag 28 MEI a.s.



Welke dames kan ik er blij mee maken?



GGijs
Alle reacties Link kopieren
Oproepjes horen op het prikbord.
Alle reacties Link kopieren
Oproepjes horen op het prikbord.
Thx !
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft geen nut meer want die worden niet direct geplaatst en het concert is morgen al. Je bent ook rijkelijk laat met je aanbod, hoe wil je dat in zo'n kort tijdsbestek gaan regelen?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens in het storingentopic, daar klagen 2 dames dat de kaartjes al weg zijn, misschien kun je ze aan hen slijten?
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Let op; mits je je telefoon uitleent is het niet mogelijk om kaarten door te geven. Zover ik weet wordt vanavond je SM`s gecheckt!



met pinkster grtz

Sanne
Alle reacties Link kopieren
Cruciaal taalfoutje Sanne: ik denk dat je tenzij bedoelt ipv mits? Maar ja maakt nu niet meer uit, het is toch al achter de rug. Ben benieuwd hoeveel babes hun gsm hebben uitgeleend in opdracht van jou... :D
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die bij het concert geweest zijn, die de beloofde cd-single al hebben?

Misschien ben ik wat ongeduldig, maar heb het direct na het concert doorgemaild naar Viva, maar tot op heden nog niets gehoord of gezien...
Alle reacties Link kopieren
Trouwens best wel een lekker ding die Roel van Velzen, ik had nog nooit van de man gehoord, heb het filmpje van het concert bekeken dat ergens op de site staat. Maar de dames gingen natuurlijk allemaal naar het concert omdat ie zo goed kan zingen. :D
Alle reacties Link kopieren
Komt er nog iets van het concert in de viva te staan???
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gemaild naar viva en er komt iets te staan over het concert in viva 25! Verder heb ik de singel ook nog niet binnen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven