3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!



Happy New Topic!
Happy New Topic!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic
Alle reacties Link kopieren
Ach wat leuk. Ooit eens meegeschreven onder andere nick. Jammer dat Bianca40 nooit meer boven water is gekomen. Leuk mens was dat.



Veel plezier met jullie topic!
Happy new topic!



Morgen is toch de 3000+ verjaardag?
Ik ga zo een roomkaas oreo plaatkoek bakken voor Uk om te trakteren morgen. Vandaag is Man jarig en morgen Uk!
quote:KeepCalmAndBePopje schreef op 13 oktober 2014 @ 09:01:

Happy new topic!



Morgen is toch de 3000+ verjaardag?Is dat zo?? Ah, dan was het leuk geweest om dan een nieuw topic te openen. Ik zag dat we al boven de 3000 berichten zaten, dus maar een nieuwe geopend.
Gefeliciteerd met je man, Pop!
Ik heb mijn zus net naar het zkh gebracht, die moet weer voor een hormonenkuur. Over 5 uur kan ik haar weer ophalen. Tussendoor aan de poets en opruimen
Dank je Friez!



Succes met poetsen.
Alle reacties Link kopieren
en HNT



Toch leuk dat we er nog steeds zijn.

Gefeliciteerd Pop met man en Uk morgen.

Friez, poets ze en sterkte met zus.
Zus al weer opgehaald, chemo mocht vandaag niet, wel de hormoonmedicatie. Dus na 2,5 klaar. Kan ik weer verder aan de poets ;)
Happy New Topic



Pop, jij van harte gefeliciteerd met je man en dochter.



En Friez, poets ze maar daar zul je nu wel klaar mee zijn
Pfffft, terug van winkelen met dochter. Winterspul gekocht voor dochter en wat dùùr wat er allemaal in de winkel hangt, omdat dochter zo gegroeid is moest ze wel nieuwe spullen maar de rest haal ik toch maar ergens rond december wanneer er uitverkoop is.
ik ben nog niet klaar Kausje, maar ben wel gestopt
Nog niet klaar maar je bent al sinds 12:00 bezig
Nou, ik ben om 12 uur begonnen, heb een uur bij de buuf staan praten, heb de badkamer schoongemaakt, een groot deel van de woonkamer. Dus ben al een heel eind, maar moet nog een stukkie. Morgen of woensdag weer een dag! (rest van de week iig niet meer )
Goeiemorgen
Goedenavond!





Ik ga nu mijn was ophangen.



Tot zover mijn spannende tevens informatieve inbreng hier
Thanks for sharing Keausje



Ik heb vandaag voor het eerst naanbrood gebakken, en het was heerlijk! Vingers bij op gegeten.
Das niet handig Friez, door je gulzigheid ben je nu vast arbeidsongeschikt geworden. Maar misschien ligt er een mooie toekomst voor je in het verschiet om dan maar mond, voet of teenschilder te worden van sfeervolle kerstkaartjes



Ik ga NU mijn was ophangen
nou, ik hoop dat ik dan wat talent van mijn koken naar schilderen kan overhevelen, want anders wordt het helemaal niks. Erg lenig ben ik ook niet trouwens.



Hangt je was nu al??
Nee, mijn was hangt nog steeds niet



en de hond moet ook nog uit, bah.



Ik moet zoveel, ik vind dat ik recht heb op een au-pair.
*schopt Keausje naar de was*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven