Leuke en originele manier om je verjaardag te vieren?

29-05-2008 23:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil binnenkort een verjaardagsfeest geven, maar het lijkt me wel leuk om dit op locatie te doen. Heeft iemand leuke ideeën? Liefst ook een beetje betaalbaar...
In het huis/ziekenhuis/plek-aan-de-kant-van-de-weg waar je geboren bent.
Alle reacties Link kopieren
In het bed, de zolder, de bank of openbare plek waar je verwekt bent 8-P

Of bij je schoonmoeder thuis X-@ :rofl:
Op deze filmset.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet bij god niet waar ik verwekt ben, moet ik even aan mijn ouders vragen.

Iemand anders nog ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Boot(je) huren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
In NH hebben we een paar natuurgebieden met kunstmatig aangelegde strandjes end. Daar heb je een stuk grasgebied waar je mag BBQen. Even checken of iemand van je vrienden een party tent te leen heeft voor het geval het die dag mocht regenen. Je kan er met de auto komen dus je kan alle spullen makkelijk meenemen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
In een kringetje in de huiskamer, blokje kaas en leverworst op tafel. Biertje en cola erbij. Wat wil je nog meer???????
Alle reacties Link kopieren
shining ;-)



Mylene, dat vind ik wel een leuk idee. Misschien ga ik dat maar gewoon doen ook. Is het dan een raar idee om te vragen of mensen ook wat te eten mee willen nemen? Of is dat een hele stomme vraag?
Alle reacties Link kopieren
Mijn verjaardag heb ik ook wel eens in de vorm van een picknick gedaan (in het park of roeiboten gehuurd). Dan vroeg ik of ze in plaats van een cadeautje een leuk gerecht wilden meenemen, want wilde ze niet dubbel op kosten jagen. Maar een aantal nam daarnaast ook een cadeautje mee.
Alle reacties Link kopieren
In het amsterdamse bos kun je met een bootje picknicken. Je boekt dat voor zoveel personen, krijgt een picknickmand mee en wordt dan met een bootje over het meertje gevaren. Heb ik een keer gedaan, was heeeeeeeeeeerlijk relaxed. Alleen moet je zelf wijn meenemen, want in de picknickmanden zit alleen maar jus en melk enzo.



Heb ook een keer in Zandvoort in een strandtent gebarbecued, kostte ook niet zo gek veel en mijn vrienden betaalden uiteindelijk als verjaarscadeau voor mij de drankrekening (was niet zo afgesproken hoor, maar was wel heel lief van ze). Ik had dus een barbecue voor zoveel personen geboekt en dat was geloof ik iets van 7,50 pp.



Ben ook een keer naar Toomler geweest op mijn verjaardag, lekker stand up comedy kijken en tapas eten. Toen heb ik wel afgesproken de drankrekening te delen geloof ik, weet ik niet meer zeker.



Ik vier mijn verjaardag nooit thuis, of ik vier het niet of ik vier het ergens anders, mijn zoons verjaardag vier ik trouwens ook nooit thuis, ik vind mijn huis er te klein voor en heb dan zelf geen lol, ik ben nogal stressy als ik mensen over de vloer heb. En of je nu thuis een heleboel boodschappen doet of ergens kaartjes of het eten ofzo moet betalen komt meestal ongeveer op hetzelfde bedrag uit.



Oh ja, ik heb ook weleens in het Vondelpark gepicknickt, toen werd de picknick bezorgd, maar ik weet niet meer hoe dat bedrijf heet, kan je misschien wel googlen.





Veel plezier alvast!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, heb ook een keer op een rondvaartboot op de grachten mijn verjaardag gevierd, toen hadden we sushi en drankjes en een dj en hebben we 3 uurtjes gevaren over de grachten. Was ook heel erg leuk.



En ook nog een keer in mijn toenmalige stamkroeg gevierd, die hebben een leuk terras en het is een eetcafe, dus ik had vantevoren afspraken gemaakt over het eten en de drank. Bier en wijn en fris betaalde ik tot een bepaald tijdstip, de rest van de drank moest iedereen zelf betalen. En omdat het mijn stamkroeg was kreeg ik als verjaardagscadeau van hun een fijne korting.



Gewoon iets leuks bedenken en dan wat onderhandelen over de prijs, mij heeft het eigenlijk nooit zo gek veel gekost, meestal rond de 100 a 150 euro voor alles, ik geef meer uit aan boodschappen voor thuis als ik zoveel gasten zou krijgen, volgens mij.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik zit er aan te denken als het mooi weer is, om met de familie naar een recreatiegebied te gaan. Iedereen neemt spelletjes en een stoel mee, ik zorg voor gebak en drinken. Maar zoals gezegd, het hangt van het weer af. Dat is voor jong en oud leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven