Ook proefabbo Viva gehad en nu eraan vast??!

29-07-2007 12:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,





Een dik half jaar geleden heb ik een proefabbo genomen op de Viva, 26 nummers voor 26 euro, waarbij stond: ABBONEMENT STOPT AUTOMATISCH!



Na die 26 nummers bleef ik de VIva ontvangen en nu blijkt er gewoon 98,80 afgeschreven te zijn van mijn rekening voor een abbo van 1 jaar, terwijl ik hier NIET getekend voor heb! Ik ben gewoon student en ongeveer 100 euro voor een blad wat ik niet eens meer wil ontvangen is ontzettend veel!!!





Wie heeft dit ook gehad/ ervaring mee? En tips hoe ik dit kan oplossen?



Thanx!
Alle reacties Link kopieren
hoi!ik had een abonnement van 10 nummers gehad waarbij verteld was dat het automatisch zou stoppen. hierna werd bij mij echter geld voor een half jaar afgeschreven. ik heb meteen sanoma uitgevers gebeld, dat ik het daar niet mee eens was en m'n geld terug wilde. het abonnement is toen stopgezet, maar het heeft helaas wel 4 maanden geduurd voordat ik m'n geld terug had.dus als ik jou was zou ik morgen meteen bellen (heb je al viva's ontvangen van dit nieuwe abonnement?) en melden dat je dit niet wilt. ze moeten dan gewoon je abo stop zetten en je geld terugstorten (wat dus helaas een paar maanden en telefoontjes kan duren...).succes ermee!Yin
Alle reacties Link kopieren
ik zou iig het bedrag storneren en contact opnemen met Sanoma.
Alle reacties Link kopieren
Fuck de Viva!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, morgen meteen bellen.



Heb je toevallig nog een copy van de bon die je hebt ingevuld destijds (hint; altijd doen dus!) of het blad waar het uitkomt? (vaak staan daar ook diezelfde voorwaarden nog eens). Wrijf ze dat onder de neus. Stuur daarnaast morgen ook meteen een brief, aangetekend, met daarin dat je het niet eens bent met de gang van zaken, redenen waarom en dat je wilt dat Sanoma per direct de boel terugdraait. Doe daar een copy bij van diezelfde actievoorwaarden.