help ik ben betrapt op winkeldiefstal!

27-09-2014 11:16 160 berichten
-----
anoniem_208055 wijzigde dit bericht op 27-09-2014 12:02
Reden: ----
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:deksels schreef op 27 september 2014 @ 11:21:

[...]





Per ongeluk? Met je hoofd even ergens anders? Misschien zit ze niet lekker in haar vel en is ze snel afgeleid?



Wat een oordeel. Als ze het expres heeft gedaan, zou ze dit topic echt niet openen lijkt me.Lees de OP nog eens.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Dan weet je eigenlijk al dat je de lul bent en ga je alsnog met je personeelskaart betalen. Dit topic moet fake zijn want dit is zo dom dat je ervan moet janken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom deed je dit?

En doe je dit vaker?



Zomaar ineens besluiten de rij over te slaan lijkt me stug.

Daar zit vast een patroon achter van wel vaker een loopje nemen met regels en wetten.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:deksels schreef op 27 september 2014 @ 11:21:

[...]





Per ongeluk? Met je hoofd even ergens anders? Misschien zit ze niet lekker in haar vel en is ze snel afgeleid?



Wat een oordeel. Als ze het expres heeft gedaan, zou ze dit topic echt niet openen lijkt me.Uit het bericht leid ik af dat het een 'bewussie' was. Iets in je tas stoppen ipv een winkelwagen of mandje? En serieus, ben jij wel eens bij een kassa 'vergeten' dat je dingen bij je hebt die je nog moet afrekenen?
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Wat een wantrouwen hier.



Ik geloof haar wél.



Ik heb het namelijk zelf ook een keer gehad zoals ik hierboven schreef, en toen was ik heel erg blij dat de winkelmedewerker mij wel geloofde.
quote:gedanst schreef op 27 september 2014 @ 11:28:

Wat een wantrouwen hier.



Ik geloof haar wél.



Ik heb het namelijk zelf ook een keer gehad zoals ik hierboven schreef, en toen was ik heel erg blij dat de winkelmedewerker mij wel geloofde.



Ze zegt het zelf. Tot drie keer toe inclusief de topictitel.



Vier keer eigenlijk, met haar 'nooit meer!!!!'.
Alle reacties Link kopieren
"Alleen dat laatste wat je zegt.. ik geloof meteen niet meer dat het per ongeluk was.

De rij was lang, je had haast en dus je liep weg.

Dus je deed het wel expres?"



Zo lees ik het niet. Ik lees het als dat na dat ze alsnog afgerekend had de rij door alle comotie erg lang was en ze geen tijd had om te vragen wat er nu verder ging gebeuren.



Niet dat ik geloof dat iemand 3 artikelen zomaar kan vergeten maar toch.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op 27 september 2014 @ 11:28:

[...]





Uit het bericht leid ik af dat het een 'bewussie' was. Iets in je tas stoppen ipv een winkelwagen of mandje? En serieus, ben jij wel eens bij een kassa 'vergeten' dat je dingen bij je hebt die je nog moet afrekenen?



Ze heeft zelfs de hele kassa overgeslagen.

Dus niet een paar dingen afgerekend en daarbij vergeten ook een ding in haar tas te hebben.

Knap dat mensen daar nog een per ongelukje in lezen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:tessa_dv schreef op 27 september 2014 @ 11:16:

Ik had haast, rij was lang..dus liep weg. Nooit meer!!!!!Dat klinkt niet alsof je het niet doorhad.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 27 september 2014 @ 11:30:

.



Niet dat ik geloof dat iemand 3 artikelen zomaar kan vergeten maar toch.Dan ben ik blij dat jij mij niet geholpen hebt toen ik wel een artikel vergat af te rekenen. Want ik was het echt vergeten. En je kan dat geloven of niet dat is aan jou.
Dus je wordt betrapt op winkeldiefstal en dan ga je vervolgens betalen met je personeelspas?



Oke dan.



Hopen maar dat het niet je baan kost.
Echt hoe stom kan je zijn om dan je personeelspas te gebruiken. Dat vind ik nog wel het meest domme (hoewel ik poging tot diefstal ook niet toejuich) van het hele verhaal.



De rij was te lang? Eh je kan gewoon geen minuut langer meer wachten om aan de zuip te gaan?



Tja, redden wat er te redden valt en idd. zelf contact opnemen met leidinggevende.



Laatst was er iemand uit mijn straat betrapt op het jatten bij de lokale buursuper waarvan de eigenaar ook in onze straat woonde! Het ging natuurlijk als een vuur de straat rond, was echt gênant voor diegene. Als je dan al op het dievenpad ga doe dat dan niet bij dit soort winkels.
Alle reacties Link kopieren
"Iets in je tas stoppen ipv een winkelwagen of mandje"



Ja wel eens gedaan bij Lidl. Die hadden ( nu wel sinds een paar weken) geen mandjes, alleen grote karren. Zo'n onzin voor een paar dingen. Maar te veel om zo vast te houden. Dus dan deed ik het in mijn boodschappentas. Bij Aldi nog steeds maar daar kom ik maar 3x per jaar ofzo.

Ben overigens nog nooit vergeten om iets af te rekenen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Best mogelijk dat je er een keer niet helemaal bij bent. Ik ben een keer gewoon doorgelopen met een bomvolle kar. Er ging niet eens een alarm. Pas toen ik mijn "aankopen" wilde gaan inpakken realiseerde ik me dat ik ze niet had betaald. De caissière keek zó verbaasd toen ik terugkwam dat ik bijna vroeg of ze een paar schoteltjes wilde om haar ogen op te leggen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 27 september 2014 @ 11:28:

Wat een wantrouwen hier.



Ik geloof haar wél.



Ik heb het namelijk zelf ook een keer gehad zoals ik hierboven schreef, en toen was ik heel erg blij dat de winkelmedewerker mij wel geloofde.



Het is geen wantrouwen.

To zegt zelf dat ze het gestolen heeft (meerdere malen zelfs) en dat geloof ik. Ik vertrouw haar dus op haar eigen woord.



Nergens uit haar tekst blijkt dat ze het per ongeluk deed.

Ze zegt duidelijk dat ze haast had, de rij lang was en ze dus de kassa oversloeg en wegging zonder te betalen.

Dat klinkt toch echt als een heel bewuste overweging.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik lees toch ook duidelijk dat het niet per ongeluk was. TO had geen zin in de lange rij bij de kassa en is zo de winkel uit gelopen. Met twee flessen wijn in de tas.

Vervolgens afrekenen met een personeelspas.........omdat je korting krijgt en die niet mis wilde lopen?? Hoe dom!
Je had geen andere boodschappen? Dan geloof ik er niks van dat je 'per ongeluk' de spullen uit je tas vergeten bent. Iemand die bewust steelt, gebruikt zijn persooneelspas niet lijkt me.



Ik geloof er eigenlijk helemaal niks van.



Heb sowieso geen medelijden, betaal gewoon voor je troep!
--
Alle reacties Link kopieren
Nou TO,als je een topic opent is het wel zo aardig om te blijven reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 27 september 2014 @ 11:35:

[...]





Het is geen wantrouwen.

To zegt zelf dat ze het gestolen heeft (meerdere malen zelfs) en dat geloof ik. Ik vertrouw haar dus op haar eigen woord.





Je ziet toch wat ze schrijft?



Ik wil alleen maar zeggen dat ik geloof dat je iets kan vergeten. Omdat ik het zelf namelijk heb gehad. Ik was druk, had mijn zoon bij me in de buggy, veel tassen, je kent het. Ik had de boodschappen op de buggy gelegd omdat ik geen handen meer vrij had. Ik had alles afgerekend alleen 1 klein artikel niet.



Diefstal? Ja volgens velen hier wel. Maar ik was het écht vergeten en was zo blij dat de winkelbediende mij geloofde.



Ik wil alleen maar zeggen dat het echt kan voorkomend at je zoiets vergeet.
Alle reacties Link kopieren
Wat bizar! Ik maak uit je verhaal op dat je haast had, de rij te lang was en jij daarop besloot om gewoon met de *overbodige luxe* boodschappen in je tas de winkel uit te lopen. Gelukkig was je zo slim om met je personeelspas te betalen want nu is er tenminste bewijs. Als je er mee weg was gekomen had je je ook nergens druk over gemaakt. Dus succes.
My life ain't shit without me!
quote:tessa_dv schreef op 27 september 2014 @ 11:16:

"Help ik ben betrapt op winkeldiefstal"

Ik ben zonder te betalen de winkel uitgelopen

Ze geloofde er natuurlijk niks van en gelijk heeft ze.

Geeft ze me aan bij politie? Belt ze het hoofdkantoor waar ik werk en geeft ze het door?

Ik had haast, rij was lang..dus liep weg. Nooit meer!!!!!



Echt uit dit alles blijkt dat er opzet in het spel was. En dan schrijft ze ook nog dat ze zich rot voelt omdat ze bang is voor de consequenties, in plaats van dat zij zich rot voelt omdat ze dit heeft gedaan!



Als je in mijn bedrijf werkte, dan werd je maandag op staande voet ontslagen zodra de collega mij het verhaal vertelde. En dat gaat natuurlijk ook gewoon gebeuren. Je realiseert je dat je hiermee ook je rechten op een uitkering door de plee hebt getrokken? Iets met boontje enzo!
ALS het waar is, hoop ik dat ze je ontslaan!
Alle reacties Link kopieren
Nou, daar hebben we het dan nogmaals bevestigd.



TO: je hebt er dus niet zoveel moeite mee te stelen en te liegen.

Waarom doe je dat? En is dat een patroon?

Brengt dit je niet vaker in de problemen?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Heel dom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven