Kleine dingetjes waar je niet tegen kunt

15-09-2014 18:34 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn kleine dingetjes waar jullie niet tegen kunnen? Om te verduidelijken wat ik bedoel, trap ik af.

-Opengescheurde lege enveloppen op tafel (de rondslingerende inhoud vind ik niet erg, het gaat echt om de rafelige envelop)

-Een rol wc- of keukenpapier die bijna leeg is. Dat laatste velletje waar de rol al doorheen schemert:bah!

-Thuis oorbellen dragen. Heel gek: ik draag de hele dag door oorbellen zonder problemen, maar zodra ik thuis de dremprl kver ben, moeten ze af. Nu jullie!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Dremprl kver is natuurlijk drempel over....
't Is al met al een heel gedoe
Eens met nr 1 & 2

Verder: meer dan 2 jassen op de kapstok
Alle reacties Link kopieren
Kleding die op de grond wordt gesmetenSorteren van sokkenVerpakkingen in de koelkast (bijvoorbeeld sixpack bier in kartonnen verpakking.) Dat karton moet de prullenbak in en de bierflesjes moeten gewoon in de koelkast gezet worden!Lege WC-rol inderdaadFolders op de vloer in de WCBlijf schoonmaken en opruimen hier
I'm a goal digger.
Ja folders op de vloer in de wc!



-De geur van bloemenwater dat al 3 dagen geleden ververst had moeten worden.

-Vetspetters op de koelkast

-Als vriend gedouched heeft met het douchehokje open en het handdoekje op de vloer in de badkamer zeiknat is.
Mijn oorbellen gaan ook altijd uit zodra ik thuis kom. Zo'n beetje gelijktijdig met jas en schoenen.



Verder kan ik niet tegen mensen die afwijkend praten: bijvoorbeeld omdat ze een fluisterende stem hebben (dat is de ergste) of omdat ze een extréém accent hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 15 september 2014 @ 18:36:

Eens met nr 1 & 2

Verder: meer dan 2 jassen op de kapstok



Kom dan maar niet hier



#Ik heb een hekel aan fluitende mensen

#Schilderijen, foto's die scheef hangen (ook bij anderen hang ik ze stiekem recht)

#Een schoon aanrecht maar vieze vloer, het is bij mij of beiden vies, of beiden schoon.

#Oneven aantallen
Alle reacties Link kopieren
Lege verpakkingen op het aanrecht.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet tegen geluid dat anderen maken als ze eten

Smak smak smak
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al lang geleden opgegeven me aan dat soort dingen te ergeren.
verba volant, scripta manent.
Werken.

Mensen.

Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 18:47:

Werken.

Mensen.

Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.Haha!
het is hier binnen beter dan buiten
quote:MarianneDavids schreef op 15 september 2014 @ 18:47:

Ik heb al lang geleden opgegeven me aan dat soort dingen te ergeren.Die dagtaak heb ik ook al heel lang geleden achter me gelaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niet tegen als het klamme handje van een ander kind mijn hand wil vasthouden.

Alleen van mijn eigen kinderen wil ik de hand vasthouden.
het is hier binnen beter dan buiten
Er is maar één ding waar ik me aan kan ergeren en dat is wanneer er een harde hoge wind staat en de wolken heel snel door de lucht waaien en ik dan iedere tien seconden zonlicht en schaduw in huis heb. Dat is net een disco en daar word ik echt nerveus van.
Alle reacties Link kopieren
Hoestende mensen, vind ik denk ik het meest afgrijselijke geluid wat er is.
Alle reacties Link kopieren
Een vol aanrecht. Dus met potten, pannen, bekers, bestek enz. M'n moeder kookt als ze bij me oppast als ik moet werken. Superlief maar ze heeft het aanrecht altijd hekemaal vol staan. Ik word daar zo kriegelig van.
Alle reacties Link kopieren
quote:bettypage schreef op 15 september 2014 @ 18:52:

Ik kan er niet tegen als het klamme handje van een ander kind mijn hand wil vasthouden.

Alleen van mijn eigen kinderen wil ik de hand vasthouden.Hmm, andermans kinderen is idd goed punt
Alle reacties Link kopieren
Wasknijpers die uit elkaar vallen .
Alle reacties Link kopieren
Lege verpakkingen in de kasten. PMS Granny wordt daar woest van.
Ye ken.
Nagels over schoolbord, alleen al als ik aan dat geluid denk...
Mijn vriend drinkt graag Spa rood, elke dag minstens 1,5 fles. Hij laat overal de dopjes slingeren waar ik dan vervolgens met blote voeten op ga staan, gék word ik ervan!!!
Alle reacties Link kopieren
De blaffende kleine keffertjes van mijn buren, die door de buren in hun tuin worden gelaten als zij er zelf niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ok een hele rare, maar ik heb er een broertje dood aan als ik het toilet net schoon gemaakt heb en iemand gaat gelijk naar het toilet



Mijn toilet moet minimaal een uur schoon zijn. Moet je voor die tijd dan plant je je kont maar in de wasbak of leg je er maar een knoop in.



Ik ben vreselijk ik weet het
Alle reacties Link kopieren
Kruimels en een vies mes op het aanrecht, waardoor er boter/jam op het aanrecht komt.



Mensen die voor je neus ineens stilstaan of omdraaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven