Man-in-bed-boekje bij Viva 29

17-07-2007 13:58 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik deze rubriek in de Viva zelf meestal oversla, vond ik het boekje erg leuk.



Maar waarom staat er achter het aantal sexpartners (2) van Giel Beelen tussen haakjes een uitroepteken? Is dat hetgeen de hele Viva-redactie om in een scheur heeft gelegen? Quote hoofredacteur in redactioneel: "Het maken heeft voor veel hilariteit gezorgd. Er werd gegild op de redactie".

Is toch een verademing, dat er in deze tijd ook nog mannen zijn die niet vreemdgaan en met elke vrouw het bed in duiken? Door die uitroepteken wordt hij een beetje belachelijk gemaakt. Of was het waardering?
Alle reacties Link kopieren
Zal wel waardering zijn....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder dat de redactie verbaasd was dat ie er nog 2 heeft kunnen vinden die het met hem wilden doen;)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mickey,



Ik heb het even nagevraagd aan onze eindredactie en het uitroepteken is er door Giel zelf achtergeschreven. Blijkbaar vind hij het aantal dus zelf erg noemenswaardig. Gezien de enorme aantallen die sommige andere mannen noemen ben ik dat persoonlijk eigenlijk wel met hem eens. :)



Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder dat de redactie verbaasd was dat ie er nog 2 heeft kunnen vinden die het met hem wilden doen;)
Alle reacties Link kopieren




quote: Tante Sjaan reageerde



Ik denk eerder dat de redactie verbaasd was dat ie er nog 2 heeft kunnen vinden die het met hem wilden doen;)







En ééntje die al een hele tijd bij hem is!





Maarreh, Vivamod, nou snap ik die uitroepteken ook, hij heeft het er op de radio ook al wel eens over gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven